Wanneer vertel jij het?

Evivd
2 maanden geleden
Volgen
Hoi, Wanneer vertel jij het? Ik kan bijna niet wachten. Wilde eerst tot na de 1e echo, maar dat duurt nog zo lang. Hier pas met 9+4 intake en dan rond 11 wkn echo. Ik zit te dubben om het opa en oma al te vertellen, maar dan zoonlief (7jr) ook al.. maar ja dan is het al wel snel de wereld in. Hier beginnen broeken ook strak te zitten en durf geen jurkje meer aan, want heb zo'n opgeblazen buik dat ik wel zwanger lijk ;). Wanneer vertel jij het en aan wie? Hoe doe je dat met (oudere) kids? Groetjes, Evi
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
6 reacties
Vrouwtje-theelepel
2 maanden geleden
Mijn oudste is ook 7 jaar en ja geheimpje bewaren is momenteel niet zijn sterkste punt hahaha. Dus ik ga het hem dagje eerder vertellen dan de familie mja wanneer zijn we ook nog niet over uit.
  • Rapporteren
chycita
2 maanden geleden
Wij willen het na de eerste echo vertellen aan familie :) Die heb ik 5 februari, ben dan bijna 8 weken zwanger. Maar heb het al wel mn beste vriendinnetje verteld, moest het gewoon kwijt aan iemand! Zo moeilijk om je mond te houden!
  • Rapporteren
Dewydewy
2 maanden geleden
Wij hebben 18 februari de eerste echo, hierna willen we het aan onze ouders en familieleden vertellen. Dan ben ik ongeveer 8/9 weken zwanger. Pas rond de 12/14 weken willen wij het aan vrienden en kennissen vertellen. Maar inderdaad, het liefst schreeuw ik het nu al van de daken! 😊
  • Rapporteren
91Yolanda
2 maanden geleden
Heb vanmorgen test gedaan en we gaan het vanavond ook al aan de opa’s en oma’s vertellen. Afgelopen oktober ook zwanger en toen kreeg ik een miskraam en veel steun gehad aan familie en vrienden die het wisten. Dus ook komende weken gaan we het al vertellen aan de mensen die het dichtst bij ons staan!
  • Rapporteren
1patries1
2 maanden geleden
Gister test gedaan en savonds aan ouders en broers en zussen vertelt.. na de eerste echo vertellen we het de rest
  • Rapporteren
Marikee
2 maanden geleden
Mijn ouders, schoonouders en broer en schoonzus hebben we het al wel verteld. Mijn dochter van 7 nog niet, dan moet ze zolang haar mond houden :) na de eerste echo vertellen we het haar. 😁
  • Rapporteren