18 Reacties

3 jaar geleden
Beetje dubbel hier...ik ben 4 september uitgerekend en onze oudste is 27 september jarig 🤣 dus deels met beide dingen bezig. Wij gaan weer voor een jungle thema want onze oudste is echt dol op dieren! Vorig jaar hebben wij zijn verjaardag in 3 delen gevierd en 3x een andere taart gehad. Ik denk dat we dit jaar (als ik de energie heb 🙈) het in 1x vier en dan weer de groene deipcake van hema neem en dan wat dieren erop zet. Maar dan nu groter en met meer dieren 😊😋

3 jaar geleden
Reactie op Miss Curly
Beetje dubbel hier...ik ben 4 september uitgerekend en onze oudste is 27 se ...

Is de dripcake van de Hema aan te raden? Lees hele wisselende ervaringen🤣
Onze taart vorig jaar kostte €75 ofzo dat vind ik eigenlijk wel een beetje… over de top ofzo😂
En bijvoorbeeld de slagroomtaart van de Hema is echt lekker vind ik.
Ik denk dat wij het ook in 1 keer gaan vieren maar misschien iets minder mensen uitnodigen… ben er nog niet helemaal over uit.
Het liefste wil ik dus een panda taart laten maken, maar kan net zo goed op Ali een aantal toppers kopen en ze zelf in een taart prikken he😅

3 jaar geleden
Reactie op C hantal
Ons zoontje is helemaal gek van 44 Cats op Netflix, dus daar versieren we a ...
Heerlijk hoe ze op deze leeftijd al zo gek op iets zijn he! 😃 kan daar zo van genieten.
Ergens wil ik dit jaar ook weer een taart laten maken, maar aan de andere kant vind ik het weer zonde van het geld ofzo… Hema taarten zijn ook helemaal prima.

3 jaar geleden
Reactie op DanaSchurer
...
Echt iedereen is er dol op! Hij is wat aan de machtige kan maar we snijden daarom ook geen overdreven stukken. Als iemand daarna nog wil, krijgt ie gewoon nog een stuk.
Ow wauw jaa wat een bedragen he.. ze durven er wel wat voor te vragen zeg pfff. Je gaat je bijna afvragen waar ze de taart van maken 🤣
Ali heeft echt leuk dingen! En vergeet de so low niet en de action. Daar zag ik laatst ook allemaal dingen met dieren in de schappen liggen 😊 hema had laatst ook allemaal dieren ballonnen! Had ook weer wat ingeslagen 🙈

3 jaar geleden
Reactie op Miss Curly
Echt iedereen is er dol op! Hij is wat aan de machtige kan maar we snijden ...
Wij kregen toen de tip van onze bakker om geen punten te snijden, maar de ronde taart allemaal in repen en dat weer in vierkante blokjes omdat de taart dus zo hoog en machtig is.

3 jaar geleden
Ik denk dat we dit jaar voor het thema cocomelon gaan. Zoontje is hier helemaal dol op. Vorig jaar een jungle thema gehad en zelf taart gemaakt. Zal dit jaar ook wel weer zelf de taart maken. Nog ff uitzoeken hoe of wat

3 jaar geleden
Reactie op C hantal
Wij kregen toen de tip van onze bakker om geen punten te snijden, maar de r ...

Oeh dit ga ik zeker onthouden!

3 jaar geleden
Reactie op DanaSchurer
...
Wij hebben vorig jaar verschillende formaten dripcake bestelt bij de Hema. Had een hele leuke toren gemaakt en versierd. Ik vind het echt niet aan te raden, was zelfs in staat om het terug te brengen. Ben echt geen klager, maar die cake was zo droog. Echt jammer!

3 jaar geleden
Onze kleine meid wordt volgende maand alweer 2 jaar.
Vorig jaar alle versiering in de stijl van eerste verjaardag, eigen taart voor de kleine van de Hema en voor de visite cup cakes laten maken. Toen haar verjaardag 3 keer gevierd. Dag zelf en een heel weekend de ochtenden en middagen.
Dit jaar gaan we dat sowieso niet meer doen. Dag zelf en 1 weekend dag en that’s it.
Laat wel een taart maken door een collega van mij en verder gewoon ‘normale’ versiering.
Ben er alleen nog niet over uit wat wij als ouders als cadeau geven. Totaal geen idee 🙃😅.

