22 Reacties

4 jaar geleden

Ah wat supper leuk ik ben er sinds gister achter gekomen lijk mij wel een leuk idee met kleine gympies

4 jaar geleden

Naar aanleiding van je profielfoto is dit wat mij betreft de perfecte manier om het hem te vertellen:
Gefeliciteerd 🥳 Ik zou niet kunnen wachten 🙈 ik zou al Aan de deur staan en die test in zijn neus duwen als hij thuis komt 😅 maar dat ben ik 🙈 Wat een romantisch idee om het zo te doen ❤️ zoals je hier al kunt uit opmaken heb ik het niet origineel aan de man gebracht 😂 Maar er staan leuke ideeën op het internet en de doos met sneakers vind ik top Liefs en 🥳❤️🥳❤️

4 jaar geleden

Naar aanleiding van je profielfoto is dit wat mij betreft de perfecte manie ...
Oohh Jaaa echt superleuk! Ik zat dus te twijfelen hoe ik de test en een kaart kon combineren maar dit is perfect!

4 jaar geleden

Reactie op MnKleintje

Oohh Jaaa echt superleuk! Ik zat dus te twijfelen hoe ik de test en een kaa ...
Mooi! 👍🏻💜

4 jaar geleden

Super leuk idee om dit op jullie speciale dag te vertellen! Wauw! Wat ik me alleen afvraag is hoe kan je man niet weten dat je ongesteld moet worden haha.. hier wordt het niet echt bijgehouden, maar weet normaal wel ongeveer wanneer en hoe lang geleden de laatste keer is

4 jaar geleden

Ik heb dit gedaan

4 jaar geleden

Reactie op Somaya

Super leuk idee om dit op jullie speciale dag te vertellen! Wauw! Wat ik m ...
Dat is wel beetje grappig dat je dat zegt, normaal zegt die er nooit wat van.. en nu toevallig de 21ste van moet je niet ongesteld worden? Ik zo nee later deze week.. en nu denkt meneer dus dat ik ongesteld ben. Tampon klaarleggen tijdens het douche, even zeggen dat je gaat wisselen en naar boven gaan 😅 tis nou niet iets wat je gaat controleren ofso haha
Wauw dat je het zo lang voor je kan houden ik vond een halve dag al moeilijk!!! Gefeliciteerd ❤️❤️

4 jaar geleden

Ik heb een romper voor onze zoon gekocht voor als hij 2 jaar oud is. Die liet ik aan mijn man zien, kijk wat ik voor Stian heb. Wat groot, zei mijn man, ik zei, ja, voor als hij twee is, en zijn broertje of zusje kan dan deze aan. Toen gaf ik dezelfde romper in maat 50/56

4 jaar geleden

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik een fotoshoot geregeld omdat we ook net 7 jaar samen waren een aantal dagen nadat ik ontdekte dat ik zwanger was. Tijdens de fotoshoot heb ik het hem verteld en de foto's zijn een super leuk aandenken.

4 jaar geleden

Ik heb dit rompertje laten zien aan mijn man. Ik heb de afgelopen week heel veel last gehad van opgezet gevoel en wat krampen en ook uitgesproken. Hij had zelf al zitten googlen of dit bij zwangerschap hoorde. Ik ben in november pas gestopt met de pil en 24 december ongesteld geworden. Dat was dus ook de enige keer.

4 jaar geleden

Kon het hier niet voor me houden, maar mijn NOD viel toevallig op zijn verjaardag 😁 Dus ik had alle cadeautjes klaar gelegd toen hij smiddags thuis kwam en de zwangerschapstest ook in gepakt 😂 dat gezicht, haha prachtig 😍👌

4 jaar geleden

Ik had het juist andersom. Heb een test gedaan terwijl hij dat wist. Hij mocht als eerste de uitslag bekijken en vroeg daarop of ik hem in de maling nam 😂. Toen heb ik zelf ook snel gekeken. Had al wel een week lichte symptomen, dus het verbaasde ons niet helemaal (maar durfde er ook niet op te hopen). Die fotoshoot vind ik overigens super leuk!

4 jaar geleden

Savonds toen mijn man thuiskwam van t werk en de slaapkamer in kwam heb ik hem op deze manier kunnen verassen .. ik moest even wijzen en hij was echt blij verrast en verbaasd ! zo leuk he dat gezicht dan! ☺️ we hadden het deze maand niet meer verwacht ..aangezien we er bijna 2 jaar over hadden gedaan zwanger te raken, wat mis is gegaan op 3 maanden..en dat is nu 7 maanden geleden dus we waren erg blij verrast dat het " nu al" weer zo mocht zijn ( al duurde het alsnog eeuwenlang voor mn gevoel) .. had deze kleertjes allemaal eens gekocht 🌈💛 dus kon mooi gauw even improviseren met wat ik al had..

4 jaar geleden

Ik heb een heel schattig prentenboekje besteld bij Bol, genaamd Papa ik hou van jou. Er staat een papa beer met klein beertje op. Daar heb ik de test op bevestigd met plakband.

4 jaar geleden

Dit is hem geworden! Ik ga hem vrijdag geven als we dus een half jaar getrouwd zijn en heeerlijk in Londen zitten! Zoveel zin in!! ♡ Dankjewel voor de leuke inspiratie allemaal!

4 jaar geleden

Ik heb het boekje help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt gekocht.

4 jaar geleden

Reactie op MRSM94

Ik heb het boekje help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt gekocht.
Heb ik ook gedaan toen ik het me vriend wou vertellen! 😇

4 jaar geleden

Dit aagje wil wel weten hoe het is gelopen? Was hij blij:)?