717 Reacties

4 jaar geleden

Denk hier wederom weer een meisje. Eerste dacht ik ook meisje en was ook zo. Dus ben nu heel benieuwd of het weer zo is..

4 jaar geleden

Ik denk een jongentje, al voor ik zwanger was dacht ik dat ik als ik zwanger zou worden een jongetje zou krijgen.

4 jaar geleden

Leuk!! Ik doe mee! Ik had bij mijn eerste sterk het gevoel dat het een jongen zou zijn, werd toch echt een meisje. Nu weer het gevoel dat het een jongen is. Maar deze zwangerschap is ook compleet anders, dus daar baseer ik het op. Ik ben kotsmisselijk en extreem moe. Dat was bij mijn dochter niet het geval. Ik zeg een jongetje dus!! Maar stiekem hoop ik op weer een meisje 🤭

4 jaar geleden

Het is mijn eerste zwangerschap dus vind dat lastig. Maar ik denk ook dat het een jongen wordt.

4 jaar geleden

Hebben jullie een bepaalde gevoel, ik heb echt geen idee wat het wordt. Hebben jullie bepaalde dingen waar je het aan associeert?

4 jaar geleden

Haha wat leuk! Wij hadden het er gisteravond nog met ze tweeën over! Ik heb echt het gevoel dat het een meisje zou kunnen worden. Ik kan het niet onderbouwen maar dat gevoel heb ik echt🙈 mijn vriend heeft juist vanaf dag 1 een jongen in zijn hoofd😋 Dus ik ben wel enorm benieuwd😍❤️

4 jaar geleden

Het kan natuurlijk nog allebei de kanten op.. Maar toch denk ik dat het een jongen is 😃 Nog even afwachten!

4 jaar geleden

Volgens de Chinese conceptiekalender een jongetje 🙈 maar mijn moeder is er heilig van overtuigd dat het een meisje wordt🙈

4 jaar geleden

Het kan allebei, maar mijn voorgevoel is een meisje💞

4 jaar geleden

bij mijn eerste zwangerschap wist ik 100% zeker dat het een jongen werd! en heb nu een zoontje van 2 jaar lopen! nu 6 weken en 2 dagen zwanger en ben er weer 100% van overtuigd dat het weer een jongen word! dus ben benieuwd 😂😍

4 jaar geleden

M'n vorige zwangerschap was iedereen, inclusief ikzelf, ervan overtuigd dat ik een jongen zou krijgen 🤣 het bleek een tweeling, extra kans op een jongen dus. 2 meiden haha, ik geloof hier niet in. Afwachten 🤣

4 jaar geleden

Haha inderdaad leuk! Hier de eerste zwangerschap sterk het gevoel een jongetje. Toen het geboren is, niet eens gevraagd wat het was, ging van een jongetje uit. En dat klopte ook! Nu erg het gevoel een meisje. Maar of dat zo is omdat ik een meisje nu erg leuk zou vinden, of dat het echt zo is.. geen idee! Wel een compleet andere zwangerschap nu. Veel meer moe en kotsmisselijk🤢! We wachten het af en zijn heel benieuwd 😍

4 jaar geleden

Ik heb een heeeel 'neutraal' gevoel.. wellicht omdat ik net 8w ben..? Wel verschillende dromen gehad. Misschien dat ik na de eerste echo een bepaald gevoel krijg dan kom ik terug bij deze topic! 💜 Ps. Me man zegt steeds tweeling vanaf het begin maar daar ga ik niet op in😜

4 jaar geleden

Eerste dacht ik dat het een jongen werd was ik van overtuigd werd een meid 2de dacht iedereen een jongen ik was toen de enigste die zei nee word een meid en het werd weer een meid nu denk ik weer een jongen maar een meisje erbij zou ik ook erg leuk vinden hahahaha

4 jaar geleden

Oei, zo lastig he! Mijn gevoel zegt een meisje... maar vind het lastig omdat dit mijn eeret3 zwangerschap is.

4 jaar geleden

Denk dat het te vroeg is om te zeggen. Maar toch heb ik altijd gedacht een meisje te krijgen, dus daar ga ik nu gewoon voor. Mocht het een jongen zijn is dat natuurlijk ook super leuk😍💕

4 jaar geleden

Wij denken allebei dat het een jongetje zal zijn

4 jaar geleden

Mijn vriend en ik denken beide een Jongen. Maar beide schoonmoeders denken een meisje. Het maakt mij echt niet uit wat ik krijg. :)

4 jaar geleden

Leuk!! Ik zelf het altijd gedacht me eerste kind een meisje zou worden. En hoop ik nog steeds. Me schoonmoeder zegt al bijna 2 jaar ondertussen dat ik een meisje krijgen. En een aantal collega's die het weten zeggen ook meisje. De ring methode die me oma ooit bij me zus deed klopte en heeft ze ooit een x bij mij gedaan en was toen ook meisje en laatst deed ik hem zelf en was het ook een meisje. 2 mensen zeggen een jongetje tegen mij.

4 jaar geleden

Ik heb een heeeel 'neutraal' gevoel.. wellicht omdat ik net 8w ben..? Wel v ...
Omg naast dat ik heel blij zou zijn als het überhaupt gezond is, zou ik wel echt schrikken van een tweeling 😂