Welke kinderwagen?

anne920
15 dagen geleden
Volgen
Hi allemaal, Zwanger van mijn eerste kindje, nu 16 weken (1 sept uitgerekend). Wij willen een tweedehands kinderwagen kopen, en kunnen alle tips gebruiken die er zijn. Voor ons belangrijk dat hij goed wendbaar is, maxi cosi erin geklikt kan, goed tegen regen beschermd is en dat er een parasol op kan. Alvast bedankt!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
14 reacties
Nelleke27
15 dagen geleden
Wij hebben gekozen voor de Mutsy Nio Adventure. Kan de maxi cosi op en is heel soepl bestuurbaar
  • Rapporteren
LarissaElise
15 dagen geleden
Ik ben zwanger van mijn tweede kindje. En gebruik nog steeds de easywalker Harvey. Heel fijn en wendbaar. En makkelijk in en uit elkaar te vouwen. Met adapters kan je ook de maxi cosi erin klikken :)
  • Rapporteren
Wou
13 dagen geleden
Wij hebben de Joolz geo2. Mand kan er onder uit dus als het ergens nat en drassig is kan je hem eruit halen.. ze zeggen dat je een Joolz met 1 vinger kan sturen. Ik heb zelf nog niet echt buiten mee gelopen. Dus daar nog geen idee van. Hij is heel makkelijk in klapbar en de wieg of het stoeltje kan je heel makkelijk opbergen als je hem niet nodig heb. Wielen kunnen er heel makkelijk af voor als je hem bijvoorbeeld mee neemt op vakantie. Je kan de achterkant van de zonnekap los maken zodat je met heten dagen extra kan ventileren. Er zit een vliegen netje dan voor,maar kan ook helemaal los voor als je baby op ze buik ligt en er dan aan die kant uit de wagen wil kijken. Je moet wel steunen kopen om maxi cosi in te klikken, maar dat is bij veel kinderwagens zo. Verder klik je alles er makkelijk op en af. Via markplaats kan je hem vaak helemaal compleet mrt maxi cosi kopen. Ik hoor heel veel positiviteit over het rij gemak van de Joolz. De kleine stukjes die ik geprobeerd heb ben ik ook positief over.
  • Rapporteren
Vlo
13 dagen geleden
Wij hebben de Joolz day3, ook tweedehands gekocht. Met een adapter kan er gewoon een maxi cosi in, en wij vonden deze het prettigst omdat je niet de bak en het stoeltje zeg maar apart hoefde te komen maar het gewoon om te bouwen is. Nadat hij omgebouwd is neemt het overgebleven deel ook niet zo veel ruimte in, wat fijn is met twee katten die denken dat alles van hen is...
  • Rapporteren
avs1991
12 dagen geleden
Wij hebben de Joolz Geo 2 besteld! Deze is nu online in de aanbieding voor €899 incl. gratis voetenzak twv €119. Wij hebben voor deze wagen gekozen, omdat wij beiden erg lang zijn. Daarnaast gaan wij er graag op uit/wandelen, waarbij de anti-lek foambanden heel comfortabel rijden en een grote boodschappenmand ideaal is. Ik zou je aanraden om in een winkel meerdere kinderwagens te testen, dan voel je zelf goed wat je lekker vind rijden en hoe in te klappen etc. Dat heeft ons erg geholpen! Wij zijn naar babypark geweest en hebben ons daar laten informeren, uiteindelijk elders met een leuke aanbieding online gekocht.
  • Rapporteren
dotje95
10 dagen geleden
Reactie op NDJB
Cybex priam! Heerlijke wagen
Wij hebben ook de Priam besteld, na veel kinderwagens geprobeerd te hebben kwamen we toch elke keer weer terug bij deze. 😊
  • Rapporteren
Jelienie
9 dagen geleden
Heb een nuna mixx besteld komt over drie weken op de markt.
  • Rapporteren
Nora-28
8 dagen geleden
Met zijn zo veel goede kinderwagens. Het is een kwestie van persoonlijke voorkeur. Ik zou een lijstje maken van de wagens die je op mp ziet voor een goede prijs en dan in een zaak gaan uitproberen. Ook zeker eens in en uitklappen. We hebben zelf bij onze zoon de Mutsy EVO urban Nomad gehad via mp. Prima wagen en tweedehands nu echt niet duur. Nu voor de tweeling de Bugaboo donkey twin gekocht ook via mp. Veel soepeler, alles met één hand te bedienen en super handig in gebruik. Maar dus tweedehands zo'n 800 euro duurder, dus kreeg ik geen tweeling, dan was het verschil me echt geen 800 waard. Succes.
  • Rapporteren
Chaliza
4 dagen geleden
Wie van jullie heeft er de Easy Walker en wat is jullie ervaring???
  • Rapporteren
ckeno87
3 dagen geleden
Reactie op Chaliza
Ja ik heb geen ervaring maar ben ook benieuwd.. ik denk dat ik voor deze zou gaan ivm reviews
  • Rapporteren
LarissaElise
3 dagen geleden
Reactie op Chaliza
Ik heb de easywalker harvey. Echt een top kinderwagen. Heel wendbaar. Makkelijk in en uit te klappen! Echt een top kinderwagen!!
  • Rapporteren
Chaliza
3 dagen geleden
Reactie op LarissaElise
Ik heb de easywalker harvey. Echt een top kinderwagen. Heel wendbaar. Makkelijk in en uit te klappen! Echt een top kinderwagen!!
Bedankt voor het delen van je ervaring 😊
  • Rapporteren