283 Reacties

4 jaar geleden

https://www.inezveringa.nl/sushi-tijdens-de-zwangerschap/ Voor de sushi 馃槏 deze mogen we wel! En zoala hummeltje al aangeeft heb je een super app "Zwangerhap" die is heel fijn om te kijken wat je wel of niet mag al blijft restaurants wel moeilijk natuurlijk!! 馃

4 jaar geleden

Hoi, haha ja alleen nog maar nadenken over wat je niet meer mag eten is wel een dingetje! Maar de meeste geitenkaas en brie kan je gewoon eten, zolang het maar gemaakt is van gepasteuriseerde melk. Achja het is maar voor een pasr maanden zullen we maar denken馃槈

4 jaar geleden

Reactie op Lonneke17

Ik vooral thee en koffie ... met mate haha.. ik ben een echte theeleut...
Rooibos zit geen cafe茂ne in馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Hummeltje_1985

Brie mag je wel hebben he 馃槃 tenminste 馃檲.. tip, download eens de ZwangerH ...
Ja precies! Geitenkaas ook gewoon als het maar geen rauwmelkse kaas is ;)

4 jaar geleden

Reactie op Karlijnvh

Rooibos zit geen cafe茂ne in馃槉
En er zit ook geen the茂ne in dus kun je gewoon drinken 馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Bibi28

Sushi. Ik kan wel janken als mijn man wel lekker zallm sushi kan eten... En ...
Jaaa gemeen h猫!

4 jaar geleden

Reactie op mommytimmer

Jaaa ik heb het ook echt heel erg. Ik mis vooral: carpaccio, sushi, salami ...
De jumbo heeft een hele lekkere vega filet American (staat bij de filet American afdeling) die is bijvoorbeeld heel lekker!

4 jaar geleden

Reactie op mommytimmer

Jaaa ik heb het ook echt heel erg. Ik mis vooral: carpaccio, sushi, salami ...
Ontbijt gewoon 3 broodjes. Pindakaas of appelstroop. Pure hagelslag Jam.. Volkoren cornflakes. Creakers met kaas of smeerkaas snacks.. Voornamelijk fruit of groente maar denk dat het per persoon verschillend is. Ik krijg vaak laat in de avond trek dan eet ik gewoon droge creakers

4 jaar geleden

Tonijn mis ik 馃槶馃槶馃槶

4 jaar geleden

Omg, sushi! En carpaccio! En sinds deze week trek ik koffie echt heel slecht terwijl ik normaal echt heel goed ga op cappuccino 馃槩

4 jaar geleden

Reactie op mommytimmer

Jaaa gemeen h猫!
Het leukste is... Die sushi maker doet die handrol ook nog eens mij mijn sushi 馃槺馃槴馃槺馃樀

4 jaar geleden

Pat茅 & filet Americain. Maar sinds deze week eet ik van beide de vega versie 馃槏 komt niet helemaal in de buurt, maar wel een goede vervanger!

4 jaar geleden

Reactie op Octavia

De jumbo heeft een hele lekkere vega filet American (staat bij de filet Ame ...
Ja heb ik laatst gehaald, maar vond hem echt niet lekker. Dat is met wortel en karpertjes toch?

4 jaar geleden

Ja ik mis een blikje energydrank en leverkaas :(

4 jaar geleden

Reactie op janinev

Ja ik mis een blikje energydrank en leverkaas :(
Ojaaa redbull mis ik toch ook. 馃槶 En 'het mag' met mate maar doe het toch liever niet.. Zonder baby is het al ongezond

4 jaar geleden

Reactie op mommytimmer

Ja heb ik laatst gehaald, maar vond hem echt niet lekker. Dat is met wortel ...

4 jaar geleden

Reactie op Octavia

Ojaaa redbull mis ik toch ook. 馃槶 En 'het mag' met mate maar doe het toch l ...
Geloof me.. Ik was ook echt een energie drinker.. Ik heb laatst weer gehad.. Maar please ik besef de nu pas dat er zoveel suiker in zit vond het helemaal niet meer lekker.

4 jaar geleden

Reactie op Octavia

Neee dat is deze met pijnboompitjes en kaas (sorry voor de lange URL) : ht ...
Ik ga hem zeker proberen, dankjewel voor de tip! 馃檶馃徎

4 jaar geleden

Biefstuk lkkr rood

4 jaar geleden

Ik mis nog niet zo heel veel maar me vriend zit nu naast me en die geniet nu lekker van een glaasje whisky.. Ik vind jammer dat ik niet een glaasje kan nemen