21 Reacties

4 jaar geleden

Hey! Ik heb overmorgen 20/02 mijn eerste echo en ook aan 8+2 weken. Ben ontzettend benieuwd en ook wel een beetje bang. Succes morgen !

4 jaar geleden

Reactie op Pauline-25

Hey! Ik heb overmorgen 20/02 mijn eerste echo en ook aan 8+2 weken. Ben ont ...
Leuk om te lezen dat we net zover zijn in de zwangerschap🍀 Ook jouw eerste kindje? Benieuwd hoe het donderdag bij jou gaat, succes!

4 jaar geleden

Reactie op Judie_

Leuk om te lezen dat we net zover zijn in de zwangerschap🍀 Ook jouw eerst ...
Ja ook mijn eerste kindje 😊 ook benieuwd voor jou morgen! 🤞

4 jaar geleden

Ik heb morgen ook een echo (dan 8+1), controle afspraak bij het ziekenhuis. Het is niet echt de eerste, want de dag dat ik erachter kwam dat ik zwanger was heeft de huisarts me naar het ziekenhuis gestuurd, omdat ze zich zorgen maakte ivm erge buikpijn. Volgens de gynaecoloog was alles zoals ze zou verwachten. Er was een heeeeeel klein stipje te zien 🔎 Mijn vriend moest het later aanwijzen op de foto 😂 Het is ons eerste kindje 😊 Ik vind het ook heel erg spannend en ben al een paar dagen aan het aftellen 🙈

4 jaar geleden

Ik vandaag eerste echo, 8w5d 🥰

4 jaar geleden

Reactie op JosjeN

Ik heb morgen ook een echo (dan 8+1), controle afspraak bij het ziekenhuis. ...
Dat moet wel schrikken zijn geweest toen je last kreeg van buikpijn. Fijn dat er toen goed naar gekeken is en alles er goed uit zag! Laat morgen maar weten hoe het gegaan is. Succes🍀🍀🍀

4 jaar geleden

Reactie op shauni2502

Ik vandaag eerste echo, 8w5d 🥰
Wauw! Je kunt het al goed zien op de echo. Leuk hoor! Fijn dat het goed gaat.😊

4 jaar geleden

Reactie op Judie_

Wauw! Je kunt het al goed zien op de echo. Leuk hoor! Fijn dat het goed gaa ...
Hoi, Ik had gister ook mijn eerste afspraak bij de vk. Ik ben nu 8+5.

4 jaar geleden

21/02 eerste echo ben dan 8+3 weken. Super spannend maar ben wel echt zwanger, zeurende buik, misselijk en vermoeid.

4 jaar geleden

Hoi, ik had afgelopen maandag mijn eerste echo en was toen ook 8+2. Vond het rete spannend maar het zag er gelukkig goed uit. Hebben jullie de termijn echo ook in de week van 2 maart?

4 jaar geleden

Reactie op Dover

Hoi, ik had afgelopen maandag mijn eerste echo en was toen ook 8+2. Vond he ...
Gelukkig dat alles goed gegaan is bij jou!😃 Ja wij ook in die week! De termijnecho hebben wij op do 5 maart staan.🍀

4 jaar geleden

Hier 21-2 de eerste echo en ben dan 8+3 zwanger. Eerste kindje, zo benieuwd en hoop dat alles goed is!!

4 jaar geleden

Reactie op Dover

Hoi, ik had afgelopen maandag mijn eerste echo en was toen ook 8+2. Vond he ...
Ja, mijn termijn echo staat gepland op 2 maart. Spannend!!

4 jaar geleden

Hoi, ik ben nu precies 11 weken en heb morgen de termijn echo staan. Het word mn 2de kindje, maar het blijft heel spannend weer..

4 jaar geleden

Yes!! Net de eerste echo gehad. Alles is goed. Ze zei wel 3x het ziet er perfect uit😍 helemaal blij, wat een opluchting!

4 jaar geleden

Reactie op Judie_

Yes!! Net de eerste echo gehad. Alles is goed. Ze zei wel 3x het ziet er pe ...
Fijn zeg! Bij ons ging het ook goed, we zagen het hartje kloppen en de grootte van de baby was ook helemaal volgens verwachting 🥰

4 jaar geleden

Ik heb 21/2 ook de eerste echo, ben dan ongeveer 8+6, zo ontzettend nerveus!! Als het goed is, gaan we het daarna onze ouders vertellen.

4 jaar geleden

Reactie op Kwiebje

Hoi, ik ben nu precies 11 weken en heb morgen de termijn echo staan. Het wo ...
Ik ook morgen termijn echo! Vind het nu wel spannend worden. Het is onze tweede en ik ben spontaan zwanger geworden (eerste kindje via icsi). Dus nu ben ik stiekem toch bang dat het ons alsnog niet gegund is.

4 jaar geleden

Eerste echo gehad daarnet! Alles gaat goed met de baby! Groeit goed en hartje klopt! 😍 Ben zo blij en opgelucht!

4 jaar geleden

Hier ook een prachtige echo gehad met mooi kloppend hartje! Een dagje teruggezet dus nu 8+5.