283 Reacties

4 jaar geleden

Sushi met rauwe zalm en carpaccio 😭😭😭😭 nog maar 24 weken.. 😭😭😭😭

4 jaar geleden

Oh ja en wijn natuuuurlijk 😭😭😭😭

4 jaar geleden

Sushiiii!!!

4 jaar geleden

Reactie op MsVerspoei

Sushiiii!!!
Zo'n zin in sushi, en waarom denk ik nou aan sushi met appelmoes🤣

4 jaar geleden

Reactie op MsVerspoei

Sushiiii!!!
Vega sushi kan gewoon of met gefrituurde garnaal/krab! ☺️

4 jaar geleden

Ik mis vooral een lekker broodje martino, chocomouse en ik zou alles doen voor een kasteel rouge 🤭

4 jaar geleden

Een dik groot stuk steak medium rare met kruidenboter 😍😍😍 kan wel janken haha 🙈

4 jaar geleden

Elke keer als ik deze topic voorbij zie komen denk ik aan Red Bull en broodje filet American met ei😭 Ik denk dat ik het zonder deze topic een stuk minder zou missen 😂😂

4 jaar geleden

Carpaccio!!!!! En gerookte zalm!!!

4 jaar geleden

Sushi, gerookte zalm & paling, haring, oesters, makreel, chorizo, rode steak en vooral wijn!!! Zeker nu, met de kids thuis en ook nog 32 uur moeten werken (waarvan meer dan de helft thuis). 😉

4 jaar geleden

Wijn en gerookte zalm!!!💁🏼‍♀️

4 jaar geleden

Sushi, carpaccio, zalm en lekkere cocktail 🙈

4 jaar geleden

Meer cappuccino's vooral, biefstuk medium rare en filet american.

4 jaar geleden

Reactie op Wonder2020

Elke keer als ik deze topic voorbij zie komen denk ik aan Red Bull en brood ...
Oeps sorry 🤣🙈

4 jaar geleden

Reactie op ManonDominic

Sushi, carpaccio, zalm en lekkere cocktail 🙈
Ik dit oooook!

4 jaar geleden

Sushi kan best hoor.... maar dan zonder vis. surimi komkommer avocado mango als vulling. Heb t gister zelf gemaakt. Heerlijk!!

3 jaar geleden

Wij hebben een sous-vide-apparaat, waarmee we bijvoorbeeld vanavond medium-roze lamsrack gemaakt hebben, en toch veilig voor zwangeren! Goddelijk lekker... Na bijna 19 weken zat ik echt te snakken naar een lekker stukje vlees dat niet kapot gebakken is. 😜

3 jaar geleden

Zolang er niet op de verpakking staat dat het van rauwe melk gemaakt, mag het inderdaad gewoon. Heb zelfs een Frans stinkkaasje bij de Jumbo gevonden die we mogen! 🎉

3 jaar geleden

Carpaccio.. 😭

3 jaar geleden

Voor de filet americain lovers onder ons; ‘de vegetarische slager’ heeft plantaardige filet americain. Vandaag voor het eerst geprobeerd en vind het echt wel een aanrader 😍