61 Reacties

5 jaar geleden

Ik gebruik de bio variant van AH eigen merk, bevalt prima.

5 jaar geleden

Ik ben bevallen in het zkh in assen. En kon helaas geen borstvoeding geven. In het zkh geven ze hero standaard baby voeding. En deze geef ik ook.

5 jaar geleden

Mij is verteld in het ziekenhuis dat je het beste voor A merken kan gaan. Nutrilon of Hero. Máár ik heb ook vaak gelezen dat er weinig tot geen verschil in zit. Goedkopere merken bevatten soms wat andere bijstoffen maar in de basis zijn ze gelijk.

5 jaar geleden

Ik de Kruidvat eigen merk. Gaat ook prima

5 jaar geleden

Ik gebruik nutrilon standaart maar wil eigelijk naar een goedkoper merk een beetje gelijkwaardig maar zou niet weten welke ook twijfel ik erg omdat ze bij de opvang ook nutrilon krijgt en wil niet dat ze 2 verschillende voedingen door elkaar krijgt

5 jaar geleden

Ik gebruik hipp. Geef 50% borstvoeding en 50% kunstvoeding. Beide drink ze goed op.

5 jaar geleden

Kruidvat eigen merk. Gaat super goed en mijn zoontje spuugt eigenlijk nooit.

5 jaar geleden

Ik geef mijn dochter nutrilon omneo omdat ze anders heel erg veel krampjes heeft en nu vrijwel niks meer 😊

5 jaar geleden

Kruidvat extra care krijgt hij, geen problemen meer met ontlasting Toen hij nog hero hypoallergeen kreeg was ontlasting niet te doen voor hem

5 jaar geleden

Jumbo standaard 1. 2x zo goedkoop en prima voeding! Alle flesvoeding moet aan eisen voldoen en kan heel iets afwijken.. Je kunt dat makkelijk opzoeken op internet. Voor mij maakt het geen verschil ons kindje doet het heel goed op deze :)

5 jaar geleden

Kruidvat standaard vanaf geboorte.. is net zo prima als a merk. Precies wat Luna zegt. Check de website van consumentenbond maar.

5 jaar geleden

Kruitvat voeding

5 jaar geleden

Nutrilon

5 jaar geleden

Nutrilon omneo en standaard

5 jaar geleden

Hero Baby 1 Nutrasense met af en toe Nutriton

5 jaar geleden

Nutrilon omneo en standaard

5 jaar geleden

Hero Baby 1 Nutrasense. Had eerst Nutrilon 1 standaart gekocht, maar dat spuugde ze iedere keer dr uit en had ook veel krampjes. Maar met Hero gaat het prima 👍🏼

5 jaar geleden

Kruidvat eigen merk standaard

5 jaar geleden

Kruidvat eigen merk standaard. Al vanaf geboorte, geen problemen mee gehad. Ons dochtertje spuugt ook nooit. Tevreden mee :)

5 jaar geleden

Kruidvat eigenmerk al vanaf geboorte geen problemen mee