Vermoeidheid

ifrah
2 maanden geleden
Volgen
Hallo lieve mama’s Ik ben nou 6weken 3dagen dit is mij 2e wondertje Ik ben super moe ik heb spierpijn en rug pijn en maagzuur de hele dag door ik wil het liefst de hele dag liggen maar ik moet mama zijn +werken. Is dit normaal hoort het bij? Want bij mij eerste had ik pas bij mij 7e maand.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
10 reacties
Vrouwtje-theelepel
2 maanden geleden
Ik ben zo verschrikkelijk moe ook. Maar weet wel van mijn andere kinderen toen kon ik ook in de middag ff slapen. Maar zelfs mijn ogen knipperen voelt nu zwaar.
  • Rapporteren
ifrah
2 maanden geleden
Ik ben zo verschrikkelijk moe ook. Maar weet wel van mijn andere kinderen toen kon ik ook in de middag ff slapen. Maar zelfs mijn ogen knipperen voelt nu zwaar.
Ik snap het helemaal 😖 Ik werk wisselend diensten dus slapen is ook per keer verschillend 😩 Ben zo moe 🙈
  • Rapporteren
Vrouwtje-theelepel
2 maanden geleden
Reactie op ifrah
Ik snap het helemaal 😖 Ik werk wisselend diensten dus slapen is ook per keer verschillend 😩 Ben zo moe 🙈
Oh ja dat is sws heftig en nu helemaal dan. Ik voel mijzelf ook echt zo gelukkig met mijn hoofd op mijn zachte kussen langzaam wegdromend haha. Mijn oudste zit ook 3 hoog in de klas nou ik sta in de ochtend hijgend voor die klas haha
  • Rapporteren
Verwijderd lid
2 maanden geleden
ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger van mijn eerste . Vanaf ongeveer 2 weken geleden ben ik ook constant moe, het liefst lig ik de hele dag op de bank(Dit kan natuurlijk niet vanwege werk en huishouden) en vaak ga ik rond 20:00/20:30 al naar bed(ga dan nog niet slapen maar dan moet ik wel gewoon al op bed liggen)
  • Rapporteren
Kbaldee
2 maanden geleden
Ik heb het ook 😥 misschien komt het bij mij ook omdat de zwangerschappen dicht op elkaar zitten.. vorig jaar 16 januari bevallen van ons eerste kindje. Ik ben echt doodmoe en heb ook al een paar dagen super last van maagzuur. Dit had ik bij mijn vorige zwangerschap pas aan het einde.
  • Rapporteren
ifrah
2 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger van mijn eerste . Vanaf ongeveer 2 weken geleden ben ik ook constant moe, het liefst lig ik de hele dag op de bank(Dit kan natuurlijk niet vanwege werk en huishouden) en vaak ga ik rond 20:00/20:30 al naar bed(ga dan nog niet slapen maar dan moet ik wel gewoon al op bed liggen)
Klopt het is meer dat je moe bent en niet dat je slaap te kort komt 😩
  • Rapporteren
ifrah
2 maanden geleden
Reactie op Kbaldee
Ik heb het ook 😥 misschien komt het bij mij ook omdat de zwangerschappen dicht op elkaar zitten.. vorig jaar 16 januari bevallen van ons eerste kindje. Ik ben echt doodmoe en heb ook al een paar dagen super last van maagzuur. Dit had ik bij mijn vorige zwangerschap pas aan het einde.
Bij mij ook de maagzuur echt so vervelend de hele dag door😁 tussen mij zwangerschappen zit zeker 3jaar bijna 4jaar tussen 😖
  • Rapporteren
GabyT28
2 maanden geleden
Ik ben 7 weken en ook al een paar weken doodmoe, het lijkt alleen maar erger te worden. 'S morgens kom ik met moeite mijn bed uit, alles kost me moeite en 's avonds val ik om 20u al weer in slaap. Hoop dat ik me snel weer fitter voel.
  • Rapporteren
ifrah
2 maanden geleden
Reactie op GabyT28
Ik ben 7 weken en ook al een paar weken doodmoe, het lijkt alleen maar erger te worden. 'S morgens kom ik met moeite mijn bed uit, alles kost me moeite en 's avonds val ik om 20u al weer in slaap. Hoop dat ik me snel weer fitter voel.
Precies ik ga om 20:00 na bed volgende dag voor 11:00 ben ik moe op werk zit te ‏gapen zo irritant Ik probeer op werk niet te laten zien maar iedereen ziet dat ik moe ben Nou heb ik lange weekend hopelijk dat ik wat fitter voel hoop voor jou ook😩
  • Rapporteren
Nini93
2 maanden geleden
Ik ben ook best moe. Ben nu ongeveer 7 weken zwanger en ik doe bijna elke dag dutjes. Van 1 a 2 uur. Ik moet zeggen dat ik ook nog steeds wel veel sport 4 a 5 x per week dus misschien heeft het ook hiermee te maken. Maar ik zou heel de dag plat kunnen liggen!
  • Rapporteren