333 Reacties

4 jaar geleden

Wij zijn 27 sept uitgerekend van de 1 e. Wij houden het lekker op een verassing...

4 jaar geleden

Wij zijn 22 september uitgerekend van onze eerste, we willen wel heel Graag weten wat het wordt, maar helaas doen ze hier geen pretecho meer, dus we moeten wachten tot het weer kan of ergens anders (geen idee waar het nog wel wordt gedaan)

4 jaar geleden

Reactie op Septembergirl

1 september zij wij uitgerekend en sinds 3 dagen weten wij dat het een meis ...
Wat leuk! Vind het ook echt heerlijk om te weten wat het wordt! Al lekker kleertjes wezen shoppen, lekker roze roze hihi๐Ÿ’• vriendlief moest even wennen maar is nu al zo gek op onze kleine dat het hem eigenlijk niet meer zo uitmaakt wat het is, ware liefde! ๐ŸŒธ๐Ÿ’•

4 jaar geleden

19 sept uitgerekend 28april weten we wat het wordt

4 jaar geleden

Reactie op Hannah3

Ook ik ben lid van de โ€˜clubโ€™.. due date: 26 september van onze eerste. We ...
Spannend hoor! Wij waren gewoon veelste nieuwsgierig! Wel knap dat je zoveel geduld heb ๐Ÿ˜๐ŸŒธ

4 jaar geleden

Reactie op Mirte 20

Wij zijn 22 september uitgerekend van onze eerste, we willen wel heel Graag ...
Ik heb van de week nog een pretecho laten maken bij echobureau Utrecht,zij gaven aan zolang als dat het kan dat ze ermee doorgaan. ๐ŸŒธ

4 jaar geleden

Reactie op bloemetje123

Wij zijn 27 sept uitgerekend van de 1 e. Wij houden het lekker op een veras ...
Hier ook de eerste, wel spannend allemaal hoor! Maar zijn zo in de wolken, vooral nu ik die eerste 12 weken voorbij ben! Eerste zwangerschap een missed abortion gehad dus nu was alles extra spannend! Gelukkig nu richting de 15 weken, en een heel druk meisje in mijn buik, kan niet wachten tot ik haar voel ๐ŸŒธ๐Ÿ’•

4 jaar geleden

Reactie op Angelique-98

19 sept uitgerekend 28april weten we wat het wordt
Leuk!! Laat je nog even weten wat het wordt, tot nu toe krijgen we veel meiden dus ben benieuwd๐Ÿ’•๐ŸŒธ

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

Spannend hoor! Wij waren gewoon veelste nieuwsgierig! Wel knap dat je zovee ...
Hoop dat we het volhouden inderdaad ;-) hebben wel de afspraak dat als een van ons nog veranderd van mening we alsnog een echo aanvragen. Maar verwacht niet dat dit gebeurd.

4 jaar geleden

Reactie op bloemetje123

Wij zijn 27 sept uitgerekend van de 1 e. Wij houden het lekker op een veras ...
Wij houden het ook een verrassing. Bij de eerste maakt het toch minder uit wat het wordt het ik zelf het idee... denk dat we het bij een eventuele 2e wel willen weten.

4 jaar geleden

12 september uitgerend van een jongetje ๐Ÿ‘ถ๐Ÿป๐Ÿ’™

4 jaar geleden

20 september uitgerekend van een jongetje ๐Ÿ’™

4 jaar geleden

Reactie op Hannah3

Wij houden het ook een verrassing. Bij de eerste maakt het toch minder uit ...
Dat denk ik ook. Als het maar gezond is. En als het de 1 e is, is toch alles nieuw dan kan de verassing of het een jongetje of meisje wordt er ook nog wel bij ๐Ÿ˜‰

4 jaar geleden

Wij verwachten 2 september onze zoon๐Ÿ’™

4 jaar geleden

Hahah 2, 12, 20 september worden er jongens verwacht! En ik zei dat er veel meisjes waren ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‡

4 jaar geleden

Wij ook een jongetje ๐Ÿ’™ 6 september, maar er zijn meer meisjes denk ik ๐Ÿ™ˆ

4 jaar geleden

Ik heb eigenlijk ook het idee dat er in augustus/september meer meisjes dan jongens worden geboren ๐Ÿ˜

4 jaar geleden

17 september uitgerekend van een meisje ๐Ÿ’–

4 jaar geleden

Reactie op Baby20200

Ik heb eigenlijk ook het idee dat er in augustus/september meer meisjes dan ...
Ik ook hoor zie zoveel voorbij komen die een meisje krijgen ๐Ÿ˜‡ Maar het was wel opvallend dat nadat ik een commentaar neerzette er ineens 4 verwachte jongens bijkwamen โค

4 jaar geleden

Vanaf hoeveel weken maakte jullie het bekend? Ik dacht dat 12 weken โ€œveiligโ€ was na het bloedverlies van gister (een paar dagen na aankondiging) voel ik mij zo rot erover dat ik het al bekend heb gemaakt.