31 Reacties

4 jaar geleden

Sinds gisteren ( exact begin v 7e w) echt continu misselijk en braken, probeer ternauwernood water binnen te houden. En een bittere smaak, bah. Ik werk lange dagen in het ziekenhuis, maar ben de laatste 2 dagen niet kunnen gaan werken...ook gewoon uit veiligheidsoverwegingen voor de patiënten...ik hoop dat dit vlug overgaat...

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik krijg ook het vreemd gevoel En vooral ook emotioneel.

4 jaar geleden

Toevallig lees ik dit net in de Zwangerschap+ app. Het is dus normaal om je beetje raar te voelen.

4 jaar geleden

Hi Ana! Ik heb precies hetzelfde! Een beetje alsof je duizelig bent/wordt, maar ook weer niet helemaal. Ook ontzettend ‘sloom’ de afgelopen dagen. Van de week moest ik er gewoon echt even van gaan liggen. Morgen 8 weken. 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Ik ben continu een beetje ziekig. Grieperig, lichte verhoging, zet niet echt door om in bed te gaan liggen, lijkt wel verminderde weerstand ofzo. En zoooo moe. Ken dat niet van m'n vorige zwangerschap.

4 jaar geleden

Ik ben continu een beetje ziekig. Grieperig, lichte verhoging, zet niet ech ...
Die vermoeidheid he. In combinatie met slecht slapen, misselijkheid en al die hormonen.. Niet appeltje-eitje..

4 jaar geleden

Herkenbaar. Even iets eten helpt mij tegen dit rare gevoel.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Lastig te inschrijven maar indd heel weeïg. Duizelig, flauw, misselijk, draaierig. Wat eten helpt me dan vaak wel ook wanneer ik (nog) geen honger heb!

4 jaar geleden

Heel herkenbaar heb het zelf ook vaak waarschijnlijk te lage bloeddruk!

4 jaar geleden

Ik hebt dit ook en voel me heel moe Ik eet de hele dag door🙈 Van brood naar fruit, zure matten tot chocolade Moest ik dit gedaan hebben voor de zwangerschap...zou ik echt misselijk worden Nu doe ik om het tegen te gaan🙈😂

4 jaar geleden

Misschien moet ik ook maar zure matten kopen. Zou daar echt nooit aan gedacht hebben.