11 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Anoukdvh
Ik heb er een van kidsriver. 140 euro en top. Kan je nog kantelen en met 36 ...
Welke is dit? De Elin?
4 jaar geleden
Reactie op C hantal
Maxicosi Axiss 2 stuks, geen voorstander van tweedehands maar deze kwamen v ...
Deze zagen wij ook staan, maar deze kan niet achteruit toch? Kan het dan al wel met 10 maanden? Omdat ik overal lees van hoe langer achteruit hoe beter!
4 jaar geleden
Reactie op MamavanSanne
Welke is dit? De Elin?
Inderdaad de Elin.
Ik begon met maxicosi voor baby die je ook op je kinderwagen kan klikken en ben met de vervolg stoel naar deze gegaan. Anders blijf je stoeltjes kopen en deze is top. Ook met isofix.
En je zou evt een duurdere versie kunnen nemen dan zit je wel al op 239 maar dan kun je hem extra bevestigen op de vloer van de auto. Maar ik ben lekker voor die van 139 euro gegaan. Ik ben ook van de merken en alles maar alles is al duur zat.
4 jaar geleden
Reactie op MamavanSanne
Deze zagen wij ook staan, maar deze kan niet achteruit toch? Kan het dan al ...
Jawel kan ook achteruit, en ook 360 graden draaibaar. Wij hebben hem toevallig net van de week gekocht. Kwam goed uit alle tests (anwb, consumentenbond). Alleen wij hadden hem gekocht omdat er in de tests ook stond dat deze niet veel ruimte in beslag neemt in tegenstelling tot veel andere 360 graden stoeltjes. Maar dat vind ik behoorlijk tegenvallen. Wij hebben een Toyota CHR. Niet per se een heel klein auto maar ik zit behoorlijk een stuk naar voren en nog heb ik het idee dat de stoel meer ruimte nodig heeft, bijvoorbeeld voor de slaapstand. Ook is er wat weinig ruimte voor de beentjes.
Maar misschien doen wij wel iets verkeerd, ik hoor namelijk alleen maar goede verhalen over deze stoel. Ik ga de handleiding nog eens lezen haha!
4 jaar geleden
Reactie op Anoukdvh
Inderdaad de Elin.
Ik begon met maxicosi voor baby die je ook op je kinderw ...
Deze neemt ook niet veel ruimte in. Je kunt daarvoor nog prima je stoel naar achteren zetten. Ik vind t een top ding.
Maar ben met je eens... er is zoveel keus hoe wie wat waar... autostoeltjes zijn veilig gekeurd dus je doet aan de meeste gewoon goed
4 jaar geleden
Reactie op MamavanSanne
Deze zagen wij ook staan, maar deze kan niet achteruit toch? Kan het dan al ...
Kan prima, kan in meerdere standen omhoog. Wij hebben ' standaard in de ligstand met rijden, hij zit er nu een paar maanden in en vind het geweldig om alles te zien.
Dat achteruit klopt, wij kozen voor deze omdat we niet veel rijden en ook geen te dure wouden aanschaffen vanwege 2 auto's.
4 jaar geleden
Reactie op Mariek83
Jawel kan ook achteruit, en ook 360 graden draaibaar. Wij hebben hem toeval ...
Ik denk dat jij de axissfix bedoeld, dieis 360° draaibaar, de axiss is 90° draaibaar