18 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben van hema. Ze ging huilen want de mouwen wil ze er nog niet opgeritst. Dus gewoon in romper erin. Blote armen.

4 jaar geleden

Ik gebruik die van de hema 😁 echt lekker warm!

4 jaar geleden

Ik heb ook voor de winter slaapzak geen mouwen. Wel romper met lange mouwen en als t kouder wordt met pyama. Ik heb het merk Mies & Co. Investeren in goed slaap textiel vind ik erg belangrijk aangezien het aantal uren dat ze erin zit plus vind ik zelf ook fijn 😊

4 jaar geleden

Wij hebben ook de dikke winter slaapzak van de Hema. Ze slaapt er heerlijk in.

4 jaar geleden

Wij ook van de Hema. Ligt er nu nog alleen in een romper in. Evt straks met pyama maar hier in huis is het eigenlijk nooit echt koud

4 jaar geleden

Ik heb een slaapzak van Puckababy 4 seizoenen en van de Prenatal. Allebei fijn!!

4 jaar geleden

dankjulliewel. liggen jullie kindjes dan alleen met een romper in? de mijne ligt met romper en pyama + slaapzak 😅

4 jaar geleden

Ik heb de 4 seizoenen van Jollein. Zo fijn! Logt nu in dr herfst/lente variant met alleen een romper.

4 jaar geleden

Reactie op Ninanoa

dankjulliewel. liggen jullie kindjes dan alleen met een romper in? de mijne ...
Ik heb de slaapzak van puckababy. Is een prijzige maar wel een super fijne. Onze dochter ligt nu in de herfstgedeeltje van de slaapzak met romper en pyjama. Op de kamer is het 19graden

4 jaar geleden

Reactie op Ninanoa

Hier met romper en pyjama maar ik laat ook het raam openstaan (kiepkantel dus koelt dan snel af). Als het warmer is op de kamer, dan enkel met romper aan.

4 jaar geleden

Hema en voor nu de mouwtjes er nog af geritst en dan alleen pyama truitje er onder waneer het echt winter is doen wij de mouwtjes eraan

4 jaar geleden

Ik snap je struggle! Mijn zoontje ligt in de Puckababy 4 seizoenen slaapzak. Als je weet wat de temperatuur in de slaapkamer is, kun je met het bijbehorende schema precies kijken hoe je je kleintje moet kleden. Zo weet ik dat ie goed ligt 😊

4 jaar geleden

Hier blij met die van Jolein! Mouwtjes kunnen eraf geritst worden en dan is hij 2.0 TOG. Met mouwtjes 3.0 TOG.

4 jaar geleden

Reactie op Amber_33

Wij hebben van hema. Ze ging huilen want de mouwen wil ze er nog niet opger ...
Dan heb ik een koukleumpje hihi Gewatteerde slaapzak, romper en lekkere pyjama trui en dan nog een dekentje. Want mama en grote broer en zus liggen daar ook onder. Zonder slaapt ie niet en is hij altijd al koulijk geweest

4 jaar geleden

Reactie op Ninanoa

Hier ook en nog dekentje

4 jaar geleden

Reactie op Ninanoa

Dit is ook afhankelijk van de temperatuur in de slaapkamer toch? Bij de een is het 15 graden en bij de ander 21. En dan ligt het ook nog weer aan de TOG van de slaapzak of je een romper aan moet doen of niet. En zelfs de dikte van de pyjama kan verschillen… dus het ligt aan veel factoren hoe je je kindje kleedt ‘s nachts.

4 jaar geleden

Reactie op Ninanoa

Hangt denk ook af van soort huis en wat kindje prettig vind. hier is binnen nooit koud op haar kamer en ze heeft snel warm dus inderdaad alleen romper en slaapzak

4 jaar geleden

Reactie op DMR

Ik heb de 4 seizoenen van Jollein. Zo fijn! Logt nu in dr herfst/lente vari ...
Hier ook die van jollein 4 seizoenen. Hij is erg fijn. Ligt nu ook in de herfst/lente. Rompertje lange mouw met een pyjama