59 Reacties

6 jaar geleden

Ik vind het een must....gebruik het voor de bevalling al om mee te slapen. Ter ondersteuning van mijn buik en deels tussen mijn knieën tegen bekken klachten. Na de bevalling gebruik in hem veel om lekker te zitten, te voeden maar ook om baby op te leggen of als steun dat baby niet van de bank rolt

6 jaar geleden

Ik zou echt niet zonder willen!! Heerlijk om de laatste maandjes van de zwangerschap mee door te komen. Zowel in bed tussen je benen, in je rug en stukje onder je buik als lekker op de bank. En daarna gebruikte ik hem altijd nog erg lang als voedingskussen of gewoon om even je kindje in te leggen of zelf makkelijk te zitten. Dat ding sleurde ik overal mee naar toe van kamer naar kamer ;-) heb nu zelfs een tweede gekocht.

6 jaar geleden

We willen straks fles voeding geven. Maar gebruik hem nu ook voor mee te slapen zijliggend tussen mn benen door. (geeft rust op mn bekken. ) Ik heb hem gekregen van mn familie ( 20 weken cadeautjes pakket. )
Oh ik kan niet meer zonder mijn Voedingskussen echt . Ik slaap ermee zelf 🙊 welk merk weet ik niet meer nog van mijn 2 de dochter ... kwam van dreambaby ( BE ) ik had er toch een 60-70 euro voor neergeteld. Maar echt zijn geld waard . Ik kan een Voedingskussens echt aanraden.

6 jaar geleden

Hier heb ik 2 stukt, 1 hele fijne van de kruitvat ooit. 1 boven en 1 voor beneden om mee te slapen op de bank in de rug

6 jaar geleden

Oh ik kan er echt niet omheen als ik dit lees. Dank jullie wel!

6 jaar geleden

Doomoo!

6 jaar geleden

Reactie op Ikbenlara

Doomoo!
Jaaaaa ik heb ook een Doomoo (Buddy). Slaap er al een tijdje mee😊

6 jaar geleden

Ik heb er een van de kruitvat. Doordat ik nu ook met mijn voet in het gips zit ligt hij in bed tegen mijn voet voor extra steun

6 jaar geleden

Was totaal overbodig hier! Ik vond het een lomp onding in bed en gebruikte met voeden gewoon een normaal kussentje. Dat voldeed prima 😂 ging dus in de verloftijd al op marktplaats.

6 jaar geleden

Reactie op Toosje1

Was totaal overbodig hier! Ik vond het een lomp onding in bed en gebruikte ...
Dat kan ik mij dus ook goed voorstellen. Een normaal kussen lijkt mij ook mogelijk, maar ik ben een leek!

6 jaar geleden

Jaaaaa ik heb ook een Doomoo (Buddy). Slaap er al een tijdje mee😊
Hier ook ! Heerlijk ik kan niet zonder

6 jaar geleden

Reactie op Toosje1

Was totaal overbodig hier! Ik vond het een lomp onding in bed en gebruikte ...
Met mn 1e gebruikte ik ook gewoon een lekker plofkussentje voor de voedingen. Met de tweeling was dat een hel om met kussentjes te moeten doen 🙈. Vandaar dat het voedingskussen echt overal mee naar toe ging waar het kon. En anders werden ze apart gevoed en moesten ze soms wachten. Totdat ze groot genoeg waren om zelf mee te werken. Toen gebruikte ik het voedingskussen ook steeds minder. Bv alleen nog bij slaapvoedingen zodat ze lekker lagen

6 jaar geleden

Reactie op Liekie79

Met mn 1e gebruikte ik ook gewoon een lekker plofkussentje voor de voedinge ...
Haha ja een tweeling kan ik idd niet over meepraten dus ik neem het direct van je aan!😂

6 jaar geleden

Reactie op ann85

Dat kan ik mij dus ook goed voorstellen. Een normaal kussen lijkt mij ook m ...
Ga je borstvoeding of kunstvoeding geven?

6 jaar geleden

Reactie op Toosje1

Ga je borstvoeding of kunstvoeding geven?
Ik wil borstvoeding proberen :)

6 jaar geleden

Reactie op ann85

Ik wil borstvoeding proberen :)
Uit de reacties hieronder blijkt eigenlijk de meerderheid het kussen te gebruiken om mee te slapen. Als het je wat lijkt zou ik gewoon een goedkope proberen. Dan kun je altijd nog een duurdere kopen. Anders ben je veel geld kwijt en dat krijg je er ook niet voor weer.

6 jaar geleden

Ik heb er gelukkig een goedkoop gekocht, geprobeerd om mee te slapen, na een half uur ding uit mn bed geflikkerd 😂 ik draai enorm veel en is echt een last om ieders keer mee te moeten verdraaien

6 jaar geleden

Ik gebruik al vanaf week 18 onze Hansie Worst/Banaan zoals wij hem hier thuis noemen hahaha.. Ik slaap er heeeeerlijk door en begreep dat het erg handig is als het kindje er straks is. Van de Hema, leuke prijs voor een goed kussen! 😊

6 jaar geleden

Ik wil graag bv geven en denk dat dat wel handig is bij het voeden. Ik heb 1tje besteld van lidl voor maar 12 euro (multifunctionele kussen).