54 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb inmiddels een hele flessen collectie opgebouwd maar heb met mijn eerste de beste ervaring met de Dr. Brown flessen. Denk dat het een beetje proberen is waar je kindje het beste op reageert.

6 jaar geleden

Bij mij lekte de dr brown heel vaak. Ben toen overgestapt op difrax. Die vond ik fijn

6 jaar geleden

Misschien een vreemde vraag, maar waar moet je kindje een voorkeur in hebben qua fles? Is dat het tuitje of het uiterlijk? Ik heb geen idee haha

6 jaar geleden

Ik vond bij ons 1e kindje difrax heel fijn ivm reflux. Ik vond dr Brown ook wel prettig. Ik had zelf minder met advent.. Maar het zal vast ook aan het kindje liggen welke prettiger is

6 jaar geleden

Ik heb de set van Dr. brown starter flessenset gekocht en dan 2 mini’s los erbij besteld. Hopelijk gaat dat meteen goed anders kijk ik daarna voor een andere optie! Succes met alle keuze!

6 jaar geleden

Reactie op AvS-24

Misschien een vreemde vraag, maar waar moet je kindje een voorkeur in hebbe ...
Ik heb zelf ook werkelijk geen idee 😂

6 jaar geleden

Merkte dat het echt per kind heel verschillend is dus echt moet uitzoeken wat past. Bij eerste uiteindelijk op dr Brown uitgekomen. Dacht dan haal bij de 2e ook die wilde daar absoluut niet uit drinken. Die heeft de Difrax. Haal allebei de kleine versie in huis nu bij nummer 3.

6 jaar geleden

Reactie op AvS-24

Misschien een vreemde vraag, maar waar moet je kindje een voorkeur in hebbe ...
Ik vind difrax fijn omdat door de kromming er minder lucht bij kwam en mijn kindje minder hoefde te spugen. Hij had daardoor ook wat minder krampjes.

6 jaar geleden

Bij de eerste dr browns gebruikt. Bij deze ook ! Heb zoals bij de eerste de brede hals versie gekocht om toch borstvoeding te proberen. Mocht dit niet werken, jammer dan ga ik de smalle flessen kopen

6 jaar geleden

Ik ben difrax fan.. maar wie weet de kleine dame wel niet😉

6 jaar geleden

Had bij de 1e difrax. Heb nu 1 kleine difrax fles. En 2 mam flessen. Omdat de mam een brede hals/ speen hebben om de borst na te bootsen. Ga wel bv geven maar ook kolfen zodat papa en zus met de fles kunnen geven.

6 jaar geleden

Oja en pas als ik weet welke ze pakt, dan stuur ik iemand naar de winkel om er nkg even 2 ofzo van bij te halen 🤣 had bij mn 1e hele verzameling van avent.. voor niks.

6 jaar geleden

Ik heb difrax aangeschaft voor borstvoeding en eventueel fles als borst niet lukt

6 jaar geleden

Ik ben fan van Dr. Brown's flessen 😊 Was bij onze 1e een succes, dus hoop nu weer.

6 jaar geleden

Dank voor al jullie snelle reacties! Conclusie: geen starterset van 1 merk kopen. Eerst twee verschillende merken kopen om te proberen en daarna de collectie uitbreiden 😛

6 jaar geleden

Ik weet het ook nog niet! Een vriendin van mij zei: ‘koop van een aantal verschillende soorten 1 fles en je merkt vanzelf welke je baby het fijnst vindt. Mocht er 1 niet fijn zijn, heb je gelijk een andere in huis.’ Maar voelt wel beetje gek om 3 verschillende flessen in huis te halen 😂

6 jaar geleden

Ik heb de roze startersset van dr brown

6 jaar geleden

Ziekenhuis raadde difrax aan voor vroeg geboren baby's, het koste ze minder moeite om daar uit te drinken ivm te weinig zuigkracht die ze nog niet hebben. Dr. Brown is goed voor de darmpjes, difrax ook. 1 fles is eigenlijk voldoende, want je kunt ook verschillende maten spenen erbij kopen. 1-2-3 en het is ook zo besteld of door manlief opgehaald, dan kun je op dat moment beslissen wat jouw baby nodig heeft😊

6 jaar geleden

Wij gaan deze gebruiken :)

6 jaar geleden

Ik zweer bij Dr Browns.