13 Reacties

5 jaar geleden

Ja! Ik leg bijvoorbeeld kabeljauw in een ingevette ovenschaal. 20 minuutjes is het klaar. Mijn zoontje vind het heerlijk! - Rijst brocolli wortel kabeljauw (ook zonder rijst gedaan) favoriet hier! - zoete aardappel samen met bloemkool of brocolli of wortel en kabeljauw Verder heb ik met gehakt ook gewoon pasta gemaakt met wat paprika, courgette en tomatenpuree. Gehakt En kip ook gewoon bij iets van aardappel prakje gedaan.

5 jaar geleden

Vandaag (7 maanden) bij cb geweest die adviseerde vlees vis en kip toe te voegen

5 jaar geleden

Ik combineer alle basic dingen Groente: - broccoli - bloemkool - spinazie - wortel - boontjes - pompoen - courgette Koolhydraten: - aardappel - spaghetti - rijst Vlees (gekookt)/overig: - kip - rundergehakt - ei - pindakaas Uit elke categorie pak ik een ingrediënt en dat gooi ik bij elkaar in de blender (ik kook altijd voor meerdere dagen voor mijn kleine en vries het in). Zo kun je superveel combi's maken. Ik pureer het nu wel steeds minder glad, dus er zitten al wel "stukjes" in.

5 jaar geleden

Reactie op Ndn

Ik combineer alle basic dingen Groente: - broccoli - bloemkool - spinazie ...
Vis ga ik komende week proberen 😊

5 jaar geleden

Reactie op Ndn

Ik combineer alle basic dingen Groente: - broccoli - bloemkool - spinazie ...
Thanks! Wat voor soort vlees kook je dan? En bak je de kip of kook je deze ook?

5 jaar geleden

Reactie op Bovk

Thanks! Wat voor soort vlees kook je dan? En bak je de kip of kook je deze ...
Ik geloof dat je alle vlees/vis eerst moet koken en na 7 of 8 maanden ook gebakken mag geven. Ik zet letterlijk een pan water op en doe daar stukjes gehakt of kip in en laat dat even koken. Met (wit)vis kan je hetzelfde doen. Bijv gefileerde kabeljauw, koolvis, pangasius etc. Ik kijk bij het laatste wel altijd of de vis vers gevangen is, want veel is kweekvis en daar ben ik niet zo'n fan van en wil dat mn zoontje ook liever niet geven.

5 jaar geleden

Reactie op Ndn

Ik geloof dat je alle vlees/vis eerst moet koken en na 7 of 8 maanden ook g ...
Oke duidelijk, dankjewel!

5 jaar geleden

Kijk ff deze serie, dan eet je nooit meer van je leven vis. https://www.netflix.com/title/81014008?s=a&trkid=13747225&t=cp

5 jaar geleden

Reactie op Henry33

Kijk ff deze serie, dan eet je nooit meer van je leven vis. https://www.ne ...
idd!

5 jaar geleden

Ik doe alles stomen

5 jaar geleden

Reactie op Henry33

Kijk ff deze serie, dan eet je nooit meer van je leven vis. https://www.ne ...
Die heb ik ook gezien! Afschuwelijk!

5 jaar geleden

In het voorschrift stond dat je kindje vanaf nu ook een beetje bakboter mag (1 TL). Dus wï vakken bijv. een worstje en nemen daar een klein plakje van en pureren dit door het aardappelgroente prakje heen. En smullen dat ie doet. Echt mooi om te zien.

5 jaar geleden

Reactie op Wendy91

In het voorschrift stond dat je kindje vanaf nu ook een beetje bakboter mag ...
Maar een worstje? Mag dat al is toch bewerkt soort gehakt vlees?? Dacht dat je dat beter nog niet kon doe vooral ook omdat het vrij vet is... plakje kan denk ik geen kwaad hoor...