3 Reacties

4 jaar geleden

Even denken wat ik onmisbaar vind, moet er dit jaar ook weer even inkomen.. - Als ze nachts nog een flesje krijgen een thermoskan, dat scheelt lang wachten in de nacht - apparaatje met ruis of spotify op de telefoon ivm spelende oudere kindjes om de caravan heen als jullie kindje een slaapje doet - klein opblaaszwembadje om bij de caravan ook tussendoor met water te kunnen spelen en je zelf lekker kunt zitten - waterschoentjes voor zwembad/ meer/ douche (slipstops vind ik erg fijn) - wij vullen altijd een kist met speelgoed. Ook zandbakspeelgoed voor aan het strand/ meer - zonnebrand en aftersun - antimuggenstickers (creme mag geloof ik nog niet - reserve knuffeltje en speentjes - vershoudclips en zakjes (stoppen er alles in 馃槀

4 jaar geleden

Tekentang to be sure 馃槒 Sws pleisters en kinder pcm kun je maar btr hebben denk ik dan.

4 jaar geleden

Ohja en wat we veel gebruikt hebben vorig jaar was de onesie/ berenpak. In de ochtend en avond was het soms best koud. Dan trokken we lekker dat pak over de pyjama en spelen maar. Paar uur later kon het weer uit maar dat vind ik altijd met kamperen, je kleed je de hele dag om 馃槀