3 jaar geleden
Oh echt? Dat hadden wij totaal niet 😱 had.m nu voor mijn verjaardag ook besteld en mijn zus had ook een dripcake besteld voor hasr zoontje en die waren allemaal lekker 🙈 wel erg vervelend voor jullie 😔 denk je een leuke en lekkere taart te bestellen...

3 jaar geleden
Je kunt ook eetbare prints kopen voor op taart of cupcakes. Die plak je er redelijk makkelijk op. Of op fondant dan kun je ze rechtop op de taart prikken.
Een taart met fondant bekleden is ook niet heel lastig je moet alleen wel een goede roller hebben.
Maar gewoon kant en klaar kopen is ook prima toch? Geen idee hoe de taart van Hema smaakt, hadden vorig jaar de cupcakes die waren echt droog, de botercreme of iets dergelijks bovenop mega chemisch en verder niet lekker. Heb er van de 6 (voor bij de taart) 3 weggegooid.
Er is van alles zelf te maken wat helemaal niet moeilijk is maar vaak kosten de materialen best wel wat geld. Doe je het elk jaar dan loont zich dat wel. Ik heb geen zin in al dat werk, moet dan al zoveel dus laat ik me daar vooral niet mee bezig houden ☺️
Ik had thema Bumba gekocht maar nu is ons kereltje gek van Bing 🙈 Dus twijfel nog of ik het zal vervangen maar dat is ook wel weer zonde van het geld natuurlijk 🫣

3 jaar geleden
Je kunt ook eetbare prints kopen voor op taart of cupcakes. Die plak je er ...
Oohh nee ik ben ook totaal niet handig en onervaren met bakken… cupcakes simpel versieren lukt me nog wel, maar een hele taart gaat me ook te veel tijd/frustratie kosten ben ik bang…
Lees ook wisselende reacties van Hema dus ik denk dat ik toch maar weer een taart ga laten maken😅
Qua versiering hadden we vorig jaar een grote ballonnenboog en wegwerp bekers/bordjes.
Nu bestel ik bij Ali een panda pakket voor 20 euro ofzo (en dan heb ik de hele mikmak bij elkaar he😅)
Hier ook een Bing fan, maar ik vind dat een vervelend konijn dus het worden toch echt panda’s 🤣

3 jaar geleden
Reactie op DanaSchurer
Oohh nee ik ben ook totaal niet handig en onervaren met bakken… cupcakes si ...
Hahaha Bing een vervelend konijn 😂 Waarom?
Als je er een wilt laten maken zou ik dat wel alvast gaan regelen, 2 maanden geleden zaten er al veel mensen vol. Of vanaf minimaak 16 personen, zo groot hoeft voor mij niet hoor, is gewoon “voor de leuk” en dan nog een andere taart erbij.
Maar ons zoontje is in de vakantie jarig dus hebben al een afzegging van een heel gezin. En mijn favoriete taarten-maakster is helaas met vakantie ☺️
Maar niet te geloven, ons zoontje wordt nu dus over minder dan een maand 2 😳😵💫

3 jaar geleden
Hahaha Bing een vervelend konijn 😂 Waarom?
Als je er een wilt laten make ...
Haha ja de taartenbakker die ik graag wilde is heel de maand september met vakantie 🥲
Elk jaar ook haha maar ik heb een ander gevonden voor dit keer…
Met die van vorig jaar was ik ook tevreden hoor maar die zat iets verder qua afstand en dat was toch onhandig.
Ik ga uiteindelijk denk ik voor een taart voor 10-12 personen en dan cupcakes erbij ofzo😅
Dan hebben we de dag na zijn verjaardag ook nog iets hahah.
Ja ik vind Bing echt een zeurkonijn😂
Maar hij vindt Pando vooral leuk volgens mij!

3 jaar geleden
Hier valt Joshua z'n verjaardag midden in vele hun vakanties. Dan krijgt hij lekker vaak cadeautjes volgens mn oppaskindje 🤣🤣
Thema over de top, lekker te veel versiering en ballonnen. Ik heb hem zelf laten kiezen kwa bekertjes en bordjes, zo hebben we eenhoorn gemixt met ballonnen bekers en piraten bakjes. Roze en blauwe glitter slingers hihi
Ik heb er nou al zin in