Wanneer beginnen aan babykamer

ra08
6 dagen geleden
Volgen
Hoi allemaal, Ik ben nu 14,5 week en vraag me af wanneer beginnen jullie aan de babykamer? Volgende week zou ik eigenlijk de Gespachtsbepaling hebben maar die is afgezegd ivm de Corona. Nu dus wachten tot de 20weken echo. Zelf vraag ik me af of de levertijd ook langer zal zijn nu en stel dat wel alles dicht gaat kan je dan nog meubeltjes bestellen. Ik heb me online al geori禱nteerd maar wil toch graag iets van dichtbij zien. Hebben jullie deze stress ook of zijn jullie er nog erg rustig onder?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
14 reacties
Youngwoman
6 dagen geleden
Ik vroeg me toevallig vanmorgen ookal af of de levertijden etc langer zouden zijn ivm corona (meer persooneel thuis meer mensen die online bestellen etc) weet al wel wat het word maar wilde eigenlijk wachten met de meubeltjes bestellen tot na de 20 weken echo Maar twijfelde nu ook of het misschien toch eerder moet gaan doen
  • Rapporteren
ra08
6 dagen geleden
Reactie op Youngwoman
Ik vroeg me toevallig vanmorgen ookal af of de levertijden etc langer zouden zijn ivm corona (meer persooneel thuis meer mensen die online bestellen etc) weet al wel wat het word maar wilde eigenlijk wachten met de meubeltjes bestellen tot na de 20 weken echo Maar twijfelde nu ook of het misschien toch eerder moet gaan doen
Ja precies vindt het ook lullig als we niks hebben不
  • Rapporteren
Youngwoman
6 dagen geleden
Reactie op ra08
Ja precies vindt het ook lullig als we niks hebben不
Dat zou wat zijn indd 不 nou kleine welkom in de wereld vind het leuk dat je er bent maar verder hebben we niks 不不不
  • Rapporteren
Youngwoman
6 dagen geleden
Reactie op Youngwoman
Dat zou wat zijn indd 不 nou kleine welkom in de wereld vind het leuk dat je er bent maar verder hebben we niks 不不不
Heb nog net met geluk wc papier kunnen regelen maar daar ben je nog te klein voor 不不不
  • Rapporteren
Chocotaart
5 dagen geleden
Reactie op Youngwoman
Heb nog net met geluk wc papier kunnen regelen maar daar ben je nog te klein voor 不不不
Hahaha ik lig in een deuk om jouw reactie Wij wilden samen gaan winkelen, het is onze eerste. We keken er naar uit om lekker rond te neuzen en wandelwagen te testen. Helaas loopt dat nu anders. (Ik moet veel extra werken (zorg) en hij heeft nu andere diensten gelegen door de drukte (voedingsmiddelindustrie) We wachten nog even af, anders toch maar bestellen.
  • Rapporteren
Youngwoman
5 dagen geleden
Reactie op Chocotaart
Hahaha ik lig in een deuk om jouw reactie Wij wilden samen gaan winkelen, het is onze eerste. We keken er naar uit om lekker rond te neuzen en wandelwagen te testen. Helaas loopt dat nu anders. (Ik moet veel extra werken (zorg) en hij heeft nu andere diensten gelegen door de drukte (voedingsmiddelindustrie) We wachten nog even af, anders toch maar bestellen.
Ja zo jammer he Het is juist zo leuk om samen al die leuke schattige dingen te gaan kopen enzo Dit haalt het romantische er wel een beetje vanaf Ook vervelend als je juist nu je zwanger bent ook nog extra moet gaan werken ipv juist rustiger aan doen Wel natuurlijk een applausje voor jou als zorg verlener in deze spannende tijd dat mag nu wel even extra gezegd worden vind ik hoor! Mijn partner is ook veel werken op het moment hij is pakketbezorger en je raad het al iedereen is vanuit huis alles aan het bestellen dus ook hardstikke druk natuurlijk Laten we hopen dat het virus snel onder controle gehouden kan worden en we alsnog al die leuke inkopen kunnen gaan doen!
  • Rapporteren
CenR
5 dagen geleden
Wij hebben vorige week bij de babydump alles uitgezocht. Verkoopster gaf wel aan dat sommige meubels waarschijnlijk over een tijdje op zijn in verband met leveranciers in het buitenland. Alles wat wij hebben uitgezocht staat klaar en komen ze begin juli brengen (gratis bezorging). Geen aanbetaling en stel we hebben alles thuis staan en het gaat nog mis komen ze het gratis weer thuis afhalen en krijg je binnen 14 dagen je volledige bedrag terug. Goede service vonden wij. Dus alles uitgezocht en geen zorgen.
