5 Reacties

2 jaar geleden

Hai, je werkt immers om te behouden wat jullie hebben. Ik herken dit gevoel, ik werk zelf nachtdiensten van 05:00 tot 13:00 en moet mijn dochter dan naar bed brengen de avond ervoor bij mijn ouders (ben alleenstaand). Vaak blijf ik dan ook slapen bij mijn ouders uit schuldgevoel. Kinderen merken hier niet heel veel van, voor hun is het spelen spelen spelen en dan is mama er weer. Het is niet dat je een weekendje weg bent wekelijks, je bent aan het werk!! Ik zou zeggen, doe waar je je goed bij voelt!

2 jaar geleden

Is de kraamzorg geen optie? Die komen vaak personeel tekort en je mag vaak later beginnen

2 jaar geleden

Ik zou je eigen gevoel hier in volgen, voelt het niet goed en voel je je er niet fijn bij, kijk dan indd verder naar de mogelijkheden. Wellicht kan je in de thuiszorg aan de slag waarbij je je eigen voorkeur tijden kan aan geven? Werken in de zorg kan je altijd nog, hier in heb je altijd werk, dus zonde van je papiertjes zal het nooit worden. Rust in het hoofd en in het gezin is veel meer waard :)

2 jaar geleden

Kan je niet de avonddiensten pakken? Dan geef je dat toch aan dat je dat wilt? Of je wordt zzp鈥檈r, dan kan je je eigen uren en diensten bepalen.

2 jaar geleden

terugkoppeling, ik heb ontslag genomen. en zit nu thuis 馃槀 heb vanaf september een baan 16 uurtjes. wel weer in de zorg maar toch wat minder als voorheen. voornamelijk avond en nachten ga ik werken. die 2 dagen achhh we zien t wel weer. kan nu iig rustig nog ff wennen en tijd besteden aan de kindertjes. 馃挭馃槑