Uren lang wakker, wie herkend dit?

Muisje12
19 dagen geleden
Volgen
Opnieuw nu een nacht waarbij ik uren lang wakker lig, onrustig ben, geen houding weet aan te nemen, warm ben en mijn hoofd niet tot rust komt. Wie herkend dit soort nachten ook? Vreselijk om deze door te komen met het idee zo weer een hele dag te moeten werken 😞.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
5 reacties
Girlpowersupergirl
19 dagen geleden
Pff houdt maar op. Dit is zo herkenbaar!
  • Rapporteren
JEJT
19 dagen geleden
Ik heb dit probleem ook, en het is echt vermoeiend. Maar ik zit thuis met zwangerschapsmisselijkheid. Ik hoop dat dit slaapproblemen verminderen als de misselijkheid stopt.
  • Rapporteren
CB20
18 dagen geleden
Ja hoi! Present! En als je eenmaal je rust hebt gevonden.. steekt je blaas weer op (of de honger) Ik lig nu ook wakker met een lange werkdag voor de boeg 🙈 heel vervelend en je doet er zo weinig aan he?
  • Rapporteren
Clairtje
18 dagen geleden
Heb dit al 6 weken aan een stuk. Sinds vannacht voor het eerst maagzuur erbij. Ben nu van 3-5 uur slaap per nacht naar een half uur gegaan. Echt ik ben gewoon geen mens meer zo 😔😔 Ik heb ademhalingsoefeningen geprobeerd, kruikje in bed, op de logeerkamer gaan liggen. Bij mij werkt helaas niks. Heel veel sterkte ermee en mocht iemand de gouden omgaan met maagzuur tip hebben, ik hoor hem graag 😇
  • Rapporteren
LisanneAlize
18 dagen geleden
Ja super irritant. Ben ook echt geen gezellig mens meer hierdoor in combinatie met de hormonen 😕
  • Rapporteren