7 Reacties

6 maanden geleden

Wij hebben sinds enkele weken een verzwaringsdeken (3.2kg) Onze dochter is 6-8 weken echt onrustig geweest in de nacht. Vaak uit bed, huilend wakker worden, moeilijk in slaap kunnen vallen. Terwijl het eerder best goed ging. Ik dacht eerst aan een slaapregressie. Maar een vriendin van mij had hetzelfde ‘probleem’ met haar zoontje. Zij heeft een verzwaringsdeken gekocht en werkte voor haar zoon perfect. Ik heb hem uiteindelijk ook gekocht voor mijn dochter, ze heeft er bijna een week aan moeten wennen, maar gaat nu hartstikke goed. We hoeven er ‘‘s nachts niet meer uit. Maar komt dit nu door het verzwaringsdeken, of waren haar klachten een fase….geen idee haha. Ben heel blij dat wij de nacht weer door kunnen slapen!

6 maanden geleden

Reactie op babysept20

Wij hebben sinds enkele weken een verzwaringsdeken (3.2kg) Onze dochter is ...
Oh wat fijn om te horen dat jullie weer door kunnen slapen 🤗. Dus een positieve uitwerking heeft het wel? Ja lees er echt positieve verhalen over. Dankjewel voor je antwoord! Ga er nog een nachtje over slapen en dan denk ik dat ik hem toch ga bestellen haha!

3 maanden geleden

Echt een aanrader zo'n deken! Onze zoon slaap nu veel rustiger en slaap zelfs hele nachten door 😁

3 maanden geleden

Reactie op Nathalie210

Echt een aanrader zo'n deken! Onze zoon slaap nu veel rustiger en slaap zel ...
Nav jouw berichtje besteld & vandaag de deken ontvangen, dus direct geprobeerd vanavond en🤞🏼 Exact dezelfde nachten hier opeens, 3 jaar doorgeslapen en plots dit… fase dingetje..?! Maar een beetje slaap zou fijn zijn voor beide partijen na een aantal maandjes 😉

3 maanden geleden

Wij hebben een slaaptunnel. Heeft ook zo’n effect. Ook heel fijn.

3 maanden geleden

Reactie op Blondie1988

Wij hebben een slaaptunnel. Heeft ook zo’n effect. Ook heel fijn.
Fijn om te horen! Dat was inderdaad ook een idee geweest 😊

3 maanden geleden

Reactie op Proud mom ♡

Nav jouw berichtje besteld & vandaag de deken ontvangen, dus direct gep ...
Oh inderdaad want het breekt op een gegeven op hè! Hoop snel dat het gaat werken. Het was bij ons niet gelijk dat hij door sliep maar wel na een paar weken dus ik hoop dat het bij jullie ook goed komt 🥰. Hier slaapt hij nog steeds als een roosje maar inderdaad wat je zegt kan weer een fase zijn