58 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Sorayavl

Naja.. over het feit dat er leven ontstaan is..jullie kind ..wordt in mijn ...
Ik lees dat je onze twijfels niet kunt begrijpen. Ik vind het ook een heel moeilijk onderwerp. Ik snap ook dat je onze situatie niet kent. Niet kunt weten wat onze voors en tegens zijn... Ik heb ook niet de mogelijkheid om in details te treden omdat onze anonimiteit dan niet meer gegarandeerd is helaas... Maar goed... Mijn vraag was: Wat kan ik doen om mijn verloofde te helpen. Wat zou jou helpen in zn situatie. Wat zou je willen horen en wat absoluut niet?

4 jaar geleden

De eerste keer dat zij van jou zwanger was wilde ze het wel houden, waarom nu dan niet? De eerste keer was een derde keizersnede toch ook een probleem?

4 jaar geleden

Reactie op Kleingrootwonder

Ik lees dat je onze twijfels niet kunt begrijpen. Ik vind het ook een heel ...
Stel haar deze vragen!

4 jaar geleden

Reactie op Kleingrootwonder

Ik lees dat je onze twijfels niet kunt begrijpen. Ik vind het ook een heel ...
Denk dat het goed is dat jullie met een onafhankelijk en emotioneel niet gebonden persoon gaan praten. Wellicht beginnen bij de huisarts. Misschien geeft dat rust en maken jullie geen overhaaste beslissingen waar later wellicht spijt van kan komen.

4 jaar geleden

Reactie op Noelloe

De eerste keer dat zij van jou zwanger was wilde ze het wel houden, waarom ...
De eerste zwangerschap was zo kort dat we nig helemaal die hele praktische kant niet hadden kunnen bekijken... Helaas...

4 jaar geleden

Reactie op Sorayavl

Sorry maar ik snap zit niet : je man wilt niet zoveel missen .. dus oplossi ...
Helemaal met jou eens! De keuze maken om een leventje te beëindigen omdat het niet gaat zoals je graag wil ( samen vanaf het begin dit wondertje alle liefde geven en zien opgroeien) .Het is begrijpelijk dat je het zo zou willen maar om een 'alles of niets ' besluit te nemen vind ik wel heftig hoor! Ik hoop dat als je het hartje ziet kloppen je hem of haar houdt 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Kleingrootwonder

De eerste zwangerschap was zo kort dat we nig helemaal die hele praktische ...
Ah, op die fiets. In ieder geval is het niet zo dat je per definitie maar 2x een keizersnede mag. Er zijn heel veel vrouwen die via die weg voor een 3e of 4e zijn gegaan. Misschien even contact opnemen met de huisarts wat mogelijk is en wat niet? Zou zonde zijn als hierom een kindje wordt geaborteerd, terwijl er misschien wel niks aan de hand is. Heel veel succes gewenst!

4 jaar geleden

Reactie op Luna31

Helemaal met jou eens! De keuze maken om een leventje te beëindigen omdat h ...
Nou precies, in mijn ogen echt heel radicaal, dus omdat papa et wat minder bij kan zijn ( Wat natuurlijk heus jammer is hoor begrijp me niet verkeerd ..) dan maar helemaal niet laten komen, daar hoort hun kind niet voor te boeten op die manier.. hopelijk kiezen ze voor hun 1e kindje .. want eerlijk is eerlijk..als ze er later wel voor willen gaan, zal dat altijd een 2e kindje zijn en heb al eerder gezien dat zo iemand zich altijd blijft afvragen ..hoe zou de grote broer/ dus eruit hebben gezien ..zouden ze op elkaar lijken ..enz..enz... en dat is logisch want dan zullen ze die intense liefde ervaren en beseffen wat ze hebben weggehaald..... maar..dan is t te laat.

4 jaar geleden

Ben toch eens benieuwd geworden naar of jullie het kindje houden ?

4 jaar geleden

De vorige zwangerschap was het nu mis... Deze test is van gister avond. Ik weet dat het niets zegt over hoe goed de zwangerschap gaat. Toch voelt het heel fijn. De vorige keer werd het streepje steeds minder. Zo een duidelijke test heb ik nog niet gezien. Kwa het doorzetten van de zwangerschap voelt het nog niet of het een feest is. We zijn een week op vakantie geweest en hebben heel veel goede gesprekken gevoerd. Hele fijne momenten beleefd. En samen een afspraak gemaakt met de verloskundige. Vandaag zijn we 5w6d

4 jaar geleden

Reactie op Sorayavl

Ben toch eens benieuwd geworden naar of jullie het kindje houden ?
Zie mijn reactie hieronder

4 jaar geleden

Reactie op Kleingrootwonder

Zie mijn reactie hieronder
Oke dus nog steeds geen keuze gemaakt begrijp ik?

4 jaar geleden

Hoe gaat het ermee? Zijn jullie eruit gekomen?

4 jaar geleden

Reactie op Kleingrootwonder

Zie mijn reactie hieronder
Hoe is het met jullie?

4 jaar geleden

Reactie op Happymommy2

Hoe is het met jullie?
Met ups en downs... Op t moment weer ff een down gehad... Ik wist niet dat een zwangerschap ook zo vermoeiend kon zijn voor een man...

4 jaar geleden

Reactie op Sorayavl

Nou precies, in mijn ogen echt heel radicaal, dus omdat papa et wat minde ...
Sorry Soraya.. ik begrijp je verdriet en je mening helemaal! Maar ik vind wel dat je heel erg oordeelt over een sitiatie die je niet kent en waarvan de details ons allemaal niets aangaan. Iemand vraagt om hulp en niet om oordelen en ook jij kunt iemand keihard kwetsen met de opmerkingen die je hier maakt. Je kunt niet in mensen hun hoofd kijken en naar mijn mening denken zij totaal niet makkelijk over leven en dood! Ik lees uit de teksten van kleingrootwonder heel veel verdriet en wanhoop en die jongen is even helemaal de weg kwijt en dat is logisch! Oordeel niet zo snel en als je niets opbouwends te melden hebt, bemoei je er dan niet mee. En dan laat ik helemaal buiten beschouwing dat ik begrijp dat je het heel moeilijk hebt en dat ik daar ook alle respect voor heb. Maar dat geeft je niet het recht om zo hard naar anderen te zijn. Liefs

Reactie op Kleingrootwonder

Met ups en downs... Op t moment weer ff een down gehad... Ik wist niet d ...
Hey hoe gaat het met jullie xxx Kim