Welk eten missen jullie (nu al)?

Lisaluna
3 maanden geleden
Volgen
Hoiii, Ik vroeg me af missen jullie bepaald eten ook al zo erg? Ik wil geen risico's nemen dus eet bijvoorbeeld geen brie of geitenkaas maar mis het toch wel hoor. πŸ™Š Kan prima zonder want zijn veel alternatieven maar een geitenkaas salade kon er altijd in. En normaal hield ik nooit zo van tonijn en nu natuurlijk ineens trek in tonijnsalade of pizza tonijn. Wat missen jullie zoal? 😍🀭
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
269 reacties
Iris-v
3 maanden geleden
Carpaccio! Zo heerlijk. Maar des te lekkerder smaakt het straks als we het weer mogen eten!;)
  • Rapporteren
Hummeltje_1985
3 maanden geleden
Brie mag je wel hebben he πŸ˜„ tenminste πŸ™ˆ.. tip, download eens de ZwangerHap app, echt super handig als je het niet zeker weet. πŸ€
  • Rapporteren
demidrenth
3 maanden geleden
Een lekker rood biefstukje en sushi! Al eet ik wel sushi die wel mag. Maar die vind ik toch minder lekker πŸ˜‚
  • Rapporteren
TessaQ
3 maanden geleden
Ik mis nu al carpaccio of een lekker broodje filet americain.. Zucht, haha!
  • Rapporteren
nanaaa
3 maanden geleden
Hi, Brie kan je gewoon eten, maar alleen de voor verpakte brie in de super markt dus niet de verse want deze zijn gemaakt van rauwe melk.
  • Rapporteren
Lonneke17
3 maanden geleden
Ik vooral thee en koffie ... met mate haha.. ik ben een echte theeleut...
  • Rapporteren
Lisaluna
3 maanden geleden
Reactie op Hummeltje_1985
Brie mag je wel hebben he πŸ˜„ tenminste πŸ™ˆ.. tip, download eens de ZwangerHap app, echt super handig als je het niet zeker weet. πŸ€
Nou dat zag ik maar vind 't toch eng omdat er bij staat dat je niet alles mag hebben 😱. Maar die app is inderdaad super πŸ€—
  • Rapporteren
Ladyv4
3 maanden geleden
Sushi 😭 ik ben een echte sushi liefhebber
  • Rapporteren
Bibi1993
3 maanden geleden
Sushi. Ik kan wel janken als mijn man wel lekker zallm sushi kan eten... En filet American 😭
  • Rapporteren
ARuijs92
3 maanden geleden
Verse tonijn, sushi met rauwe vis en carpaccio met truffelmayo. Ben pas 7 weken zwanger dus nog even doorzetten hihi!
  • Rapporteren
Maria90
3 maanden geleden
Ik mis mijn heerlijke broodjes filet American met uitjes en broodje carpaccio πŸ˜”πŸ˜‚
  • Rapporteren
hananeb
3 maanden geleden
Ik vind het vooral lastig dat ik overal zo op moet letten en ben een extra freak geworden als t gaat om is t wel gebakken genoeg en durf amper in restaurants te eten, omdat ik bang ben dat ze de groente niet goed wassen 😭
  • Rapporteren
Doatje
3 maanden geleden
Sushi! Dat is nu al een hele moeilijke
  • Rapporteren
Patricia80
3 maanden geleden
De man van mn beste vriendin bood mij vanmiddag n stuk metworst aan.... Ik had zo'n zin maar tis niet goed om t te eten... hij vond traag dat ik nee zeiπŸ€­πŸ˜‚
  • Rapporteren
CTimmermans
3 maanden geleden
Jaaa ik heb het ook echt heel erg. Ik mis vooral: carpaccio, sushi, salami en boerenmetworst, leverkaas. Heeft iemand goede tips voor ontbijt en lunch voor op brood of andere snacks etc? Of wat eten jullie zo de gehele dag?
  • Rapporteren
Karlijnvh
3 maanden geleden
Filet american, sushi.... maargoed het zijn maar 9 md;) en verder een wijntje of een cocktail;)
  • Rapporteren
Zwanger89
3 maanden geleden
Smeer patΓ© mis ik echt voor op de boterham.
  • Rapporteren
Verwijderd lid
3 maanden geleden
Ik mis niks kwa eten.. De dingen die ik nu niet mag eten luste ik sowieso al niet dus dat scheelt 😊 Maar een lekker biertje /wijntje met de feestdagen miste ik wel even πŸ˜‰
  • Rapporteren