31 Reacties

4 jaar geleden

Herkenbaar! Heeft te maken met de lage bloeddruk die hoort bij zwanger zijn, volgens mijn huisarts. Eind vd dag ben je moe en dan ga je je gek voelen. Ik probeer t op te lossen door wat vaker te eten en tussendoor vaker rust te pakken...

4 jaar geleden

Ja, heb ik helaas ook maar wel al vanaf 6 weken. Heel vervelend gevoel en mijn buik zwelt soms savonds ook mega op, dan voelt 't alsof ik al bijna aan 't eind ben 😱 neemt ook weer af. Doe je veel op een dag? Misschien is 't een teken dat we toch teveel doen en je lichaam is natuurlijk continu bezig om het kleintje te laten groeien wat onwijs veel energie kost!

4 jaar geleden

Hi Anna, Ik ben precies even ver en heb hetzelfde. Gister ben ik bij de verloskundige geweest en zij gaf aan dat het waarschijnlijk met je bloeddruk te maken heeft. Je zou eens iets zouts moeten proberen te eten!

4 jaar geleden

Ik ben nu bijna 7 weken zwanger. Heb dat ook sinds een halve week. Heel vaak duizelig. En door dat ik duizelig ben wordt ik ook weer misselijk. Schijnt er toch wel bij te horen.

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Octavia

Ja, heb ik helaas ook maar wel al vanaf 6 weken. Heel vervelend gevoel en m ...
Pfff vervelend hè! 🙈 Ja werk nog 32 uur en heb nog een kleintje van bijna 1 jaar thuis rondkruipen.. denk inderdaad dat dat niet echt meehelpt.. maar vind het zo’n gek gevoel (had het bij mijn eerste zwangerschap ook geen last van)..

4 jaar geleden

Ik heb sinds deze week echt klachten. Ben nu 7 weken. Weeig gevoel, continue misselijk, futloos. Vraag me af of ik de griep heb, of echt zwangerschapskwaaltjes. Voel me zo beroerd. Ik drink gember thee, eet geregeld kleine hapjes.. Hopelijk snel minder klachten. Succes meiden!!

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Dorus87

Herkenbaar! Heeft te maken met de lage bloeddruk die hoort bij zwanger zijn ...
Ja precies, echt “gek” voelen.. alsof je niet helemaal in je lichaam zit.. zo vreemd

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Brett

Ik heb sinds deze week echt klachten. Ben nu 7 weken. Weeig gevoel, continu ...
Heel herkenbaar Brett! Als ik de trap oploop heb ik het gevoel alsof ik de marathon heb gelopen 🙈

4 jaar geleden

Reactie op ana90

Heel herkenbaar Brett! Als ik de trap oploop heb ik het gevoel alsof ik de ...
Jaa ik hoef maar een ontbijtje te maken, daarna weer bijkomen haha! Vreselijk gevoel, en we moeten nog zooo lang haha

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Nvb1993

Hi Anna, Ik ben precies even ver en heb hetzelfde. Gister ben ik bij de ver ...
Ja ik merk ook als ik iets zuurs drink (sinaasappelsap ofso) dat is dan even een korte opper krijg ofso.. misschien eens even bloeddruk opmeten.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik ben nu 7 weken en heb dit nu ongeveer een week. Ik heb het ongeveer om de dag en als ik zo’n dag heb dan voel ik het vaak al in de ochtend ..

4 jaar geleden

Reactie op ana90

Pfff vervelend hè! 🙈 Ja werk nog 32 uur en heb nog een kleintje van bijna ...
Oja dat is een hele klus hihi! Goed je rust pakken! En het kan inderdaad ook heel goed een lage bloeddruk zijn, dit kan geen kwaad (juist veel beter dan een hoge bloeddruk tijdens zwangerschap) maar rust is belangrijk!! 🤗 (ik zie dat ik 6 weken typte maar bedoelde 4 haha, niet dat het heel veel uitmaakt 😂)

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Brett

Jaa ik hoef maar een ontbijtje te maken, daarna weer bijkomen haha! Vreseli ...
Hahahaha echt hè! Hopelijk went ons lichaam er zo snel mogelijk aan en krijgen we weer energie voor 10, zoals vaak wordt beloofd haha

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Octavia

Oja dat is een hele klus hihi! Goed je rust pakken! En het kan inderdaad oo ...
Ja ik had bij mijn vorige zwangerschap ook last van de mid pregnancy dip.. dus toen ook met regelmaat hele lage bloeddruk.. dus zou echt goed kunnen.. ga het eens in de gaten houden.

4 jaar geleden

Bij mijn vorige oorzaak had ik dit ook ze hebben met bloed prikken ondekt dat mijn ijzer mega mega laag was

4 jaar geleden

Reactie op ana90

Hahahaha echt hè! Hopelijk went ons lichaam er zo snel mogelijk aan en kri ...
Dat hoop ik zo erg.. Ik heb nu niet eens energie voor 1..😂

4 jaar geleden

Heeel herkenbaar ! Ik heb dat ook ben 6 weken nu en heb het de ene dag wel andere niet. Energie level ligt ook vreselijk laag maaar wel ergens bijzonder dat er dus echt van alles gebeurd in je lichaam.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar allemaal! Ik ben nu ook 6 weken zwanger. Fijn om te lezen dat jullie het ook herkennen.

4 jaar geleden

Heb ik ook en ik heb een lage bloeddruk door hormoonveranderingen nu 7+3 zwanger 😊

4 jaar geleden

Dit had ik vandaag dus ook, ik ben 7 weken zwanger. Om eerlijk te zijn vond ik het wel best een eng gevoel. Wist niet echt wat ik moest doen ☹