7 Reacties

2 jaar geleden

Ik weet dat 1 van de kids van mijn zus ze ook had en dat het inderdaad afwachten is. Het duurde bij haar wel even (een paar maanden) tot ze weg waren, maar ze heefr er gelukkig geen last van gehad. Als ze open gingen platke mijn zus er wel een pleister overheen. Wat de reden daarvan is weet ik niet precies meer. Of om verspreiding tegen te gaan of omdat het geen fijn aanzicht is. Wel super vervelend zeg.. Ik hoop dat de kleine meid er snel vanaf is!

2 jaar geleden

Als je een magnetiseur kent die kan ze soms “wegbidden”. Je hebt ook middeltjes als rauwe aardappel enz, geen idee of het helpt maar zo niet zal het ook weinig kwaad doen.

één jaar geleden

Mijn dochter heeft ze ruim een jaar gehad. Heel veel en hele grote op haar benen. Ze had er weinig last van. Op het einde toen het uiteindelijk wat minder werd ben ik ze gaan afplakken toen ze open gingen om zo besmetting te voorkomen. Toen waren ze weg. Helaas wel veel littekens nu ondanks dat ze er niet aangezeten heeft.

één jaar geleden

Ben opnieuw teruggegaan ik vond het niet meer uitzien als waterwratjes zie foto. Dokter wist ook niet precies zeker wat het was(nu zeker geen waterwratten zei hij) 😂 maar heb zalfje gekregen. Maandag weer terug voor controle. Uitslag is wel al stuk minder nu.

één jaar geleden

Reactie op caajke

Ben opnieuw teruggegaan ik vond het niet meer uitzien als waterwratjes zie ...
Oei, ben geen dokter maar dit zou ik ook geen wratjes noemen 😅 Hopelijk gaat het nu snel weg!

één maand geleden

Zijn jullie er ooit achter gekomen At het dan wel was? Ik heb dus hetzelfde voor met mijn zoontje. Dokter zei ook watervratjes maar dit lijken mij geen water wratjes meer?? Wat voor zalfje hadden jullie gekregen? Het lijkt wel op elkaar toch?

één maand geleden

Reactie op Sankzzzz

Zijn jullie er ooit achter gekomen At het dan wel was? Ik heb dus hetzelfd ...
Lijkt erg op wat mijn dochter had indd. Heb toen schimmelcreme gesmeerd. Na n paar dagen werd het steeds minder… erna zag je er niks meer van. Dokter wist ook niet precies wat het was 🤷‍♀️