Werk en zo moe!

Steenbok1989
2 maanden geleden
Volgen
Pfff morgen afgesproken weer te gaan werken met mijn leidinggevende. Ben vorige week thuis gebleven vanwege de "griep". Ben nu 7 weken zwanger, kapot moe, beroerd, kei misselijk. Gewoon een ellendig gevoel. Geen idee hoe ik dit morgen ga trekken? Denk dat ik het morgen de leidinggevende maar vertel. Hoe doen jullie dit allemaal?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
10 reacties
dgrevenn
2 maanden geleden
Ik heb precies het zelfde 😫 als ik lig is er helemaal niks aan de hand ( ben alleen binnen 1 minuut in dromenland ) 🙈 maar zodra ik op sta word ik zo misselijk dat ik gewoon helemaal niks meer kan
  • Rapporteren
Foost
2 maanden geleden
Ik ben rond week 6/7 ook een week thuis gebleven met de “griep” maar nu gaat het opzich wel oké, maar ik heb me voorgenomen het pas na 12 weken op werk te vertellen.
  • Rapporteren
Steenbok1989
2 maanden geleden
Reactie op Foost
Ik ben rond week 6/7 ook een week thuis gebleven met de “griep” maar nu gaat het opzich wel oké, maar ik heb me voorgenomen het pas na 12 weken op werk te vertellen.
Oke, dat hou ik niet vol tot 12 weken.. Wel knap, had ik eigenlijk ook gewild. Fijn dat 't beter gaat!
  • Rapporteren
Steenbok1989
2 maanden geleden
Reactie op dgrevenn
Ik heb precies het zelfde 😫 als ik lig is er helemaal niks aan de hand ( ben alleen binnen 1 minuut in dromenland ) 🙈 maar zodra ik op sta word ik zo misselijk dat ik gewoon helemaal niks meer kan
En hoe doe jij dat met werk? Ook al verteld?
  • Rapporteren
Cynniey
2 maanden geleden
Ik heb het met 6. 4 weken op het werk aan de leiding gevende verteld na constand alleen maar misselijk te zijn. Ze begrijpen het gelukkig en zijn heen meegaand.
  • Rapporteren
GabyT28
2 maanden geleden
Ik ben bijna 11 weken en zit nu op mijn werk te vechten tegen de slaap. Ben uitgeput. Er komt nagenoeg niks uit mijn handen. En dat zo al een paar weken. Straks ga ik mijn leidinggevende inlichten over mijn zwangerschap. Ik zou eigenlijk thuis moeten zijn nu en rusten, maar dan had ik al wel een maand thuis kunnen zitten.
  • Rapporteren
IrmaG
2 maanden geleden
Ik zit nu in week 11 en was vooral in week 7 supermoe en futloos. Ik stond elke ochtend al moe op!! Op mijn werk zat ik redelijk wat te gapen. Ik bleef op de wc dan even een minuutje langer zitten en even niks aan mn hoofd. Misschien kan je ook rond je pauze een stukje buiten lopen? Gelukkig ging het na week 7 weer beter. Week 11 schijnt ook heftig te zijn qua symptomen en vermoeidheid, maar vind ik meevallen.
  • Rapporteren
Steenbok1989
2 maanden geleden
Reactie op IrmaG
Ik zit nu in week 11 en was vooral in week 7 supermoe en futloos. Ik stond elke ochtend al moe op!! Op mijn werk zat ik redelijk wat te gapen. Ik bleef op de wc dan even een minuutje langer zitten en even niks aan mn hoofd. Misschien kan je ook rond je pauze een stukje buiten lopen? Gelukkig ging het na week 7 weer beter. Week 11 schijnt ook heftig te zijn qua symptomen en vermoeidheid, maar vind ik meevallen.
Dankjewel voor de tip.. Ik heb emesafene zetpillen gekregen, deze werken geweldig. Heb 't verteld tegen mijn directe collega's en leidinggevende. Ik kreeg heel veel begrip en mag komen en gaan, afhankelijk van hoe ik me voel. Erg begripvolle reactie waar ik super blij mee ben.
  • Rapporteren
IrmaG
één maand geleden
Reactie op Steenbok1989
Dankjewel voor de tip.. Ik heb emesafene zetpillen gekregen, deze werken geweldig. Heb 't verteld tegen mijn directe collega's en leidinggevende. Ik kreeg heel veel begrip en mag komen en gaan, afhankelijk van hoe ik me voel. Erg begripvolle reactie waar ik super blij mee ben.
Wat fijn!! Ik heb het nog niet verteld.. volgende week doen.. vind het spannend.. Sterkte met de vermoeidheid
  • Rapporteren
ellenv-25
één maand geleden
Ik ben ook zo extreem moe en heb het daarom op m’n werk aan m’n manager verteld rond 8 weken. Hij reageerde heel fijn en begripvol en we hebben de afspraak gemaakt dat ik gewoon per dag kijk hoe ik me voel en of ik wat later begin en/of wat eerder naar huis ga. Gelukkig kan dat met mijn werk. Ook werk ik nu af en toe een middagje thuis, dan kan ik even een uurtje slapen en me dan nog best nuttig maken!
  • Rapporteren