28 Reacties

4 jaar geleden

Kortom : lekker ingewikkeld😊 Ik ga nu genieten van mijn walnoten roomijs. ...
Dat dus 🤣 nu heb ik ook zin in IJs 🙈

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

Ik denk dat het topic wel relevant is maar verkeerd verwoord staat namelijk ...
Haha ja ik snap de verwarring🙈

4 jaar geleden

Reactie op Nickname

Haha ja ik snap de verwarring🙈
Hihi maakt niet uit, maar neem dus aan dat er moet staan voorbereidingen tijdens zwangerschap? 😇

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

Hihi maakt niet uit, maar neem dus aan dat er moet staan voorbereidingen ti ...
Ja! Jij snapt me;) sorry dames. Nogal verwarrend.

VRIEND

4 jaar geleden

Vooralsnog geen voorbereiding gedaan, nu ook pas 6+5, dus voelt een beetje "prematuur". Straks na de echo of misschien pas de tweede echo ga ik/we bezig met de voorbereidingen. Ik denk dat de baby kamer en dan eerst op t lijstje gaat. Kleertjes komen vanzelf, alles ziet er waarschijnlijk dan al helemaal veel te lief uit ;) .

4 jaar geleden

Ik ben nog niet echt aan het voorbereiden. Enige waar we wel mee bezig zijn is om de bovenverdieping om te gooien. We willen de babykamer naast onze kamer hebben. Maar dan moet er dus wel het 1 en ander verhuizen.. eigenlijk gooien we dus 3 kamers om nu. Dus we zijn nu bezig alles uit te zoeken, weg te gooien wat we niet gebruiken, en op te ruimen. Echt bezig gaan met de babykamer durven we nog niet...ik ben pas 5+5. Mijn vorige zwangerschap is op een miskraam uitgelopen bij 6+2 dus ik ben wel wat voorzichtiger geworden nu met vertellen ook. Ik voel me nu wel veel meer zwanger als toen...hopelijk is dat een goed teken🤞🏼

4 jaar geleden

Pas na 1e goede echo durf ik stiekem aan te genieten. Het is dus echt aftellen. Überhaupt weet ik niet wanneer de eerste echo is. Ik ben nu ongeveer 4 weken zwanger (test is van 2 weken terug en die gaf 2-3 weken aan). Ik zou in theorie moeten bellen naar iemand die de echo maakt maar ik woon sinds kort in Frankrijk en ik spreek geen Frans en heb nog niet echt een idee hoe het werkt en wie en wanneer ik iemand moet bellen. Heb we Franstalige kennissen die ook Engels spreken maar om die nu al met mijn prille nieuws op te zadelen vind ik ook zo wat. Dus geen idee wanneer eerste echo is en geen idee hoe ik mij hier ga voorbereiden 😅 Er komt in ieder ge al geen box (was er bij nummer 2 ook niet en bij de 1e nooit gebruikt).

4 jaar geleden

Pas na 1e goede echo durf ik stiekem aan te genieten. Het is dus echt aftel ...
Was het een clear blue test? Want dan betekent het als er 2-3 weken staat dat je 4-5 weken in zwangerschapsweken bent. Dus inmiddels zit je al op 6-7 weken. Lijkt me wel lastig als je geen frans spreekt, succes!