283 Reacties

4 jaar geleden

Carpaccio salade

4 jaar geleden

Carpaccio! Zo heerlijk. Maar des te lekkerder smaakt het straks als we het weer mogen eten!;)

4 jaar geleden

Brie mag je wel hebben he 馃槃 tenminste 馃檲.. tip, download eens de ZwangerHap app, echt super handig als je het niet zeker weet. 馃崁

4 jaar geleden

Een lekker rood biefstukje en sushi! Al eet ik wel sushi die wel mag. Maar die vind ik toch minder lekker 馃槀

4 jaar geleden

Ik mis nu al carpaccio of een lekker broodje filet americain.. Zucht, haha!

4 jaar geleden

Hi, Brie kan je gewoon eten, maar alleen de voor verpakte brie in de super markt dus niet de verse want deze zijn gemaakt van rauwe melk.

4 jaar geleden

Ik vooral thee en koffie ... met mate haha.. ik ben een echte theeleut...

4 jaar geleden

Reactie op Hummeltje_1985

Brie mag je wel hebben he 馃槃 tenminste 馃檲.. tip, download eens de ZwangerH ...
Nou dat zag ik maar vind 't toch eng omdat er bij staat dat je niet alles mag hebben 馃槺. Maar die app is inderdaad super 馃

4 jaar geleden

Bartje zalm馃槏

4 jaar geleden

Sushi 馃槶 ik ben een echte sushi liefhebber

4 jaar geleden

Sushi. Ik kan wel janken als mijn man wel lekker zallm sushi kan eten... En filet American 馃槶

4 jaar geleden

Verse tonijn, sushi met rauwe vis en carpaccio met truffelmayo. Ben pas 7 weken zwanger dus nog even doorzetten hihi!

4 jaar geleden

Ik mis mijn heerlijke broodjes filet American met uitjes en broodje carpaccio 馃様馃槀

4 jaar geleden

Ik vind het vooral lastig dat ik overal zo op moet letten en ben een extra freak geworden als t gaat om is t wel gebakken genoeg en durf amper in restaurants te eten, omdat ik bang ben dat ze de groente niet goed wassen 馃槶

4 jaar geleden

Sushi! Dat is nu al een hele moeilijke

4 jaar geleden

De man van mn beste vriendin bood mij vanmiddag n stuk metworst aan.... Ik had zo'n zin maar tis niet goed om t te eten... hij vond traag dat ik nee zei馃き馃槀

4 jaar geleden

Jaaa ik heb het ook echt heel erg. Ik mis vooral: carpaccio, sushi, salami en boerenmetworst, leverkaas. Heeft iemand goede tips voor ontbijt en lunch voor op brood of andere snacks etc? Of wat eten jullie zo de gehele dag?

4 jaar geleden

Filet american, sushi.... maargoed het zijn maar 9 md;) en verder een wijntje of een cocktail;)

4 jaar geleden

Smeer pat茅 mis ik echt voor op de boterham.

4 jaar geleden

Ik mis niks kwa eten.. De dingen die ik nu niet mag eten luste ik sowieso al niet dus dat scheelt 馃槉 Maar een lekker biertje /wijntje met de feestdagen miste ik wel even 馃槈