717 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Steffybaby2

Hoe kan het dat al jullie echo's doorgaan? Ik moet tot de 20 weken wachten, ...
Had toevallig nog een hele lieve dame gevonden die nog echo’s deed, vandaag was ook voor haar de laatste dag helaas!

4 jaar geleden

Wat denken jullie?

4 jaar geleden

In Gorinchem doet de echo praktijk sinds gisteren weer pret echos! Zo blij dat we volgende week alsnog voor de geslachtsbepaling kunnen ipv eind april tijdens de 20 weken echo!

4 jaar geleden

Reactie op NLJ2019

Wat denken jullie?
Denk jongetje 🥰

4 jaar geleden

Reactie op Maria90

In Gorinchem doet de echo praktijk sinds gisteren weer pret echos! Zo blij ...
Wat fijn! Eind april lijkt nog zooo lang te duren 🙈

4 jaar geleden

Weten jullie of er in de buurt van Limburg nog iemand pretecho’s/geslachtsbepaling doet?

4 jaar geleden

Reactie op Maria90

In Gorinchem doet de echo praktijk sinds gisteren weer pret echos! Zo blij ...
Dat klopt. Ik had het ook gezien. Meteen afspraak gemaakt. Je kan de echo maar in de pocket hebben voordat de regels dadelijk misschien nog strenger worden. Wij konden gister meteen terecht. Hebben het op een briefje laten schrijven die mijn zoontje 's avonds heeft open gemaakt. Misschien niet hoe we het van tevoren bedacht hadden (zouden 12 april op onze verjaardag een ballon doorprikken) maar in deze rare tijd was het toch speciaal. En mijn gevoel zat helemaal fout haha. Ik was er stellig van overtuigd dat het een meisje zou zijn. Maar toch weer een jongen. Nou op zoek naar een naam...

4 jaar geleden

Reactie op NLJ2019

Wat denken jullie?
Ik zie iets kleins uit steken. Dus ik ga voor een jongen!

4 jaar geleden

We hebben 2 jaar terug een kindje verloren na 36 weken zwangerschap. Dus het maakt me niet uit wat het wordt, dit is een cadeautje en die pakken we in september uit. Zelfs de ' als het maar gezond is ' , is inmiddels ' als het maar huilt ' geworden !

4 jaar geleden

Reactie op 4maalisscheepsrecht

We hebben 2 jaar terug een kindje verloren na 36 weken zwangerschap. Dus h ...
Dat kan ik goed begrijpen in jullie situatie. Hopelijk gaat alles deze keer goed! Blijft spannend tot het einde denk ik

4 jaar geleden

Reactie op 4maalisscheepsrecht

We hebben 2 jaar terug een kindje verloren na 36 weken zwangerschap. Dus h ...
Wat heftig. Dat zet die paar weken wachten weer in perspectief. Het gaat zeker om gezondheid, een hele goede zwangerschap gewenst!

4 jaar geleden

Reactie op Maria90

In Gorinchem doet de echo praktijk sinds gisteren weer pret echos! Zo blij ...
Wat is de naam van de echo praktijk ik Gorinchem? 😁

4 jaar geleden

Reactie op MarloesMichelle

Wat is de naam van de echo praktijk ik Gorinchem? 😁
Baby image :)

4 jaar geleden

Reactie op NLJ2019

Wat denken jullie?
Je ziet bij de billetjes 2 witte puntjes.. is de nub de onderste zeg ik een meisje.. is het de andere zeg ik een jongen haha.. weet niet welke vd twee de nub is

4 jaar geleden

BabyVision in Delft doet ook nog pretecho's :)

4 jaar geleden

Wat denken jullie? Aan de 3 streepjes te zien denken ze een meisje 💞

4 jaar geleden

Reactie op anouk0806

BabyVision in Delft doet ook nog pretecho's :)
Hoe kan je daar een afspraak maken? Op fb zie ik niks staan bij ze en op de website ook niet?

4 jaar geleden

Even een vraagje voor de dames hier uit het noorden van het land.. weten jullie echoscopisten die nog pretechos maken in de buurt? Groningen/friesland/drenthe?!

4 jaar geleden

De vraag wordt hier vaker gesteld geloof ik.. maar weet iemand een echoscopist in/rondom Nijmegen die ondanks de coronamaatregelen nog pretecho's maakt? Ik ben veel te nieuwsgierig

4 jaar geleden

Reactie op KimberlyM93

Wat denken jullie? Aan de 3 streepjes te zien denken ze een meisje 💞
Yup das een meisje denk ik Bij mijn echo van een jongen zit er iets heel anders hahaha