Wel of niet vertellen aan ouders.

Nancy-26
2 maanden geleden
Volgen
Lieve lieve aanstaande mama’s Misschien hebben jullie mijn vorige bericht al gelezen maar ik ben dus 5 +2 zwanger( 4 positieve testen en Vanochtend nog positief getest ) . Gisteren echo gehad nog niks op te zien dit was misschien nog te vroeg zei de verloskundige dus volgende week donderdag opnieuw echo. . Maar nu twijfel ik dus enorm of ik het mijn ( schoon ) ouders moet vertellen . Ik wil het eigenlijk super graag maar ben ook erg bang voor als het fout gaat. . Wat zouden jullie doen?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
4 reacties
michelledg
2 maanden geleden
Ik heb vorige week vrijdag positief getest en heb her de zondag erna verteld aan mijn (schoon)ouders. Ik ben nu 5+4 weken en de eerste echo is pas 13/02. Wij hebben ervoor gekozen het al te vertellen aan ons ouders zodanig ik ook raad kan vragen indien nodig. Daarnaast gaan wij ook vaak eten bij hun, het is dan niet onbelangrijk voor hun om te weten wat ik wel en niet mag eten... Als je je ouders vaak ziet zal het misschien ook moeilijk zijn om de kwaaltjes weg te steken. Ookal gaat het mis, zijn zij de mensen met wie we ons verdriet zouden willen delen en zij zullen er ons dan ook door helpen. Je ouders zullen er zich ook van bewust zijn dat er nog vanalles kan gebeuren in zo’n prille zwangerschap!
  • Rapporteren
Nancy-26
2 maanden geleden
Reactie op michelledg
Ik heb vorige week vrijdag positief getest en heb her de zondag erna verteld aan mijn (schoon)ouders. Ik ben nu 5+4 weken en de eerste echo is pas 13/02. Wij hebben ervoor gekozen het al te vertellen aan ons ouders zodanig ik ook raad kan vragen indien nodig. Daarnaast gaan wij ook vaak eten bij hun, het is dan niet onbelangrijk voor hun om te weten wat ik wel en niet mag eten... Als je je ouders vaak ziet zal het misschien ook moeilijk zijn om de kwaaltjes weg te steken. Ookal gaat het mis, zijn zij de mensen met wie we ons verdriet zouden willen delen en zij zullen er ons dan ook door helpen. Je ouders zullen er zich ook van bewust zijn dat er nog vanalles kan gebeuren in zo’n prille zwangerschap!
Dankjewel voor je reactie en gefeliciteerd met je zwangerschap 🤰 ! Oké ja dat is inderdaad wel handig, wij eten ook regelmatig daar
  • Rapporteren
michelledg
2 maanden geleden
Reactie op Nancy-26
Dankjewel voor je reactie en gefeliciteerd met je zwangerschap 🤰 ! Oké ja dat is inderdaad wel handig, wij eten ook regelmatig daar
Dankje! Jij ook proficiat met je zwangerschap en veel succes!
  • Rapporteren
Jokedg
2 maanden geleden
Wij wouden het eerst niet doen en wachten tot na de nip test. We hebben in oktober een miskraam gehad. En zijn daardoor erg onzeker. Maar vrijdag heb ik een vroege echo gehad en daarna toch besloten het te vertellen omdat onze ouders toch degene zijn van wie we steun zullen kunnen gebruiken wanneer het weer mis zou gaan.
  • Rapporteren