Hiiii ik ben super onzeker iedere avond en denk steeds dat mijn dochtertje het koud heeft. Ik ken de TOG waarde etc maar toch😵💫. Nu wil ik 2 nieuwe slaapzakken aanschaffen en heb ik geen idee welke ik moet kopen. heb momenteel die van de zeeman maar dat is geen winterslaapzak. Welke raden jullie aan?
Ik heb ook voor de winter slaapzak geen mouwen. Wel romper met lange mouwen en als t kouder wordt met pyama. Ik heb het merk Mies & Co. Investeren in goed slaap textiel vind ik erg belangrijk aangezien het aantal uren dat ze erin zit plus vind ik zelf ook fijn 😊
dankjulliewel. liggen jullie kindjes dan alleen met een romper in? de mijne ...
Ik heb de slaapzak van puckababy. Is een prijzige maar wel een super fijne. Onze dochter ligt nu in de herfstgedeeltje van de slaapzak met romper en pyjama. Op de kamer is het 19graden
Hier met romper en pyjama maar ik laat ook het raam openstaan (kiepkantel dus koelt dan snel af). Als het warmer is op de kamer, dan enkel met romper aan.
Ik snap je struggle! Mijn zoontje ligt in de Puckababy 4 seizoenen slaapzak. Als je weet wat de temperatuur in de slaapkamer is, kun je met het bijbehorende schema precies kijken hoe je je kleintje moet kleden. Zo weet ik dat ie goed ligt 😊
Wij hebben van hema. Ze ging huilen want de mouwen wil ze er nog niet opger ...
Dan heb ik een koukleumpje hihi
Gewatteerde slaapzak, romper en lekkere pyjama trui en dan nog een dekentje. Want mama en grote broer en zus liggen daar ook onder. Zonder slaapt ie niet en is hij altijd al koulijk geweest
Dit is ook afhankelijk van de temperatuur in de slaapkamer toch? Bij de een is het 15 graden en bij de ander 21. En dan ligt het ook nog weer aan de TOG van de slaapzak of je een romper aan moet doen of niet. En zelfs de dikte van de pyjama kan verschillen… dus het ligt aan veel factoren hoe je je kindje kleedt ‘s nachts.
Hangt denk ook af van soort huis en wat kindje prettig vind. hier is binnen nooit koud op haar kamer en ze heeft snel warm dus inderdaad alleen romper en slaapzak