42 Reacties

5 jaar geleden

Omg dat is moeiiiiilijk, de ding heb ik niet, er zijn meerdere dingen Het smorgens wakker worden, je aankijken BIG smile met fonkel oogjes en dan dikke kus krijgen. Met eten hij kan daar zo van genieten en wiebelt en smakt het uit, de knuffel momenten waarbij hij he letterlijk op eet En zo maar door

5 jaar geleden

Oooh zó veel! 😍 Maar als ik iets moet kiezen, is het het moment dat ik haar kamertje binnen komst als ze net wakker is en ik altijd de grootste smile krijg en ze druk begint te bewegen van enthousiasme dat ze mij weer ziet! Dan spat mijn moederhart uit elkaar van liefde ❤️

5 jaar geleden

Reactie op MamaJo26

Omg dat is moeiiiiilijk, de ding heb ik niet, er zijn meerdere dingen Het ...
Ja heerlijk hè! Kan hij al kusjes geven??? Wat lief

5 jaar geleden

Reactie op avs1991

Oooh zó veel! 😍 Maar als ik iets moet kiezen, is het het moment dat ik haa ...
Jaa hier ook! Plus de slappe lach tijdens het verkleden 🤪😍

5 jaar geleden

Als we samen in de spiegel kijken gaat ie gillen van het lachen en dan graaft ie van verlegenheid zn gezicht in mijn hals. Zoo schattig😄. En als ie mijn gezicht "aanvalt" met zijn mond 🤗.

5 jaar geleden

Reactie op avs1991

Oooh zó veel! 😍 Maar als ik iets moet kiezen, is het het moment dat ik haa ...
Precies dit. Die heerlijke lach s'morgens 🥰

5 jaar geleden

Hij kan zo gieren met spelen en zo mooi verhalen brabbelen maar vooral dit lachje 😍

5 jaar geleden

Zijn schaterlach als ik zijn beentjes of buikje zachtjes kietel🥰 Bij zijn bedje komen en gelijk een grote lach krijgen en ondeugend bewegen... En zo nog 100000000 dingen😂🤗

5 jaar geleden

Als ik smorgens zijn kamer binnen loop en hij wakker is en dan begroet ik hem, zijn gezicht.... 😍😍😍😍 maar ik heb n foto gemaakt en hij heeft daar n bekkie.... (ook n uitstraling dat hij wat van plan is) Ik ben helemaal verliefd op dit mannetje ❤

5 jaar geleden

Van letterlijk alles, zou geen keuze kunnen maken 🥰. Zelfs de slapeloze nachten. Elke keer die lach van oor tot oor. Ik ben gewoon verliefd op haar 💕

5 jaar geleden

Zo veel! Van zijn gezicht wanneer hij zit te poepen tot zijn lach wanneer hij s ochtends net wakker is. Soms blijf ik nog even in bed liggen om naar zijn gebrabbel te luisteren

5 jaar geleden

Ik denk dat het al vaker is genoemd hier, maar die glimlach... als ik het licht aandoe als hij in de ochtend vroeg moet eten, kijkt hij een kort moment verbaasd, maar erna komt zo'n mooie tandloze glimlach. En lachen, och das het mooiste geluid wat hij kan maken. Ik smelt dan ter plekke.

5 jaar geleden

Die zoentjes die ik krijg 😍 die handjes die hij dan eerst uitsteekt naar mijn gezicht, echt mond open en heel mijn wang onder zeveren. Voor andere lijkt het vies maar ik vind het zo lief omdat het zo oprecht lijkt 🥰

5 jaar geleden

Dat onschuldige koppie, vooral met een mooie lach erbij. Heerlijk, zooo verliefd op mijn baby 😍

5 jaar geleden

Soms ben je zo onzeker. Maar als hij echt overstuur is. Dat hij heel snel rustig op het moment je hem pakt. Is toch gevoel dat je samen een bent. Maar zijn teveel om ze op te noemen

5 jaar geleden

Ik vind super leuk dat mijn zoontje ontzettend veel contact maakt en soms ligt in mijn armen kletst en kijkt lang, goed in mijn ogen.. hij maakt echt contact.. heerlijk! ❤️

5 jaar geleden

Zoveeeel dingen! Maar vooral het sochtends wakker worden van haar gebrabbel,en dan bij der bedje komen en dat je dan een enorme glimlach krijg en begint te spartelen van blijheid😍❤ Dat ze heel de dag lacht en lekker de oren van me kop kletst. Haar schaterlach!

5 jaar geleden

Zijn ontspannen gezichtje in de nacht als hij in m'n armen in slaap valt. Zijn ogen die helemaal glimmen als hij lacht. Als hij zelf contact zoekt met zijn zus en lacht als zij hem aanraakt of een kus geeft ♥️

5 jaar geleden

Wat stroomt dit topic over van de liefde💜💜💜💜💜 zo herkenbaar allemaal

5 jaar geleden

Kan niet kiezen ik vind haar hemels van top tot teen maar haar sprankelende oogjes in de ochtend bij het wakker worden en haar schaterlach als ze iets nieuws heeft ontdekt en wij hasr na doen heerlijk