10 Reacties
5 jaar geleden
Wij hebben de joie mytrax en zijn erg tevreden. Heel stevige buggy, ik kan er heel wat boodschappen aan hangen met de haak bijvoorbeeld en hij rijdt heerlijk soepel. Ook makkelijk in en uit te klappen. Hij is natuurlijk wel een stuk zwaarder dan de gemiddelde paraplubuggy dus houd daar wel rekening mee.
5 jaar geleden
Reactie op NLJ2019
Het is een meisje dus dat scheelt haha
Haha :p als dat je laatste is dan die! Als je ooit nog een kindje wilt;)
5 jaar geleden
Wij hebben de eerste alleen dan de zwarte met bruin. Ik heb hem voor mijn oudste en daarvoor is hij prima omdat hij makkelijk is op te klappen en weinig ruimte in beslag neemt en heel degelijk en goed rijd/rolt. Echter zit de jongste er nog niet mooi in. Daarvoor is het zitbed niet echt geschikt vind ik, zakt opzij.
5 jaar geleden
Reactie op NLJ2019
En hoe oud is de jongste?
Die is van 19-09 dus bijna 5 maandjes. Wat wel kan helpen is zon lay-in voor kleintjes, dat kreeg ik als tip van een vriendin.
5 jaar geleden
Ik denk persoonlijk dat nr.2 wel fijner is qua zitoppervlak en warmte. De kinderkraft is geen warme buggy. Maar er zit ook wel prijs verschil in 馃お
Wij hebben de kinderkraft als 2e buggy.. mijn kinderwagen kan ik ook ombouwen tot buggy en die komt meer in de buurt van nr.2. Het is alleen maar net hoeveel geld je er aan wil uitgeven en hoe vaak je hem gebruikt..