717 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op mamalatina

Doe maar inderdaad laat maar even weten of zelfde aangeeft.... want dat je ...
Heb het net gedaan, en geeft het zelfde🙈

4 jaar geleden

Ik ben bijna 9 weken en heb sterk het gevoel dat het een meisje word .. ben zo benieuwd 🥰

4 jaar geleden

Reactie op sakina_xx

Heb het net gedaan, en geeft het zelfde🙈
Zit er dus toch wel echt in hahaha ben alsnog benieuwd of het bij mij ook klopt omdat bij ze zus 2 keer klopte geloof ik er wel sterk in maar ja zullen het allemaal pas horen over aantal weken 😜😜

4 jaar geleden

Reactie op mamalatina

Zit er dus toch wel echt in hahaha ben alsnog benieuwd of het bij mij ook k ...
Inderdaad haha 🙈

4 jaar geleden

Ik heb niet echt een voorgevoel! Maar misschien komt dat omdat ik nog best pril zwanger ben (7+4). Als ik moet kiezen dan neig ik denk ik iets meer naar jongen. Maar ik moet ook zeggen dat ik bij al mijn neefjes en nichtjes (op één na) het fout had 🙈

4 jaar geleden

Volgens de ringmethode een meisje. Vriend denkt ook een meisje. Zelf totaal geen idee (eerste kindje en nergens last van! Heel af en toe misselijk.

4 jaar geleden

Mijn man heeft al een zoon uit een vorige relatie. Ik vind mijzelf meer een meisjes persoon. Ik zou dus graag willen dat het een meisje wordt. Ook omdat mijn man al een zoon heeft. Ze zeggen wel eens als je veel last heb van misselijkheid het een meisje is maar dat is ook niet altijd waar. Maar heb wel heel erg last van misselijkheid. Het is mijn eerste zwangerschap dus vind het moeilijk om te zeggen. Misschien juist omdat ik graag een meisje wil zal het dalijk een jongen zijn. We gaan het wel zien ben pas 8+3 weken.

4 jaar geleden

Reactie op HardcoreWijffiejNL

Mijn man heeft al een zoon uit een vorige relatie. Ik vind mijzelf meer een ...
Ik heb exact het zelfde mijn man heeft ook een zoon uit een vorige relatie en wilt nu dus graag een meisje. Ik zou het liefst zelf ook graag een meisje willen! Mijn gevoel zegt meisje dus ben zeer benieuwd

4 jaar geleden

Ik denk een jongen, heb er al twee. Allebei heel andere zwangerschappen van heel misselijk tot redelijk te doen. Stiekem zou ik meisje ook leuk vinden. Maar denk toch jongen weer.

4 jaar geleden

Ik zou dus vanaf het moment van test 1 zweren dat het een jongetje is...

4 jaar geleden

Ik denk dus een meisje. Mijn vriend ook. Maar hij heeft een sterke voorkeur voor een jongen. Ach. Het maakt mij niks uit. Het "als het maar gezond is" is ook hier van toepassing!

4 jaar geleden

Ben pas 5,5 week zwanger maar ik heb een sterk gevoel dat het een jongen is. Ik heb echt geen voorkeur. gek he!

4 jaar geleden

Vanaf het begin denk ik al een jongen, al heb ik volgens alle bakerspraatjes alles wat bij een meisje zou moeten horen..

4 jaar geleden

Zijn er ook stellen die het geslacht niet willen weten. Mijn vriend is stellig van overtuigt dat hij het niet wilt weten.. ik twijffel toch wel makkelijk voor kamer kleur en kleding.

4 jaar geleden

Reactie op Prisje2020

Zijn er ook stellen die het geslacht niet willen weten. Mijn vriend is stel ...
Ik ben erover aan het nadenken om het niet te weten en alles in unisex te voorzien😄

4 jaar geleden

Reactie op Tinneke💙

Ik ben erover aan het nadenken om het niet te weten en alles in unisex te v ...
Jaa het lijkt me ook wel spannend een leuk idee om het niet te weten. Maar wil graag wel wat kleur in het kamertje op de muur en qua kleding dus dat word goed zoeken. Ik vind namelijk oker geel of een groene of roest tint heel mooi. En hou van tijgerprintjes haha maar vind ik niet echt wat voor jongens.. ik zie dat je ook 6 weekjes bent, leuk. Ik morgen.

4 jaar geleden

Reactie op Prisje2020

Zijn er ook stellen die het geslacht niet willen weten. Mijn vriend is stel ...
Een kamer kun je heel mooi neutraal inrichten.. Ook veel soorten kleding kan bij baby's voor beide geslachten... Wit, grijs, zwart, geel.. Het is meer de vraag of je je nieuwsgierigheid kunt bedwingen 9 maanden 😊

4 jaar geleden

Ik denk zelf persoonlijk dat we een jongentje krijgen en dat gevoel is heel sterk aanwezig

4 jaar geleden

Reactie op Popperob

Ik denk dus een meisje. Mijn vriend ook. Maar hij heeft een sterke voorkeur ...
Een voorkeur hebben word altijd gezien als iets slechts maar dat is het niet. Tuurlijk is het heeeel belangrijk dat het kindje gezond is. Bij mijn eerste zwangerschap had ik een hele sterke voorkeur naar een jongen. Als het een meisje was geweest had ik even gelukkig geweest maar al mijn gedachten om moeten zetten. Een voorkeur hebben is helemaal niet erg 😋 ik denk dat ik nu wel stiekem een voorkeur heb naar een meisje, maar agh 2 jongens is ook enorm leuk!

4 jaar geleden

Reactie op MnKleintje

Ik zou dus vanaf het moment van test 1 zweren dat het een jongetje is...
Dat heb ik dus het zelfde 😍