42 Reacties
5 jaar geleden
Omg dat is moeiiiiilijk, de ding heb ik niet, er zijn meerdere dingen
Het smorgens wakker worden, je aankijken BIG smile met fonkel oogjes en dan dikke kus krijgen. Met eten hij kan daar zo van genieten en wiebelt en smakt het uit, de knuffel momenten waarbij hij he letterlijk op eet
En zo maar door
5 jaar geleden
Reactie op MamaJo26
Omg dat is moeiiiiilijk, de ding heb ik niet, er zijn meerdere dingen
Het ...
Ja heerlijk hè! Kan hij al kusjes geven??? Wat lief
5 jaar geleden
Reactie op avs1991
Oooh zó veel! 😍 Maar als ik iets moet kiezen, is het het moment dat ik haa ...
Jaa hier ook! Plus de slappe lach tijdens het verkleden 🤪😍
5 jaar geleden
Als ik smorgens zijn kamer binnen loop en hij wakker is en dan begroet ik hem, zijn gezicht.... 😍😍😍😍 maar ik heb n foto gemaakt en hij heeft daar n bekkie.... (ook n uitstraling dat hij wat van plan is) Ik ben helemaal verliefd op dit mannetje ❤

5 jaar geleden
Ik denk dat het al vaker is genoemd hier, maar die glimlach... als ik het licht aandoe als hij in de ochtend vroeg moet eten, kijkt hij een kort moment verbaasd, maar erna komt zo'n mooie tandloze glimlach. En lachen, och das het mooiste geluid wat hij kan maken. Ik smelt dan ter plekke.
5 jaar geleden
Die zoentjes die ik krijg 😍 die handjes die hij dan eerst uitsteekt naar mijn gezicht, echt mond open en heel mijn wang onder zeveren. Voor andere lijkt het vies maar ik vind het zo lief omdat het zo oprecht lijkt 🥰
5 jaar geleden
Dat onschuldige koppie, vooral met een mooie lach erbij. Heerlijk, zooo verliefd op mijn baby 😍
5 jaar geleden
Ik vind super leuk dat mijn zoontje ontzettend veel contact maakt en soms ligt in mijn armen kletst en kijkt lang, goed in mijn ogen.. hij maakt echt contact.. heerlijk! ❤️
5 jaar geleden
Zoveeeel dingen!
Maar vooral het sochtends wakker worden van haar gebrabbel,en dan bij der bedje komen en dat je dan een enorme glimlach krijg en begint te spartelen van blijheid😍❤
Dat ze heel de dag lacht en lekker de oren van me kop kletst.
Haar schaterlach!
5 jaar geleden
Zijn ontspannen gezichtje in de nacht als hij in m'n armen in slaap valt.
Zijn ogen die helemaal glimmen als hij lacht.
Als hij zelf contact zoekt met zijn zus en lacht als zij hem aanraakt of een kus geeft ♥️
5 jaar geleden
Kan niet kiezen ik vind haar hemels van top tot teen maar haar sprankelende oogjes in de ochtend bij het wakker worden en haar schaterlach als ze iets nieuws heeft ontdekt en wij hasr na doen heerlijk