116 Reacties

5 jaar geleden

Wat een mooie! Wij hebben een Joolz Geo2 gekocht, ook heel blij mee! Zou er soms stiekem best al een oefenritje mee willen maken 🙈

5 jaar geleden

Deze hebben wij gekocht van een nichtje van mij

5 jaar geleden

Wat een mooie! Wij hebben een Joolz Geo2 gekocht, ook heel blij mee! Zou er ...
Wij hebben de joolz day 3 Hahahahaha dat oefen ritje zegt mijn man ook iedere keer dat hij dat wil doen maar dat doen we toch maar niet🤣🤣🤣

5 jaar geleden

Wij hebben deze :) de bugaboo cameleon 2, met jeansstof. Hij staat alleen nog niet ivm een verbouwing en katten, dus even een foto van internet.

5 jaar geleden

Ik heb de Quinny hubb duo, helemaal blij mee! met alle accessoires zoals de from birth cocoon, maxi cosi en voor de oudste de hop on board die we er allemaal op kunnen plaatsen voor de verschillende gelegenheden 🥰

5 jaar geleden

Ik heb/had eenrode easywalker sky, blijkt toch te groot voor mn petit autootje hihi Dus nu nog opzoek naar een compacte dingetje

5 jaar geleden

Wij hebben deze..helemaal blij mee..zitten alles zo goed als bij: reiswieg, wandelwagen, autostoel, luiertas, boodschappen mand, muskietennet, beenkap, winterhandschoenen, bekerhouder. En rijdt super.

5 jaar geleden

Wij hebben de nuna demi grow, kan uitgebreid worden maar een duo kinderwagen. Konden deze voor een mooie prijs, nieuw, kopen op de 9maandenbeurs dus eventueel voor de toekomst voorbereid☺

5 jaar geleden

Staat nog even bij ons op de babykamer.

5 jaar geleden

Wij hebben de Nuna demi grow Oxford.. zo blij mee😍 loopt heerlijk en lekker veel ruimte onderin🥰

5 jaar geleden

Wij de joolsz day 3 😍😍

5 jaar geleden

Wij hebben deze

5 jaar geleden

Wij hebben ook de Joolz geo 2. Zit alleen nog weer even in de doos ivm katten (zwarte wagen en lange haren.. nee dat trekt mijn nesteldrang niet 🤣🤣) maar kan idd niet wachten tot we er mee op pad kunnen!!

5 jaar geleden

Wij hebben de Joolz Day3 en we kunnen niet wachten om erachter te lopen.😍

5 jaar geleden

Wij hebben deze

5 jaar geleden

Reactie op Priscilla94

Wij hebben de nuna demi grow, kan uitgebreid worden maar een duo kinderwage ...
Wij hebben ook de nuna demi grow!! In de kleur aspen(blauw)!! Zijn er nu zo blij mee!! Al die extra dingetjes etc.. Lijkt over alles na gedacht te zijn!! Eerste kindje dus aankijken of straks zo ideaal is.. Waarom we op deze uitkwamen.. Omdat wij beide best lang zijn. En met verhoging stuk niet alleen het handvat, maar ook de bak stuk hoger kan!! En zeker ook voor evt 2e kindje is hij goed voor ontworpen..

5 jaar geleden

Een donkergrijze Joolz day3😍

5 jaar geleden

Deze hebben wij. Cangaroo Gala dark grey/silver. Zit een autostoel met zonnekap, luiertas, klamboe, beenkap en boodschappenmand bij. Hij zit helaas nog in de doos vanwege een verhuizing over een paar maand. Heb hem al talloze keren willen uitpakken en in elkaar willen zetten!

5 jaar geleden

Wij hebben deze besteld, met zwarte wandelwagenbak. Voor bij onze caravan hebben we een felgroene/ gele easywalker.

5 jaar geleden

Wij hebben de bugaboo donkey3 voor onze twins. Helemaal happy en hij past door alle deuren(hier waren we erg bang voor).