333 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Lieske-1

16 september, geslacht helaas nog onbekend
Wat leuk tegelijk uitgerekend😇❤

4 jaar geleden

Reactie op Mama van F

15 september, geslacht nog onbekend!
Wil je het wel weten? Spannend hoor😁

4 jaar geleden

25 september niptest zeg een 💕
22 september! Geslacht nog onbekend zo spannend!!!

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

Wil je het wel weten? Spannend hoor😁
Ja wij willen het graag weten! 24 april de 20 weken echo en 2 mei weten we het! Hadden gender reveal party maar die gaat waarschijnlijk niet door, maar het blijft nu toch nog verrassing voor ons, wel leuk!

4 jaar geleden

Reactie op Mama van F

Ja wij willen het graag weten! 24 april de 20 weken echo en 2 mei weten we ...
Heel leuk! Wij hadden het geduld niet hihi🥰

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

Heel leuk! Wij hadden het geduld niet hihi🥰
Nadat ik wist dat voor 75% de gender reveal party niet door gaat zei ik ook tegen mijn vriend dan maar met de 20 weken echo, maar wij krijgen de ballon cadeau van iemand en zei willen het ons zo graag geven omdat we er ons zo op verheugd hadden. Dan nog maar effe n weekje langer geduld hebben

4 jaar geleden

14-09-2020❤️ geslacht nog onbekend. De 24ste van april weten wij het geslacht

4 jaar geleden

19 september! Geslacht nog onbekend, kan pas met de 20 weken echo vanwege de Corona!

4 jaar geleden

1 sept uitgerekend en weten 10 april bij de 20 wkn echo hopelijk wat het wordt. Als Covid 19 geen roet in het eten gooit.

4 jaar geleden

Reactie op Francis17

1 sept uitgerekend en weten 10 april bij de 20 wkn echo hopelijk wat het wo ...
Als het goed is gaat je 20 wekenecho gewoon door, dit is namelijk een medische echo😇 Je hebt alleen wel kans dat je partner niet mee mag.. als je op de site kijkt maar je de echo hebt kan je vaak zien of ze de beelden of een sticker willen zetten! Liefs🌸

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

Als het goed is gaat je 20 wekenecho gewoon door, dit is namelijk een medis ...
Het zal ook wel doorgaan maar een collega die ook deze echo’s maakt vertelde dat er een kans inzit dat ze wel gaan kijken of er afwijkingen zijn etc maar dat ze niet meer speciaal gaan kijken naar het geslacht om het consult zo kort mogelijk te houden.

4 jaar geleden

Reactie op Francis17

Het zal ook wel doorgaan maar een collega die ook deze echo’s maakt verteld ...
Ik hoop voor je dat ze dat wel even doen, anders lijkt het zo helemaal.een eeuwigheid te duren 🙈 Good luck🍀

4 jaar geleden

Bij mij mag er een 💙 achter van de week toch ergens een pretecho kunnen doen. We waren te nieuwsgierig 😍🙈

4 jaar geleden

Reactie op Anouck1990

Bij mij mag er een 💙 achter van de week toch ergens een pretecho kunnen do ...
Wat leuk😍😍 ik ga hem erbij zetten 💙

4 jaar geleden

Part 1 💕💙

4 jaar geleden

Part 2💙💕

4 jaar geleden

Echt zoveel meer meisjes! Dat word vechten om de jongens over zo'n 17 jaar😜 in mijn omgeving worden er nu ook bijna alleen maar meisjes geboren toevallig

4 jaar geleden

Echt zoveel meer meisjes! Dat word vechten om de jongens over zo'n 17 jaar� ...
😂 ben wel heel erg benieuwd naar iedereen die het nog niet weet! Maar heb wel echt het idee dat het een meisjes maand word 🎀💕

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

😂 ben wel heel erg benieuwd naar iedereen die het nog niet weet! Maar heb ...
Ik ben ervan overtuigd dat wij een jongentje krijgen. Maar dat is tot september afwachten 😁