39 Reacties

4 jaar geleden

Wij doen deze dan wel met klein taartje. Ons dochtertje is helemaal fan van sophie de giraf 😂

4 jaar geleden

Dit word onze taart, wel besteld. Redvelvet met vanille en vuurwerkcijfer 1.

4 jaar geleden

Reactie op Joy95

Wij doen deze dan wel met klein taartje. Ons dochtertje is helemaal fan van ...
Ahw die is wel heel cute!! Is de binnenkant van het kleine taartje anders of eet zij ook lekker room en suiker?

4 jaar geleden

Reactie op C hantal

Dit word onze taart, wel besteld. Redvelvet met vanille en vuurwerkcijfer 1 ...
Oh wauw zo mooi! Mag ik vragen waar je die besteld hebt?

4 jaar geleden

Vriendin van mij gaat een dripcake met als thema space maken. Heb ook astronautjes en planeetjes als versiering op de taart en ook in de vorm van ballonen en zelfs bordjes en bekertjes hihi. En natuurlijk dingen met het cijfer 1. Ben eigenlijk helemaal niet van over de top maar toen ik zat te googlen werd ik stiekem toch iets te enthousiast. 18 sept is het pas zover, tegen die tijd laat ik wel het resultaat zien 😄.

4 jaar geleden

Reactie op Ndn

Vriendin van mij gaat een dripcake met als thema space maken. Heb ook astro ...
Zo leuk! 🤩 Mazzel met een vriendin die dat kan. Ik ben heel benieuwd! Mijn dochter is de 17e jarig (vrijdag), dus ik denk dat we het op dezelfde dag vieren☺️

4 jaar geleden

Ik ga een koekiemonstertaart maken :) alleen komt dan tussen de taartlagen geen botercreme maar een laag vruchtjes en bovenop geen fondant als mond maar verkruimelde oreo-koekjes. Zoiets ongeveer, ben er nog niet helemaal uit. Onze kleine mag er dan een stuk van en mag lekker zn gang gaan, maar we zorgen dat ie niet te veel opeet

4 jaar geleden

Ik ga de dripcakes van de Hema gebuiken, wit met roze, red velvet is dat. Ik neem 2 verschillende formaten. Ga die stapelen en maak het af qua versiering met flamingo poppetjes (niet eetbaar) 1 wat grotere bovenop en 2 kleintje op het onderste gedeelte. Heb deze besteld bij SHEIN, je hebt hier ontzettend veel taart versieringen, maar heel veel leuke ballonnen, slingers, e.d. voor in huis. Heb hiervan de kleuren, roségoud, goud, wit en roze. Voor de taart heb ik verder een gouden kaarsje van het nr 1. En ga het verder decoreren met macarons en eetbare gouden glitters. Foto is een gedeelte van mijn bestelling van SHEIN.

4 jaar geleden

Reactie op Kade

Oh wauw zo mooi! Mag ik vragen waar je die besteld hebt?
Er zit wel minder in maar wel wat. Doe er niet zo moeilijk over voor die ene dag 🙊

4 jaar geleden

Reactie op Kade

Zo leuk! 🤩 Mazzel met een vriendin die dat kan. Ik ben heel benieuwd! Mijn ...
Oh zo leuk! Ben ook benieuwd naar jouw resultaat. Zag t hier ook al voorbij komen, maar op Shein kan je iddveel voor weinig vinden qua decoratie 😊. Heb daar ook een deel besteld. Hopelijk vind je iemand die ook een taart kan maken. Ik zelf bak daar (letterlijk en figuurlijk 😜) ook niet veel van.

4 jaar geleden

Ik ga zelf twee simpele taarten maken. Een Scandinavische appeltaart en een cheesecake met rode vruchten. Bij de supermarkt haal ik een appeltaart en versier ik wat extra zodat mijn zoon hier in kan slaan

4 jaar geleden

Wij laten deze maken. Gewoon voor de visite ze mag heus wel een hapje van de binnenkant. Maar was niet van plan een heel stuk te geven ofso haha. Het is meer voor de leuk en de visite.

4 jaar geleden

Wij doen deze taart van de hema! De diertjes en macrons zijn ook van de hema. En op AliExpress heb ik zo’n houten taarttopper besteld met zijn naam.

4 jaar geleden

Reactie op sientjee

Wij doen deze taart van de hema! De diertjes en macrons zijn ook van de hem ...
Wat leuk dit! Heb je een link van die taarttopper?

4 jaar geleden

Afgelopen maand een paar keer geoefend met welke cake mix, welke vullingen en hoe de slagroom spuiten zonder dat deze uitloopt. Ik trots zeggen dat ik hem helemaal zelf gemaakt heb, wil de visite dat bijna niet geloven. Beschouw het maar als een compliment. Hij zag er niet alleen mooi uit, hij smaakte ook nog eens heerlijk😀

4 jaar geleden

Wij hebben deze laten maken en dan matchen de cupcakes erbij. Was echt heerlijk! 😍 zal de achterkant hierna posten.

4 jaar geleden

De achterkanr

4 jaar geleden

Wij hadden de Hema fototaart 😁 Altijd lekker !

4 jaar geleden

Onze taart vond hem zooo schattig 🥰

4 jaar geleden

Wij hadden de Hema fototaart 😁 Altijd lekker !
Die hadden wij hier ook erg lekker