59 Reacties
6 jaar geleden
Ik vind het een must....gebruik het voor de bevalling al om mee te slapen. Ter ondersteuning van mijn buik en deels tussen mijn knieën tegen bekken klachten.
Na de bevalling gebruik in hem veel om lekker te zitten, te voeden maar ook om baby op te leggen of als steun dat baby niet van de bank rolt
6 jaar geleden
Ik zou echt niet zonder willen!! Heerlijk om de laatste maandjes van de zwangerschap mee door te komen. Zowel in bed tussen je benen, in je rug en stukje onder je buik als lekker op de bank. En daarna gebruikte ik hem altijd nog erg lang als voedingskussen of gewoon om even je kindje in te leggen of zelf makkelijk te zitten. Dat ding sleurde ik overal mee naar toe van kamer naar kamer ;-) heb nu zelfs een tweede gekocht.
6 jaar geleden
Oh ik kan niet meer zonder mijn Voedingskussen echt . Ik slaap ermee zelf 🙊 welk merk weet ik niet meer nog van mijn 2 de dochter ... kwam van dreambaby ( BE ) ik had er toch een 60-70 euro voor neergeteld. Maar echt zijn geld waard . Ik kan een Voedingskussens echt aanraden.
6 jaar geleden
Reactie op Ikbenlara
Doomoo!
Jaaaaa ik heb ook een Doomoo (Buddy). Slaap er al een tijdje mee😊
6 jaar geleden
Jaaaaa ik heb ook een Doomoo (Buddy). Slaap er al een tijdje mee😊
Hier ook ! Heerlijk ik kan niet zonder
6 jaar geleden
Reactie op Toosje1
Was totaal overbodig hier! Ik vond het een lomp onding in bed en gebruikte ...
Met mn 1e gebruikte ik ook gewoon een lekker plofkussentje voor de voedingen. Met de tweeling was dat een hel om met kussentjes te moeten doen 🙈. Vandaar dat het voedingskussen echt overal mee naar toe ging waar het kon. En anders werden ze apart gevoed en moesten ze soms wachten. Totdat ze groot genoeg waren om zelf mee te werken. Toen gebruikte ik het voedingskussen ook steeds minder. Bv alleen nog bij slaapvoedingen zodat ze lekker lagen
6 jaar geleden
Reactie op ann85
Ik wil borstvoeding proberen :)
Uit de reacties hieronder blijkt eigenlijk de meerderheid het kussen te gebruiken om mee te slapen. Als het je wat lijkt zou ik gewoon een goedkope proberen. Dan kun je altijd nog een duurdere kopen. Anders ben je veel geld kwijt en dat krijg je er ook niet voor weer.