11 Reacties

3 jaar geleden

Kinderen van 2.5 hebben het nog wel nodig heb ik altijd begrepen mijn dochter gaat van 1 tot half 3 naar bed soms slaapt ze 1 uurtje soms 1.5 en ze staat heel verschillend op varieert van 6 uur ( door de weeks) en tussen 7 enn8 in het weekend. En ik werk op de kinderopvang als daar kindjes niet willen maar wel nodig hebben zeg ik we gaan even op bed liggen ju hoeft niet te slapen maar gewoon even rusten dit resulteert altijd dat ze toch slapen haha als je dochter echt niet wilt of echt niet meer slaapt plan dan rond de tijd van het middag dutje even een rust moment in kijk even iets rustigs op tv tiktak vind ik altijd fijn of lees samen een boek of laat haar boekjes lezen. Hopelijk heb je hier wat aan. Liefs.

3 jaar geleden

Hier ook 2.5 en al een aantal maanden geen middagdutje meer. De avonden waren steeds vaker een feest met als gevolg minimaal 1.5 uur wakker in bed, huilen ,spelen en pas tegen 9 uur slapen. Wel weer vroeg wakker. Toen zijn we de middagdutjes gaan skippen en sliep ze wel eerder, half 7 gaat ze naar boven en slaapt dan het klokje rond. Ze doet het er goed op, soms een powernap van een kwartiertje, ook niet langer want dan is het weer feest savonds. Het is niet anders, wel jammer. Ben net zwanger van de tweede dus soms even pittig. Maar wel de avonden weer rust en dus ook vroeg maar bed dan maar

3 jaar geleden

Reactie op Brigitte88

Hier ook 2.5 en al een aantal maanden geen middagdutje meer. De avonden wa ...
Wauw dan is ze dus 12 uur lang wakker, wat goed dat er goed op doet

3 jaar geleden