28 Reacties

4 jaar geleden

Hier nu nog weinig. Pas als ik 5 februari positief nieuws heb durf ik blij te zijn en voorbereidingen te treffen vd baby.

4 jaar geleden

Ik heb 12 februari pas een echo als die geweest is en alles is goed dan ga ik pas wat kopen...

4 jaar geleden

Hi, Ik ben twee maanden voor we echt gingen proberen begonnen met het slikken van foliumzuur. Meer niet...

4 jaar geleden

O zoo sorry verkeerd begrepe... Ik zat in een traject dus moest spuiten foliumzuur slikken gezond eten

4 jaar geleden

Ik heb al een voedingskussen en zo'n hoes gekocht 🤭😂 Was in de aanbieding& kon hem niet lagen liggen.. Hij was maar liefst 6! euro& de hoes 3. Neutrale kleur gekozen.. dus kan voor jongen en meisje haha Voor de rest wacht ik ook tot ik zwanger ben. Voor mijn vriend wil ik dan een romper kopen met 'i love dad' Ik heb begin feb mijn NOD. Wilde het eigenlijk dan met Valentijn geven, maar denk niet dat ik het zolang geheim kan houden voor hem

4 jaar geleden

Ik wacht ook de echo van 6 feb af. Vorige keer had ik geen goede eerste echo dus ben nu bang om ook maar iets voor te bereiden om vervolgens misschien toch weer die teleurstelling te krijgen.

4 jaar geleden

Wat knap dat je je mond zo lang kan houden! Ik lulde de volgende dag mn mond al voorbij🤣..

4 jaar geleden

Reactie op Popperob

Wat knap dat je je mond zo lang kan houden! Ik lulde de volgende dag mn mon ...
Haha ja precies. Wij wachten ook wel op de eerste echo voor familie. Vrienden die dichtbij staan mogen het wat ons betreft dan ook weten. Ben heel benieuwd naar de reacties😁

4 jaar geleden

Mn beste en goeie vriendinnen weten t. Op mn werk weten t n paar voor t geval dat ik steeds weg ben.... 🙈 5 feb heb ik mn 1e echo dan hoop ik op goed nieuws. Daarna moet ik beslissen wanneer ik t mn vader en zus ga vertellen. (Geen goede band) en dan kan ik rustig kijken naar dingen en genieten van t moois wat in mij groeit. En gezond eten.... verder ben ik nog niks aan t plannen....

4 jaar geleden

Reactie op Nickname

Haha ja precies. Wij wachten ook wel op de eerste echo voor familie. Vriend ...
Ieder op zijn manier! Ik ben in ieder geval dat ik mijn onzekerheden kan uiten naar familie en dat ze begrijpen waarom ik soms even geen zin heb in visite of telefoontjes (zo ben ik namelijk echt niet). Hoe je het ook doet, het is een prachtig proces en ik ben super blij dat ik het mag meemaken!

4 jaar geleden

Reactie op JannekeRJ

Ik wacht ook de echo van 6 feb af. Vorige keer had ik geen goede eerste ech ...
Hier precies hetzelfde. We wachten echt zo lang mogelijk, liefst tot wel 10-12 weken met het vertellen (ook aan familie) omdat het eerder fout is gegaan. Eerste echo was gelukkig dit keer wel goed, maar we kopen nog niks tot we het eerste trimester veilig door zijn ❤️

4 jaar geleden

Ik wil niet vervelend doen maar denk dat ik niet de enige ben die verward is door je vraag, je zet deze vraag namelijk in forum geboorteclub september 2020 de meeste dames zijn dus zwanger en verwachten dat je bedoelt de voorbereiding op de geboorte zoals spullen kopen etc.. 😇

Reactie op Wonder2020

Ik wil niet vervelend doen maar denk dat ik niet de enige ben die verward i ...
Het zijn gewone persoonlijke ervaringen die we hier in alle rust en eerlijkheid kunnen delen met elkaar , als iemand schrijft ik wacht liever even ... dan kunnen sommige onder ons dit verstaan, en ook hun verhaal delen. Mooier kan het toch niet zijn denk ik dan 😊

4 jaar geleden

Reactie op kimberley 💖💖💖💙

Het zijn gewone persoonlijke ervaringen die we hier in alle rust en eerlijk ...
Volgens mij begrijp je me niet helemaal, maakt niet uit naar het was goed bedoelt. Bij zwangerschapswens heeft ze een betere aansluiting met deze vraag. Dit kan natuurlijk ook hier en het is mooi als iedereen wilt delen, maar het zorgt ook voor verwarring. Mensen reageren namelijk met wanneer ze het willen gaan vertellen, wanneer de eerste kleertjes gekocht gaan worden etc.. omdat de mensen bij dit forum vaak al zwanger zijn.

4 jaar geleden

Het gaat meer om het feit dat ze op deze manier weinig antwoord op haar vraag krijgt en het dus beter via een ander forum kan zodat ze meer aansluiting heeft. Was goed bedoeld..

Reactie op Wonder2020

Volgens mij begrijp je me niet helemaal, maakt niet uit naar het was goed b ...
Ik heb mijn reactie verwijderd om verwarring te voorkomen dan .

4 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. We wachten echt zo lang mogelijk, liefst tot wel 10 ...
Oh wat fijn dat je goede echo hebt gehad! Hopelijk blijft het allemaal goed gaan!😘

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

Het gaat meer om het feit dat ze op deze manier weinig antwoord op haar vra ...
Ik heb ook al mijn niet relevante berichten verwijderd. Ben benieuwd hoe lang het goed blijft gaan😁 Ik stort me even op andere topics!

4 jaar geleden

Ik heb ook al mijn niet relevante berichten verwijderd. Ben benieuwd hoe la ...
Ik denk dat het topic wel relevant is maar verkeerd verwoord staat namelijk bij haar username dat ze 6 weken zwanger is 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

Ik denk dat het topic wel relevant is maar verkeerd verwoord staat namelijk ...
Kortom : lekker ingewikkeld😊 Ik ga nu genieten van mijn walnoten roomijs. Wat ijs betreft was ik goed voorbereid op m'n zwangerschap 😇