37 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb een sleutelhanger met my first love en een echo foto op hout!

6 jaar geleden

Ik lees mee, ik heb ook een cadeautje gehad , een glasplaatje met een foto van de echo erop, en ik nu geen idee wat ik terug moet geven ( ik zat wel te denken aan een koffie mok met foto en tekst omdat mijn vriend echt een koffie gek is)😋

6 jaar geleden

Deze heb ik besteld.

6 jaar geleden

Een leuk boek voor aanstaande vader. Inspiratie: https://www.ohyeahbaby.nl/top-6-leukste-boeken-aanstaande-vaders/

6 jaar geleden

Ik heb toevallig gisteren zo'n soort sokken gekocht voor Vaderdag 😋

6 jaar geleden

Een voorleesboekje voor de kleine met in de titel beste papa of liefste papa

6 jaar geleden

Ik heb een 3d echo geboekt omdat hij niet aanwezig mocht zijn bij de 20 weken echo. We zijn dan toevallig 27 weken namelijk. Helaas heeft de verassing wel niet lang geduurd omdat hij zelf aangaf heel graag zo'n echo te willen boeken, maar hij vond het superleuk dat ik al een plekje had gereserveerd.

6 jaar geleden

Heb deze laten maken haha

6 jaar geleden

Ik ga deze geven met een kaartje!

6 jaar geleden

Ik heb een 3d echo geboekt omdat hij niet aanwezig mocht zijn bij de 20 wek ...
Dit heb ik ook gedaan voor vaderdag! 🤗

6 jaar geleden

Ik heb deze besteld en ga dan nog een 3d echo plannen

6 jaar geleden

Ik heb een 3d echo geboekt omdat hij niet aanwezig mocht zijn bij de 20 wek ...
Wat een goed idee! Ik heb nu ook een afspraak gemaakt ☺️ .. Wij wilden geen 3D-echo, maar aangezien mijn man sinds de 12-weken echo de twins al niet meer gezien heeft (bij de gynaecoloog in het ziekenhuis mag er nog steeds niemand mee, over 3 weken weer een groei-echo maar daarbij hoogstwaarschijnlijk ook nog niet) lijkt me dit nu toch wel heel fijn en bijzonder voor hem!

6 jaar geleden

Wij zijn nog niet uit de naam, maar mijn vriend heeft al heel lang 1 naam op de eerste plek staan. Daarom ga ik hem “de naam cadeau doen”. Laat een knuffeldoekje maken met de naam erop 😁

6 jaar geleden

Ik twijfelde eerst om iets te geven voor Vaderdag maar uiteindelijk toch iets besteld ☺ Wij hebben al een naam voor onze dochter dus ik heb dit armbandje besteld maar dan met 1 ringetje waar haar naam op staat. Ik besefte me na het bestellen dat m'n vriend al jaren geen armbandje heeft gedragen dus hopelijk is ie er wel blij mee 😬 (en anders draag ik em wel zelf 😆)

6 jaar geleden

Ik ga een daddy survival kit maken voor vaderdag 😁

6 jaar geleden

Ik geef mijn man waar hij echt heel blij van wordt: een spel voor de PS4 (the last of us 2 (pre-order), voor wie het kent)

6 jaar geleden

Reactie op Duffel

Ik geef mijn man waar hij echt heel blij van wordt: een spel voor de PS4 (t ...
Leuk idee! Ik heb ook een gamer thuis zitten maar mij lukt het nooit om de spellen kado te geven, vaak heeft ie het zelf dan al besteld of ge-pre-ordered 😤