10 Reacties

4 jaar geleden

Hier gaat oma samen met ons zoontje naar de kinderboerderij, geitjesboerderij en met zijn speciale Ielm pak ook naar de kliederplas. Verder vermaakt hij zich ook prima in de tuin.

4 jaar geleden

Mn moeder heeft via marktplaats een loop auto gekocht, dat heeft ze thuis niet, daarom vind het daar zo leuk en interessant. En verfen in een ziplock zakje. A4 papier, klodder verf er op en in een zakje. Speeltuin? Naar de winkel. Stukje fietsen?

4 jaar geleden

Op https://www.kijkopontwikkeling.nl/dreumes-peuter/ontwikkeling-stimuleren/geschikte-uitjes-clubjes-en-sporten-voor-dreumes-en-peuter/ vind je echt een heleboel ideeën! Om er hier een paar te noemen... -zwembad (Ouder en kind zwemmen) - kinderboerderij -buitenleven verkennen: strand, duinen, bos, park Een ‘simpel’ ritje met de trein, bus of tram Bibliotheek Dierenwinkel Speelotheek Auto’s kijken: Brandweerkazerne of een bouwput met graafmachines (Kleine) dierentuin En misschien iets als "muziek op schoot"?

4 jaar geleden

Mijn moeder gaat met mijn dochter altijd naar de kinderboerderij, de markt, speeltuin, buitenspeelpark bij ons in de buurt, woningboulevard, ikea, dat soort dingen.

4 jaar geleden

Markt, cafeetje met speelhoek, fietsen, zwembad met zo'n babybad, buitenpak aan en lekker naar bos en of hei op visite bij iemand, naar de bieb kinderhoek

4 jaar geleden

Oma gaat gezellig wandelen, koekje bakken, de winkel even in, kinderboerderij, eendjes kijken, bootjes kijken, auto ritje of even weg op de fiets. Tikkertje, monstertje pakken, kiekeboe, verstoppertje(achter de stoel gaan zitten, of onder een kleed), lekker kliederen, blaadjes schoppen. Eigenlijk alles wat leuk is 🥰

4 jaar geleden

Reactie op MamaJo26

Oma gaat gezellig wandelen, koekje bakken, de winkel even in, kinderboerder ...
Wat een leuke oma ☺️

4 jaar geleden

Reactie op C hantal

Hier gaat oma samen met ons zoontje naar de kinderboerderij, geitjesboerder ...
Wat leuk!

4 jaar geleden

Monkeytown is trouwens door de week in de ochtenden best rustig os mijn ervaring ☺️

4 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties deze ga ik zeker met mijn moeder delen! 🤗❤️