151 Reacties

5 jaar geleden

Bips hebben wij, die vind ons mannetje een uurtje na de borst heerlijk.😊

5 jaar geleden

Wij van Dr Brown
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

5 jaar geleden

Ben ook wel benieuwd naar andere ervaringen met spenen. We hebben wel een speen aangeboden, maar hij pakt die helemaal niet. Gek genoeg krijgen we hem wel rustig met een pink.

5 jaar geleden

Hier hetzelfde probleem. Hij pakt uiteindelijk als enige de Phillips avent speentjes

5 jaar geleden

Ik gebruik voor mijn ene kind bibs en voor de andere difrax newborn😊

5 jaar geleden

Wij hebben de bibs spenen 😍

5 jaar geleden

Ik heb ook Bibs besteld, meneer heeft nu de newborn speen van Difrax, werkt op zich ook maar ik vind m wat klein qua speen zelf.

5 jaar geleden

Wij gebruiken avent. Maar t is niet zo'n speenkind zoals mijn andere dochter. Dus we gebruiken m zelden. Ik vind persoonlijk de avent lekkerder als difrax omdat deze vrij hard is. (Overigens bij onze 1ste dochter wel newborn difrax gebruikt)

5 jaar geleden

Wij hebben meerdere maar gebruiken de bibs spenen eigenlijk en vind die heel fijn! Al is hij niet heel erg van de spenen, soms vind ie 't fijn maar hij slaapt ook heerlijk zonder speentje. 🥰

5 jaar geleden

Wij hebben een aantal geprobeerd, uiteindelijk pakt hij Difrax newborn aan
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

5 jaar geleden

Ik had voor mijn zoontje een difrax newborn speentje (dental) en een bibi hapiness speentje, ook dental. Ik had gehoopt dat hij de difrax zou pakken omdat die veel meer leuke printjes hebben 😂 maar helaas was hij helemaal fan van het Bibi hapiness speentje. Wij hebben dus niet heeel veel verschillende hoeven te proberen. Ik had ze beide omdat ze in een babypakket zaten 😅 deze keer heb ik alleen een Difrax newborn speentje (dental) en heb ik een duo verpakking Suavinex speentjes gekocht (ook dental) omdat ik die zelf zo leuk vind 😜 kijken welke hij gaat pakken. En óf hij überhaupt een speentje wil. Morgen 39 wkn zwanger.

5 jaar geleden

Ik had bibs gehaald, maar die vind ze hier nog niet fijn te groot ofz.. hebben nu avent spenen en die zijn heel fijn!😊 hier ook veel zult behoefte

5 jaar geleden

Die van mij had eerst de nee binnen speen van difrax (wat in n blije doos zat) maar hij heeft de voorkeur aan de bibs spenen. Ik heb nr 1 voor hem. Maakt ze wel nat dan pakt hij m wel gelijk mits hij er ook zin in heeft.

5 jaar geleden

Reactie op Babyiswelkom

Hier hetzelfde probleem. Hij pakt uiteindelijk als enige de Phillips avent ...
Wat grappig die van ons wil ook alleen die speen

5 jaar geleden

Weigert hij echt de speen of gaat ie constant uit? T is namelijk wel heel normaal dat baby'tjes t speentje nog niet goed in t mondje kunnen houden.

5 jaar geleden

Ik heb de speen van Philips avent, de speen van defrax hoeft hij niet

5 jaar geleden

Een paar geprobeerd. Beide kindjes vinden de Philips Avent fijn. Ik heb twee Avent ultra soft, die echt lekker zacht zijn. Maar ik kan ze in de winkel of online nergens vinden, alleen in roze. Mocht iemand ze tegenkomen, hoor ik het graag. Avent ultra air is ook wel een goed alternatief.

VRIEND

5 jaar geleden

Difrax, bibi en soothie van Philips geprobeerd en wilt hij alle 3 niet. En gister uit zo’n gratis doos de grijze avent geprobeerd en die pakte bij meteen 🙈😂

5 jaar geleden

Ik had bij mijn eerste de difrax spenen. Die pakte hij goed en ik vind ze leuk 🤪 Dus nu bij nummer 2 had ik ook allerlei difrax spenen gekocht. Alleen die pakt hij dus niet.. alleen de avent spenen 😅 wel de flexifit! De andere komen tegen zijn neusje aan als die aan t tutten is.

5 jaar geleden

Hier difrax geprobeerd, die hoeft hij niet. Hij wil alleen de Philips avent ultra soft. Mijn dochter wil ook alleen die spenen, de rest kijkt ze naar en gooit ze weg 🤣🤣 ik had de hoop die witte/grijze te kunnen kopen in de winkel maar helaas nergens te bekennen.. nu een andere manier verzinnen om die van mijn dochter en zoon uit elkaar te houden 🤣