29 Reacties

6 jaar geleden

Ik ben 7 september uitgerekend en zit met hetzelfde 🙈 de meeste kleertjes hebben lange mouwen en een paar met korte. Die met lange mouwen zijn ook maat 56 dus zou ook zomaar oktober kunnen zijn voor hij/zij ze past. Rompertjes gekregen met lange mouwen koop ik denk ik een leuk passend broekje bij. Zelf koop ik rompertjes zonder mouwen, op advies van vrienden en familie die al kinderen hebben want dat schijnt makkelijker te zijn met aankleden en stropen van lagen over elkaar.

6 jaar geleden

Haha Oh echt waar ? Ik dacht dat 56 direct zou passen na de geboorte 🤦🏻‍♀️ Ik heb er echt helemaal geen verstand van met die kleertjes Watvoor maten heb jij gekocht voor direct na de geboorte ( de eerste weekjes) . Ik ben bang dat als ik dalijk met korte mouwe haal dat het dan te koud is en dan weer met lange mouwe te warm en dat heel veel kleren dan zo goed als “ niet gebruikt” zullen worden en dat vind ik een enorme verspilling van het geld .

6 jaar geleden

Reactie op Like it

Haha Oh echt waar ? Ik dacht dat 56 direct zou passen na de geboorte 🤦🏻‍ ...
Dat ligt er een beetje aan hoe groot de baby is bij de geboorte. Het meeste heb ik ook in 56 hoor ik vind het ook lastig! Maar heb een paar setjes in 50, voor het geval dat en mocht de baby echt klein zijn kan er altijd familie nog even wat extra kleertjes gaan kopen dacht ik zo haha Jasje haal ik tegen het einde in de hoop dat er op een latere echo een inschatting gemaakt kan worden van hoe groot de baby is want een jasje voor een paar weken vind ik ook zonde. Er gaat een wereld voor me open met wat er allemaal te koop is en gekocht moet worden 😂

6 jaar geleden

Hallo, ik heb nog niet direct iets gekocht maar dat gaat niet lang meer duren. Op een grafiekje Stond geschreven best kleertjes voor de eerste 3 maanden. Maatje 50-62. Zo heb ik al een deel 2dehands gevonden 👍

6 jaar geleden