717 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Captain

Ik heb een afspraak voor maandag bij Baby Glimpse. Hele tijd bang dat ook d ...
Ik had ook een afspraak staan voor morgen bij Baby Glimpse, maar die is van de week ook afgezegd..

4 jaar geleden

Reactie op Loai

Ik had ook een afspraak staan voor morgen bij Baby Glimpse, maar die is van ...
Hmm, nu vind ik het steeds raarder worden 😔 Afgezegd per mail of op een andere manier?

4 jaar geleden

Reactie op Captain

Hmm, nu vind ik het steeds raarder worden 😔 Afgezegd per mail of op een an ...
Ze heeft mij gebeld, afgelopen woensdag!

4 jaar geleden

Reactie op Loai

Ze heeft mij gebeld, afgelopen woensdag!
Verdraaid, zie nu een gemiste oproep van haar nummer op woensdag.. ze heeft alleen niks ingesproken en het ook niet nog een keer geprobeerd. Ik zal het morgen wel pas horen dan 🙁

4 jaar geleden

Reactie op Captain

Verdraaid, zie nu een gemiste oproep van haar nummer op woensdag.. ze heeft ...
Sorry maar idd vorige week heeft ze haar laatste dag gehad, ik was er op haar laatste dag.. 🙁

4 jaar geleden

Even een vraagje. Moet dinsdag naar de gynaecoloog en ben dan 16 weken zwanger. Kan de gynaecoloog ook zien wat het geslacht is. Ben zwanger van tweeling

4 jaar geleden

Reactie op merel86

Even een vraagje. Moet dinsdag naar de gynaecoloog en ben dan 16 weken zwan ...
Als ze een echo maken en ze liggen er goed voor kunnen die dat zeker zien. Vraag is vaak meer of ze er ook even naar willen kijken, aangezien de echo dan meestal voor iets anders bedoeld is.. maar vragen kan altijd!

4 jaar geleden

Reactie op Captain

Als ze een echo maken en ze liggen er goed voor kunnen die dat zeker zien. ...
Ja ik ga het zeker vragen. Ivm corona kun je geen geslachte bepaling doen. Hoop dat hij er ff naar kijkt dan

4 jaar geleden

Pff ik had afgelopen donderdag met 16 weken een echo, heb gevraagd of ze al kon zien wat het werd, maar de vk zei, nee dat doe ik niet, het is geen medische noodzaak. Ik zou 15 april de 20 weken echo hebben in Venlo zkh, maar ivm corona is deze zojuist verzet naar 7 april(ben dan 18 weken) Ik hoop dat ze me dan kunnen en willen zeggen wat het wordt. Wat denken jullie? 🙈 ik denk zelf een meisje

4 jaar geleden

Reactie op Kim2704

Pff ik had afgelopen donderdag met 16 weken een echo, heb gevraagd of ze al ...
Toevallig ik heb ook 7 april 20 weken echo ben oook zo benieuwd wat zegt jou gevoel?

4 jaar geleden

Reactie op Kim2704

Pff ik had afgelopen donderdag met 16 weken een echo, heb gevraagd of ze al ...
Balen dat ze het niet konden zien zeg. Nu ff wachten tot 7 april. Gelukkig toch je afspraak vervroegd. Ik zou t niet weten wat het wordt, kan het moeilijk zien. Ik hoor t graag volgende week wat je geslacht is. Ik zal voor je duimen hoor. Ik moet morgen. Ik hoop t zo dat de gyn eff gaat kijken 👀 bij mij .

4 jaar geleden

Toevallig ik heb ook 7 april 20 weken echo ben oook zo benieuwd wat zegt jo ...
Geen idee, bij mijn dochter had ik vanaf het begin het gevoel "het is een meisje". Nu weet ik het niet, heb een tijdje gedacht dat het een jongetje zou zijn maar ben toch weer gaan twijfelen. Haha

4 jaar geleden

Reactie op merel86

Balen dat ze het niet konden zien zeg. Nu ff wachten tot 7 april. Gelukkig ...
Wauw wat flauw zeg... als ze toch al bezig is kan ze toch even kijken! Kleine moeite lijkt me.. Kan het ook moeilijk zien op deze foto! Zelf had ik helemaal geen idee behalve dan dat ik (ondanks dat ik niet veel ben aangekomen) mezelf een beetje vierkant vond worden haha, dus had wel gegrapt op basis van mijn lichaam dat het vast een meisje zou zijn.. ja hoor 💖

4 jaar geleden

Wie denkt hier al iets te zien? Net voor de 12 weken gemaakt.

4 jaar geleden

Hihi. Ik zat er dit keer helemaal naast. Ik dacht dat we een meisje zouden krijgen. Maar we krijgen opnieuw een jongen 💙

4 jaar geleden

Ik ben toch ook naar Dikke Pret Echo in Nootdorp gegaan, wel netjes zoveel mogelijk op afstand gebleven enzo. Inderdaad lieve dame! En... we krijgen volgens haar een meisje! 💖

4 jaar geleden

Reactie op Captain

Ik ben toch ook naar Dikke Pret Echo in Nootdorp gegaan, wel netjes zoveel ...
Wat leuk! Gefeliciteerd! En fijn dat je daar zo snel terecht kon! In een ander topic zag ik dat je 24 september uitgerekend bent.. ik zag dat ze bij Dikke Pret Echo vanaf 15 weken konden kijken. Een paar daagjes eerder is dus geen probleem? Ik ben 26 sept uitgerekend en ben bang dat Babyglimpse a.s maandag ook niet doorgaat...

4 jaar geleden

Wie denkt hier al iets te zien? Net voor de 12 weken gemaakt.
Jongen!

4 jaar geleden

Wie denkt hier iets te zien? Mijn man heeft het voorgevoel voor en meisje. Ik voor een jongen. We hebben al één jongen, toen dachten we dat het een meisje was haha. Ik ben zo benieuwd heb mijn echo 17 april.

4 jaar geleden

Reactie op sharon1989

Wat leuk! Gefeliciteerd! En fijn dat je daar zo snel terecht kon! In een ...
Ik gok dat je gelijk hebt wat babyglimpse betreft.. Ik had haar speciaal nog gezegd idd dat ik nog geen 15 weken was (14+4 gister), maar dat was geen probleem voor haar. Succes!