717 Reacties

4 jaar geleden

Bij mijn 1e was ik er echt van overtuigd dat het een meisje was.. ik was voor mijn gevoel echt een meisjes mama🤣 nou echt niet.. was dus gewoon een jongen! Nummer 2 was ik blanco want vond met nr 1 al best omschakelen als je zo overtuigd ben van jezelf 🙈 dat werd ook een jongentje.. Nu zegt mijn gevoel een meisje maar durf me er overigens niet op te fixeren want tja 🤣 heb het nogal vaak mis!

4 jaar geleden

Reactie op Ymbra

Omg naast dat ik heel blij zou zijn als het überhaupt gezond is, zou ik wel ...
Haha ik ook! 😂

4 jaar geleden

Ik heb een heeeel 'neutraal' gevoel.. wellicht omdat ik net 8w ben..? Wel v ...
Hahaha dat zei die van mij ook constant de 1e zwangerschap. Vroege echo met 6 weken, verloskundige zei 1. Hij bleef volhouden dat ie er 2 zag. 2e echo met 12 weken, ja hoor. Een tweeling, oeps hebben we niet gezien 🤣 onderschat je vent niet hahahha..

4 jaar geleden

Reactie op IrishCoffee90

Hahaha dat zei die van mij ook constant de 1e zwangerschap. Vroege echo met ...
Oops.... Euhmm...ja das wel een bijzonder verhaal!😊 💜

4 jaar geleden

Ben pas 8 weekjes maar heb echt al gevoel dat meisje word of klopt geen idee haha 😊

4 jaar geleden

Al mijn zussen (3) zeggen een jongen, Haar zus denkt 1 jongen Ikzelf denk een jongen Alle ooms en tantes zeggen een jongen, 1 zwager en zijzelf zeggen een meisje.. Dus wat zal t worden 🤷‍♂️

4 jaar geleden

Reactie op mamalatina

Leuk!! Ik zelf het altijd gedacht me eerste kind een meisje zou worden. En ...
Wat is de ring methode? :)

4 jaar geleden

Zelfde verhaal! Bij mijn zoontje (bijna 2 nu) wist ik echt direct dat het een jongen zou zijn! Direct na de test al zo zeker; dit is echt een jongen. En nu weet ik het niet zo goed haha, maar ik neig meer naar een meisje deze keer!! Mijn partner denkt weer een jongen. Ik ben al lang zo blij als het deze keer een gezond mensje mag worden💞 vorige zwangerschap is helaas misgegaan bij 6 weken.

4 jaar geleden

Reactie op Mannis

Wat is de ring methode? :)
Een egale ring (dus zonder steentje ivm gewicht) laten hangen aan een draadje, bij voorkeur aan een haar. Deze laten pendelen boven je buik. Goed stil houden. Als het rondjes maakt is het girl, als het heen en weer gaat (verticaal of horizontaal) is het boy

4 jaar geleden

Reactie op Mannis

Wat is de ring methode? :)
Een gouden ringen ( bijvoorkeur een belangrijke of oude ) aan een touwtje doen en boven je buik laten bewegen rondje is meisje heen en weer is jongetje . Beetje het zoals een pendel eigenlijk

4 jaar geleden

Reactie op Mannis

Wat is de ring methode? :)
Mijn moeder heeft het bij mij ook gedaan, eigenlijk moet je je ring die je altijd draagt, aan een touwtje hangen en dan boven je hand Palm laten hangen, draait hij rondjes wordt het een meisje , gaat hij heen en weer wordt het een jongetje😊

4 jaar geleden

Grappig dat meer mensen het hebben. Bij mijn eerste dacht ik en iedereen om me heen dat het een meisje zou worden en inderdaad! Bleek een meisje. Nu heb ik sterk een voorgevoel dat het een jongetje wordt, dus we gaan het zien of mijn voorgevoel klopt 😬

4 jaar geleden

Boven je navel stil laten hangen eerst en dan even wachten hahaha

4 jaar geleden

Reactie op mamalatina

Een gouden ringen ( bijvoorkeur een belangrijke of oude ) aan een touwtje d ...
Ow mijn moeder deed het bij mij boven m’n hand😊

4 jaar geleden

Reactie op sakina_xx

Mijn moeder heeft het bij mij ook gedaan, eigenlijk moet je je ring die je ...
Boven je hand kan inderdaad ook maar dat is gebruiker als nog niet zwanger bent

4 jaar geleden

Reactie op mamalatina

Boven je hand kan inderdaad ook maar dat is gebruiker als nog niet zwanger ...
Okee dat boven de buik wist ik niet haha, dat maar is proberen dan🙈

4 jaar geleden

Reactie op sakina_xx

Mijn moeder heeft het bij mij ook gedaan, eigenlijk moet je je ring die je ...
Handpalm /pols wordt vaak gedaan voooor de zwangerschap en op de buik als je al zwanger bent. Maar je kunt gewoon beide doen en vergelijken 😊

4 jaar geleden

Reactie op sakina_xx

Okee dat boven de buik wist ik niet haha, dat maar is proberen dan🙈
Doe maar inderdaad laat maar even weten of zelfde aangeeft.... want dat je moeder het bij je hand deed was je toen zwanger of inderdaad nog niet ?

4 jaar geleden

Handpalm /pols wordt vaak gedaan voooor de zwangerschap en op de buik als j ...
Okee, ga zo eerst boven m’n buik proberen dan, ben benieuwd of het het zelfde geeft🙈

4 jaar geleden

Reactie op mamalatina

Doe maar inderdaad laat maar even weten of zelfde aangeeft.... want dat je ...
Toen was ik al zwanger , denk niet dat ze het zelf wist, ga het nu eerst proberen 😬