Zijn er meer kindjes die helemaal uit hun doen zijn bij volle maan?
Wij merken vanaf het moment dat onze zoon geboren is dat hij de dag ervoor, erna en op de dag van de volle maan helemaal door de war is.
Hij is extreem chagrijnig, wil alleen maar bij mij zijn, slaapt en eet slecht, huilt veel, en snachts krijst hij uit het niets het hele huis bij elkaar.
Afgelopen nacht was het weer feest, en toevallig keek ik net wanneer het volle maan is in mei... En voila, afgelopen nacht een volle bloedmaan. Extra sterke energie dus.
Normaal ben ik helemaal niet zo zweverig aangelegd, maar dit begint toch wel erg op te vallen.
Yup. Ik ben ook niet zweverig ofzo. Dit heb ik ook gemerkt bij onze kleine. Ze wilde maar niet slapen en alleen bij mij zijn. Maar mama heeft hier ook altijd al wel last van gehad. Ze heeft het helaas van mij.
En ik de schuld geven aan de gastouder dat ze zich weer niet aan ons schema houd qua slapen, ik ga hier ook maar eens op letten. Idee wanneer de volgende is in juni?🙈
Was dat vannacht? Ons zoontje slaapt altijd heel goed snachts maar vannacht ...
Ja, dit was vannacht. Wij zijn alledrie helemaal gesloopt op het moment 🙄😂 het begon bij ons om half 1 vannacht en hield op toen mijn man om 4.15 de deur uit moest voor z'n werk, en om 6 u was het weer feest.
Ja, hier ook! Sinds hij 3 maanden is, ben ik er beginnen op letten en ja hoor, elke maand is het zo! Deze nacht uit het niets inderdaad beginnen wenen. Even troosten en weer verder slapen, maar elk uur is dit zo. Frustrerend!
Joh er gaat een wereld voor me open 🙈 Ik had er nog nooit van gehoord en gelukkig hebben wij er thuis ook geen "last" van. De kindjes en wij slapen top. Maar ik ga zeker even Googlen want vind zoiets altijd wel interessant 😊
Bloedmaan vandaag 26 mei, een bijzondere astrologische dag!
Er is een SuperMaan met Maansverduistering.
De Maan wordt tijdelijk verduisterd door de Aarde en doordat de Aarde tussen de Maan en Zon staat, valt er geen Licht op de Maan en ontstaat er een rode gloed.
De Maan staat voor onze gevoelswereld en omdat de Maan nu in de schaduw komt te staan, kan het zijn dat er onverwerkte stukken bij je omhoog komen.
Dit proces is al enige tijd bezig, al dagen voordat de Volle Maan plaatsvindt is dit voelbaar, het is namelijk een heel proces; het oude laten, voor wat het is.
De energie is dit keer krachtiger dan anders bij een Volle Maan omdat er een Supermaan is!
Dat betekent dat de Maan extra groot is omdat zij dichterbij de Aarde staat. De energie kan veel met je doen en losmaken.
Dit is een tijd van loslaten.
Alles laten, voor wat het is, wat niet meer bij jou past.
En je tegenhoudt om verder te groeien en te ontwikkelen.
Dat wat je Licht dempt, kan niet de weg, de waarheid voor jou zijn.
Het wordt tijd om volledig in je Licht te gaan staan!
Nou dat niet. Wij zaten met die hitte, drie weken geleden ongeveer ook in een slaap regressie ofzo. De 9 maanden fase denk ik maar zo. Ging weer goed een week en ineens deed ze zo onrustig en net weer voor naar bed gaan.