15 Reacties
5 jaar geleden
Pepermunt kan volgend mij laxerend werken. Ik heb het met verse krul peterselie 馃槀 ik vind de geur zo lekker dat ik het heel de tijd wil eten
5 jaar geleden
Ik word sinds het begin van mijn zwangerschap al misselijk van de geur van menthol 馃あ stinkt echt verschrikkelijk dat spul. Dus vind het wel grappig dat jij nu juist een pepermunt craving hebt.馃槀
Rare behoeften.. appelmoes..馃檲 had het al jaren niet meer op en nu moet ik regelmatig een pot 馃槀
5 jaar geleden
Volgens mij kan je van veel pepermunt wel goed last van je buik krijgen! Werkt namelijk laxerend
5 jaar geleden
Pepermunt kan echt geen kwaad! Mega veeeel gegeten tijdens de zwangerschappen. Werkt ook heel goed bij misselijkheid en kalmerend bij darmkrampen.
5 jaar geleden
Ik heb het ook met pepermunt! Ik probeer, vanwege de hoeveelheid suiker, af te wisselen met kauwgom. Maar kan verder geen kwaad. Tijdens de voorlichting over borstvoeding zeiden ze wel dat je er dan mee op moet passen omdat het je melkproductie kan verlagen.
5 jaar geleden
Ik vind pepermunt vooral lekker als ik last heb van m'n maag, naar mijn idee werkt het ertegen 馃檲
5 jaar geleden
Ik eet het meestal s'avonds voor ik in bed kruip het lijkt precies of ik kan weer volop Ademen dan 馃槄