Vertellen aan mijn partner

Josine91
2 maanden geleden
Volgen
Hoi allemaal Sinds gisteren weet ik dat ik zwanger ben, het liefste zou ik dat meteen aan de aanstaande vader laten weten! Nu is hij voor zijn werk 2 weken van huis en niet altijd bereikbaar. Is het raar om het via de telefoon te vertellen, zodra ik hem weer spreek? En hoe zou ik het een beetje origineel kunnen vertellen?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
15 reacties
Maux
2 maanden geleden
Een leuk rompertje met een pakkende tekst...en die geef je dan tijdens een speciale romantische avond.
  • Rapporteren
Jooske-24
2 maanden geleden
Mijn partner was op vakantie in Uganda. Gelukkig kwam hij drie dagen na ik wist dat ik zwanger was weer thuis. Ik heb gewacht tot hij weer thuis was. Dit was ook omdat hij geen kinderen wilde en mijn zwangerschap ongepland was (dwars door de pil heen, ik ben een trouwe pilslikker) ik heb wel altijd kinderen gewild, maar wilde geen kinderen met een man die ze niet wilde. Anyway, ik wilde het niet door de telefoon doen. Als ik twee weken had moeten wachten, had ik ook gewacht tot hij thuis zou zijn. Ik vond het het nieuws ook waard om het face to face met hem te bespreken. Ik denk dat jij alleen zelf weet hoe en wanneer je het je partner het beste kunt vertellen. Bedenk ook wat je zou willen als je in zijn schoenen zou staan. Dus ja, heb eigenlijk ook geen tips. Luister goed naar jezelf.
  • Rapporteren
mamalatina
2 maanden geleden
Reactie op Jooske-24
Mijn partner was op vakantie in Uganda. Gelukkig kwam hij drie dagen na ik wist dat ik zwanger was weer thuis. Ik heb gewacht tot hij weer thuis was. Dit was ook omdat hij geen kinderen wilde en mijn zwangerschap ongepland was (dwars door de pil heen, ik ben een trouwe pilslikker) ik heb wel altijd kinderen gewild, maar wilde geen kinderen met een man die ze niet wilde. Anyway, ik wilde het niet door de telefoon doen. Als ik twee weken had moeten wachten, had ik ook gewacht tot hij thuis zou zijn. Ik vond het het nieuws ook waard om het face to face met hem te bespreken. Ik denk dat jij alleen zelf weet hoe en wanneer je het je partner het beste kunt vertellen. Bedenk ook wat je zou willen als je in zijn schoenen zou staan. Dus ja, heb eigenlijk ook geen tips. Luister goed naar jezelf.
En hoe reageerde hij als ik vragen mag ...
  • Rapporteren
Josine91
2 maanden geleden
Reactie op Maux
Een leuk rompertje met een pakkende tekst...en die geef je dan tijdens een speciale romantische avond.
Als ik wacht tot hij thuis zou komen.... laat dat dan net op Valentijnsdag zijn..
  • Rapporteren
Jooske-24
2 maanden geleden
Reactie op mamalatina
En hoe reageerde hij als ik vragen mag ...
Ja, sorry. Ik snap dat je dat wilt weten. Hij schrok er erg van (net als ik). Hij reageerde gelukkig heel lief en gaf aan dat het dan blijkbaar zo moet zijn. De volgende dag zei hij al dat hij het eigenlijk wel erg leuk vond tot zijn eigen verbazing. Ik ben er erg blij mee. Ik wil dit erg graag met hem doen. Als hij het niet had gewild en mij gevraagd had te kiezen, had ik voor het kindje gekozen, maar ik ben heel blij dat hij "om" is.
  • Rapporteren
mamalatina
2 maanden geleden
Reactie op Jooske-24
Ja, sorry. Ik snap dat je dat wilt weten. Hij schrok er erg van (net als ik). Hij reageerde gelukkig heel lief en gaf aan dat het dan blijkbaar zo moet zijn. De volgende dag zei hij al dat hij het eigenlijk wel erg leuk vond tot zijn eigen verbazing. Ik ben er erg blij mee. Ik wil dit erg graag met hem doen. Als hij het niet had gewild en mij gevraagd had te kiezen, had ik voor het kindje gekozen, maar ik ben heel blij dat hij "om" is.
Kijk dat is onwijs fijn!! En hoopvol voor andere vrouwen in een situatie als die van jullie. In dat geval van โค๏ธ gefeliciteerd ๐Ÿฅณ
  • Rapporteren
Jooske-24
2 maanden geleden
Reactie op mamalatina
Kijk dat is onwijs fijn!! En hoopvol voor andere vrouwen in een situatie als die van jullie. In dat geval van โค๏ธ gefeliciteerd ๐Ÿฅณ
Jaaa. Geweldig hรจ! โค
  • Rapporteren
wondertjegewenst
2 maanden geleden
Reactie op Maux
Hier ook een rompertje gebruikt! ๐Ÿ’–๐Ÿ’™
  • Rapporteren
stephanieTammick
2 maanden geleden
Ik had hele plannen omdat wij toevallig ook ons jubileum bijna hadden. Maar ik was zo blij dat ik spontaan direct naar hem toe ben gerend ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜
  • Rapporteren
Delphy
2 maanden geleden
Ik had hele plannen omdat wij toevallig ook ons jubileum bijna hadden. Maar ik was zo blij dat ik spontaan direct naar hem toe ben gerend ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜
Ik heb dit ook gedaan achteraf vond ik het wel wat jammer maar ik ben blij dat ik niet lang moest wachten haha ๐Ÿ˜‚
  • Rapporteren
DDDJ
2 maanden geleden
Reactie op Jbb
Waar heb je dit rompertje gehaald??.
Deze had ze op wish besteld. Had haar al eerder erna gevraagd. Verzendtijd was ong 14 dagen
  • Rapporteren
JosjeN
2 maanden geleden
Bij mij was het andersom, ik was voor werk in het buitenland toen ik verwachtte zwanger te zijn ๐Ÿ™ˆ Ik heb mijn vriend gevraagd een zwangerschapstest te kopen zodat ik die thuis kon doen, dat wilde ik niet alleen doen... Misschien kun je beschuit met muisjes of van die chocolaatjes met muisjes op tafel klaarzetten voor als hij thuis komt.
  • Rapporteren
Mariekeyh
2 maanden geleden
Mijn man was op vakantie ๐Ÿ˜… 2 weken . Ik kwam er per toeval achter dat ik zwanger was ( ook al slik ik de pil ) had nog een test liggen en wou echt net alle baby en meisjes spullen opruimen en dacht laat ik toch maar de test even doen voor ik alles weggeef. Had het eigenlijk niet verwacht en het was ook niet gepland dus maar ik heb hem toch maar even gebeld om het te vertellen ( het is ons derde kindje nu) wel heel erg blij mee ondanks het niet gepland is en vrij snel na de mijn tweede zwangerschap ( mijn zoontje is nu 11 maanden)
  • Rapporteren
MnKleintje
2 maanden geleden
Ik had dit pakketje samen gesteld (: heb het zelf ook 2 weken later verteld. We waren toen 6 maanden getrouwd en weekendje naar Londen! Succes en veel plezier met vertellen
  • Rapporteren