Wie denkt het geslacht al te weten?

Kbaldee
5 maanden geleden
Volgen
Hi, Altijd een spannend moment van de zwangerschap. Het geslacht en wat ga je krijgen. Meestal heeft de moeder een goed voorgevoel over het geslacht. Bij mijn eerste zwangerschap wist ik vanaf het begin dat we een jongen zouden krijgen. Ondanks dat de geslachtsecho heel spannend was zat ik goed en heb ik vorig jaar een prachtige zoon op de wereld gezet. Op dit moment zegt mijn gevoel dat ons 2e kindje een meisje zou zijn. Wat is jullie voorgevoel en wat denken jullie dat het geslacht is. Leuk op te posten en kijken wie er dalijk goed zitten ๐Ÿ˜
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
717 reacties
Evivd
3 maanden geleden
We hebben 2 jaar terug een kindje verloren na 36 weken zwangerschap. Dus het maakt me niet uit wat het wordt, dit is een cadeautje en die pakken we in september uit. Zelfs de ' als het maar gezond is ' , is inmiddels ' als het maar huilt ' geworden !
Jeetje ja dat is heel verdrietig. We hebben ook een kindje verloren en kennen het verlies. Ik wil wel graag weten van tevoren wat het wordt, juist door het verlies. De onbevangenheid is er wel af.
  • Rapporteren
simone33
3 maanden geleden
Ik laat maandag een echo maken in Lijnden zij werkt door is alleen
  • Rapporteren
MarloesMichelle
3 maanden geleden
Reactie op Maria90
Baby image :)
Dank je wel! Direct een afspraak gemaakt. Hopelijk gaat deze door ๐Ÿ™
  • Rapporteren
Maria90
3 maanden geleden
Reactie op Nic87
Mocht jouw partner ook mee?
Ja bij geen klachten mag de partner mee
  • Rapporteren
Nic87
3 maanden geleden
Reactie op Maria90
Ja bij geen klachten mag de partner mee
Fijn te horen. Zie dat zij ook medische echoโ€™s doen dus ga die even in de gaten houden voor de 20 weken echo :-)
  • Rapporteren
MelissaMoesker
3 maanden geleden
Weten jullie wat het word zijn heel nieuwsgierig ๐Ÿ˜œ
  • Rapporteren
Steffybaby2
3 maanden geleden
Reactie op simone33
Ik laat maandag een echo maken in Lijnden zij werkt door is alleen
Zij maakt ook geen echo's meer :(
  • Rapporteren
Linzz
3 maanden geleden
Reactie op MelissaMoesker
Weten jullie wat het word zijn heel nieuwsgierig ๐Ÿ˜œ
Ik gok een meisje maar ben hier niet goed in๐Ÿ˜‹
  • Rapporteren
MelissaMoesker
3 maanden geleden
Reactie op Linzz
Ik gok een meisje maar ben hier niet goed in๐Ÿ˜‹
Ik ben echt benieuwd heb ook geen gevoel of het een jongen of meisje word. Hoor het hopelijk 10 april.
  • Rapporteren
anouk0806
3 maanden geleden
Reactie op KimberlyM93
Hoe kan je daar een afspraak maken? Op fb zie ik niks staan bij ze en op de website ook niet?
Telefonisch kun je een afspraak maken.
  • Rapporteren
KimberlyM93
3 maanden geleden
Dank je wel! Direct een afspraak gemaakt. Hopelijk gaat deze door ๐Ÿ™
Hoe snel kon je terecht daar?โ˜บ๏ธ
  • Rapporteren
Boushra
3 maanden geleden
Hoi dames, kent iemand een echopraktijk in Amsterdam of omgeving die nog wel geslachtsbepaling echo's doet ondanks de corona crisis?
  • Rapporteren
Captain
3 maanden geleden
Reactie op Boushra
Hoi dames, kent iemand een echopraktijk in Amsterdam of omgeving die nog wel geslachtsbepaling echo's doet ondanks de corona crisis?
Ik heb een afspraak voor maandag bij Baby Glimpse. Hele tijd bang dat ook die ook zou worden afgezegd, maar vandaag alleen een herinnering ontvangen. Wel even een bericht gestuurd met de vraag of hij echt doorgaat, maar nog geen reactie.
  • Rapporteren
Boushra
3 maanden geleden
Reactie op Captain
Ik heb een afspraak voor maandag bij Baby Glimpse. Hele tijd bang dat ook die ook zou worden afgezegd, maar vandaag alleen een herinnering ontvangen. Wel even een bericht gestuurd met de vraag of hij echt doorgaat, maar nog geen reactie.
Oh wat leuk en spannend, heel veel succes! Hopelijk gaat deze gewoon door. Ik zal daar eens kijken.
  • Rapporteren
Captain
3 maanden geleden
Reactie op Boushra
Oh wat leuk en spannend, heel veel succes! Hopelijk gaat deze gewoon door. Ik zal daar eens kijken.
Dank! Ik zal het laten weten als ik duidelijkheid heb. Hopelijk snel, want merk dat ik me er al erg op ga verheugen.. ๐Ÿ˜…
  • Rapporteren
sharon1989
3 maanden geleden
Reactie op Captain
Ik had een afspraak voor 4 april bij Baby Glimpse en deze hebben ze afgezegd. Ze gaan vanaf 6 april weer starten met echoโ€™s zei ze..
  • Rapporteren
Captain
3 maanden geleden
Reactie op sharon1989
Ik had een afspraak voor 4 april bij Baby Glimpse en deze hebben ze afgezegd. Ze gaan vanaf 6 april weer starten met echoโ€™s zei ze..
Dat heb ik hier meer voorbij zien komen ja, daarom vind ik het gek dat ik nog niks gehoord heb...
  • Rapporteren