  • Rapporteren
Liannee91
5 dagen geleden
Ik heb van de week de kamer al helemaal geverfd en meubeltjes opgehaald. Krijg om mij heen wel reacties dat we erg vroeg zijn, haha.
  • Rapporteren
MamaJo26
5 dagen geleden
Dan was ik wel heel vroeg ik heb de meubels al sinds weekje 10 hihi. Gekregen via een vriendin, de behang is al van de muren in de babykamer vandaag of morgen kleurtje op de muren en dan vloer er in. Mn oudste dochter vind het heerlijk om te helpen en neemt her voortouw hier ook in hoor
  • Rapporteren
Nora-28
4 dagen geleden
Wij zijn ook al bezig, maar moeten dan ook veel doen aan de kamer (stucen etc.) Dus het zal rond de 25 weken worden dat we kunnen inrichten verwacht ik. Ik koop tweedehands en via IKEA e.d. dus niet veel last van levertijden. Ik zou bij een babyzaak navragen of er nu andere levertijden te verwachten zijn. En geen stress als het vrij laat wordt. Ik snap de nesteldrang en je wilt je voorbereiden, maar bij mijn zoon heb ik de babykamer pas na 6 weken gebruikt. Tot die tijd zat hij 24/7 aan mij vastgeplakt.
  • Rapporteren
Youngwoman
4 dagen geleden
Reactie op Nora-28
Wij zijn ook al bezig, maar moeten dan ook veel doen aan de kamer (stucen etc.) Dus het zal rond de 25 weken worden dat we kunnen inrichten verwacht ik. Ik koop tweedehands en via IKEA e.d. dus niet veel last van levertijden. Ik zou bij een babyzaak navragen of er nu andere levertijden te verwachten zijn. En geen stress als het vrij laat wordt. Ik snap de nesteldrang en je wilt je voorbereiden, maar bij mijn zoon heb ik de babykamer pas na 6 weken gebruikt. Tot die tijd zat hij 24/7 aan mij vastgeplakt.
Nu ik zo terug denk aan mijn dochtrr 14jaar geleden heb je wel gelijk eigenlijk haha haar aankleden na badje deed ik altijd op mijn bed overdag sliep ze in de woonkamer terwijl ik aan schoonmaken was enzo als ik me zo herinner kwam ze volgens mij ook nauwlijks in die kamer in het begin不 dus weet ook niet wrm ik nu zo een paniek heb om een nest te bouwen eigenlijk misschien vind ik het allemaal gwn zo leuk en schattig hahaha
  • Rapporteren
Nora-28
4 dagen geleden
Reactie op Youngwoman
Nu ik zo terug denk aan mijn dochtrr 14jaar geleden heb je wel gelijk eigenlijk haha haar aankleden na badje deed ik altijd op mijn bed overdag sliep ze in de woonkamer terwijl ik aan schoonmaken was enzo als ik me zo herinner kwam ze volgens mij ook nauwlijks in die kamer in het begin不 dus weet ook niet wrm ik nu zo een paniek heb om een nest te bouwen eigenlijk misschien vind ik het allemaal gwn zo leuk en schattig hahaha
Hahaha. Het is ook heel erg leuk. En je moet toch ook iets doen die 9 maanden . Maar inderdaad, ik had ook bijna alles op het kamertje staan. Na twee weken lag een set verschoonspulletjes in de woonkamer, slapen deed hij constant bij ons, badje was al opgeruimd want sneller bij ons in de douche. Handigheid wint dan toch. En nu we nog een dreumes hebben rondlopen zal dat nog belangrijker zijn. Hahaha.
  • Rapporteren
L_2019
4 dagen geleden
Wij zijn gebeld.. Levering zou eigenlijk laatst mei zijn en komt nu midden april al. Persoonlijk vind ik het wel fijn.. Nu nog goed mobiel om manlief te kunnen helpen!
  • Rapporteren
Claudia I
4 dagen geleden
Wij hebben vorige week (toen 14 weken) al de kinderkamer, kinderwagen en autostoeltje besteld. Levertijden blijken soms toch onzeker. We zijn bij babydump in de winkel geweest en ze hebben hele goede voorwaarden: pas betalen bij levering, je kunt tussentijds annuleren en als je zwangerschap onverhoopt verkeerd afloopt (waar we natuurlijk niet vanuit gaan!) kun je alles wat je ongeopend en ongewassen thuis hebt terugsturen en krijg je je geld terug. Garantie start ook pas vanaf de geboorte van je kindje. Ik weet niet hoe het in andere winkels is geregeld, maar dit heeft ons wel doen besluiten om belangrijke grote stukken alvast te bestellen.
  • Rapporteren