16 Reacties

3 jaar geleden

Vanish spray

3 jaar geleden

Scheutje chloor in het water dan even laten staan, spoelen wassen Bleken in de zon

3 jaar geleden

Klinkt raar maar glorix toilet reiniger. ZONDER bleek natuurlijk 😉

3 jaar geleden

Ossengal helpt goed tegen de meeste vlekken, sommige zijn zo hardnekkig🤦🏻‍♀️. Pas op met weken in emmertjes chloor of vanish, heb al meerdere shirts met printjes zien vergaan. De hele print was vervaagd, rijp voor de prullenbak. Voor hele witte kleding helpt het wel!

3 jaar geleden

Chloor met water en uurtje in het water later trekken, uithangen en wassen.

3 jaar geleden

Shout en daarna wasmachine!

3 jaar geleden

Ik schud er altijd pure chloor op 😂 Daarna wel goed uitspoelen anders ruikt je hele was alsof je in een zwembad bent. Kan wel alleen net volledig witte kleren of anders aanstippen met een wattenstaafje doordrenkt met chloor. Laatst gedaan met gestreepte shirtjes maar dat liep uit dus de strepen oranje ipv roze 🤭 Niet alle vlekken verdwijnen meteen maar bijvoorbeeld frambozenvlekken wel!

3 jaar geleden

Dasty voor kleding van de Wibra

3 jaar geleden

Ossegalzeep spray. 10 minuten in laten trekken en dan in de wasmachine

VRIEND

3 jaar geleden

Na allle vlekkenreinigers enzo, flink nat in de zon hangen. Nog niet weg? Weer nat maken en in de zon hangen etc etc Werkt echt goed!

3 jaar geleden

De beste tip: nat in de zon hangen! Krijg ik alle vlekken ermee uit. En anders weer in de was en buiten in de zon hangen net zolang totdat het eruit is.

3 jaar geleden

Dasty vd Wibra ja!

3 jaar geleden

Kokend water op de vlek aanbrengen.. helpt bij fruitvlekken!

3 jaar geleden

Reactie op Ellenssss

Dasty vd Wibra ja!
Das ook mijn beste vriend inderdaad! 😁

3 jaar geleden

Reactie op Readyforbaby2

Das ook mijn beste vriend inderdaad! 😁
Echt he! Wondermiddel 😀

3 jaar geleden

Vlekkenspray even in laten trekken en dan in de wasmachine als het er niet uit is herhaal ik dat nog eens